חדשות האוכל – אוגוסט 22022

מרינה מלכת הפטריות - מתוך קמפיין המיתוג , מארינה מקסימילאין בלומין צ. שי פרנקו-5
|

רשת פוקישופ (PokeShop)  מתרחבת ומשיקה סניף חמישי ברחוב התעשיה 5, רעננה בהשקעה של כ-650 אלף שקלים

פוקישופ סניף רעננה צילום באדיבות רשת פוקי - 5
פוקישופ סניף רעננה צילום באדיבות רשת פוקי

רשת המסעדות (פוקישופ) PokeShop, המתמחה בהגשת 'פוקי' – קערות המציעות מגוון בסיסים של  דגים נאים ותוספות, ומתאימים  גם לקהל צמחוני וטבעוני, משיקה סניף חמישי ברחוב התעשייה 5, רעננה, בלב אזור התעשיה בעיר. 

הסניף החדש מצטרף ל- 4 הסניפים הקיימים, הפועלים בישראל  מזה כ 5 שנים וממוקמים בתל אביב (ברחוב אבן גבירול ורחוב רוטשילד), הרצליה פיתוח (ברחוב משכית), בני ברק (ברחוב בן גוריון) וכעת ברעננה.  בפתיחת הסניף החדש הושקעו כ- 650 אלף שקלים. כל הסניפים הם בבעלות הרשת. 

בנוסף, משיקה הרשת  לראשונה אפליקציה חדשה, הניתנת להורדה ללא עלות ואחרי רישום קל ניתן לצבור נקודות, להנות מהנחות שונות והטבות.

רשת פוקישופ  הוקמה בישראל לפני כ-5 שנים על ידי בן ון גלדר, יזם ואיש הייטק לשעבר שעלה לישראל מהולנד ופרנק וג'ודית צרפתי, שעלו לישראל לפני 6 שנים. בני הזוג היו בטיול בהוואי כשגילו את הצלחת הפוקי ועם הגעתם ארצה  הקימו את הרשת שזוכה להצלחה רבה. 

פוקישופ רעננה – רחוב התעשיה ,5 כשר

שעות פתיחה: בימים א' עד ה' בין השעות  11:00 – 18:00

לפרטים נוספים והזמנות  באתר פוקישופ 

אנסטגרם: https://www.instagram.com/pokeshop_israel/

העוגייה הקסומה של קינדר מגיעה לישראל

קינדר נכנסת לראשונה בישראל לקטגוריית העוגיות ומשיקה את קינדר קארדס

קינדר, המותג המוביל בעולם השוקולד מקבוצת פררו, נכנס לראשונה בישראל לקטגוריית העוגיות ומשיק את קינדר קארדס – עוגייה בעלת שתי שכבות וופל פריכות, בשילוב שני קרמים רכים של חלב וקקאו, לחוויית אכילה מהנה. עוגיית קינדר קארדס דקה במיוחד ועשירה בקרם בעלת צורה ייחודית של קלף,  ומכאן שמה. המוצר החדש יוצע לצרכן ברשתות השיווק החל מחודש אוגוסט 2022 במארז של 128 גרם הכולל 5 יחידות וגם כיחידה בודדת במשקל של 25.6 גרם. כאשר בכל יחידה ישנן שתי עוגיות של קינדר קארדס.

קינדר קארדס - מארז - צילום פררו - 8
קינדר קארדס – מארז – צילום פררו

קטגוריית העוגיות הינה קטגוריה גדולה המגלגלת כמיליארד שקל בשנה בישראל. בממוצע ישראלים קונים 10 מוצרי עוגיות שונים בחודש. חברת פררו תמיד מחפשת דרכים חדשות לספק את הצרכים והרצונות של הצרכנים ולאחר שזיהתה את הפוטנציאל בקטגורית העוגיות, החליטה להשיק את קינדר קארדס, אשר הושק לראשונה באירופה בשנת 2018. 

קינדר קארדס מביאה את הטעם הייחודי של קינדר אל עולם העוגיות, עם השילוב המוכר של  קינדר – חלב וקקאו. העוגיה אינה נמסה ואינה מתפוררת, כך שנוח לאכול אותה בכל זמן ובכל מקום, גם מחוץ לבית – יתרון משמעותי בעולם הילדים, אבל כמובן גם בקרב מבוגרים. קינדר קארדס היא עוגיה קלילה ואוורירית, יש בה שילוב מרקמים – קריספית מבחוץ וקרם רך ועשיר מבפנים, עם חומרי גלם באיכות גבוהה ובמנה מדודה לילדים.

המותג קינדר מציע לצרכן הישראלי מגוון מוצרים ייחודים. בניהם קינדר בואנו (בקטגוריית חטיפי השוקולד), קינדר ג'וי, קינדר ביצת הפתעה, וקינדר ביצת הפתעה מקסי (ביצי-הפתעה), קינדר שוקולד (טבלאות/אצבעות שוקולד), קינדר דליס (עוגות אישיות), שוקו בונס (מיני שוקולד), קינדר קארדס (עוגיות) ועוד.

כשרות: כשר, חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, אפיית ישראל, בהשגחת OUD ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

אסם מרחיבה את סדרת בייגלה כפיות עם מהדורה חדשה: בייגלה כפיות בטעם שמנת ובצל

אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, מרחיבה את סדרת בייגלה כפיות ומשיקה מהדורה חדשה של בייגלה כפיות בטעם שמנת בצל – בייגלה בצורת כפית קטנה שמקנה חוויית אכילה הכוללת את "טבילת" הבייגלה במטבל. מסקר צרכנים שערכה אסם עלה כי 40% מהצרכנים נוהגים לאכול את הבייגלה עם מטבל כמו גבינה, קוטג', טחינה או חומוס.

סדרת בייגלה כפיות הושקה לראשונה במאי 2019 ויצרה חווית צריכה חדשנית בעולמות הבייגלה. בסדרת בייגלה כפיות קיימים כיום מספר טעמים כמו בייגלה כפיות בסגנון כפרי ובייגלה כפיות בסגנון איטלקי. המהדורה החדשה תהיה זמינה על המדפים החל מחודש ספטמבר 2022 ונועדה לרגש ולהפתיע את צרכני הבייגלה עם טעם חדש – עוצמתי, עשיר ומפנק.

בייגלה כפיות בטעם שמנת בצל, כמו שאר מוצרי הסדרה, הוא דק, טעים וקריספי, מתאים ונוח מאוד לאכילה עם מטבל. האריזה של בייגלה כפיות החדש בולטת ושונה מנראות שאר אריזות בייגלה אסם האדומות, רובה בצבע זהב ובפינה הימנית בתחתית הצבע האדום והמוכר, עליהם יככבו תמונות של שמנת ובצל על מנת להמחיש את הטעם המדויק וכמובן את חווית הדיפ האופיינית לסדרת בייגלה כפיות.

בייגלה כפיות בטעם שמנת בצל באריזת 300 גרם: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית יוקנעם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

בייגלה כפיות שמנת בצל - 7
בייגלה כפיות שמנת בצל. צילום: יח״צ

המותג פומפדור מציע לראש השנה וחגי תשרי: חליטת רימונים וחליטת דבש – 100% טבעיים, ללא סוכר וללא קפאין

פומפדור. צילום: יח״צ - 1
פומפדור. צילום: יח״צ

לרגל ראש השנה וחגי תשרי מותג התה הבינלאומי פומפדור מציע חליטת רימונים – העשוי מפירות אמיתיים, ללא קופאין וללא תוספת סוכר ומציע  בנוסף  חליטת תה בטעם דבש וקמומיל, העשויה מרכיבים  100% טבעיים וללא קפאין עם דגש על בריאות ואיכות עלי הצמחים והתבלינים, מה שמבטיח את ייחודם.

כשרות : בהשגחת בד"צ חוג חתם סופר בני ברק באישור רבנות הראשית לישראל מחיר מבצע משוער במיוחד לחגי תשרי: 10.00 ₪ במקום 13.90 ₪ – במהלך חודשים ספטמבר – אוקטובר. משקל : 20 שקיקים *2.5 גרם = 45 גרם משקל נטו את מוצרי התה והחליטות של המותג פומפדור ניתן להשיג ברשתות המזון הושונת ובחנויות המובחרות.

משרד דניאלה רייבנבך תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור והדוברות של המותג בן אנד ג'רי ישראל

משרד דניאלה רייבנבך תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור והדוברות של המותג בן אנד ג'רי ישראל של חברת 'מוצרי איכות אמריקאיים', הנמצאת בבעלות איש העסקים אבי זינגר. המשרד יהיה אחראי על ניהול התקשורת השוטף של החברה  ומותגיה, ויטפל במערך יחסי הציבור, הדוברות והמשפענים של מותגי החברה, בניהם: בן אנד ג'ריס ישראל, המותג בראנץ' אנד קראנץ' ואריסטו קראנץ. מוצרי איכות אמריקאיים, מובילה בתחום הייצור והשיווק של מוצרי מזון פרימיום מעל 35 שנה. החברה מייצרת ומשווקת את גלידות בן אנד ג'ריס בישראל. בנוסף, החברה מייצרת מאפים קפואים ברוח אמריקאית תחת המותג בראנץ אנד קראנץ, המביאים אליכם הביתה טעמים נפלאים של מאפיה וקונדיטוריה ביתית ואריסטו קראנץ סדרת מוצרי פרימיום לתוספות ייחודיות וקלות להכנה.

מרינה מלכת הפטריות – עלה לאוויר הקמפיין החדש של חברת מרינה

מרינה מלכת הפטריות - מתוך קמפיין המיתוג , מארינה מקסימילאין בלומין צ. שי פרנקו - 2
מרינה מלכת הפטריות – מתוך קמפיין המיתוג , מארינה מקסימילאין בלומין צילום שי פרנקו

מותג החטיפים POOF משיק סדרה חדשה: פריכיות ביס בציפוי שוקולדי עשיר

מותג החטיפים POOF משיק סדרה חדשה –  SWEET POOF – פריכיות ביס בציפוי שוקולד עשיר. פריכיות הביס של סוויט פוף מהוות אלטרנטיבה נפלאה לנישנוש מתוק,  רק  19 קלוריות בלבד  ליחידה. הפריכיות עשויות מאורז מלא, ללא צבעים מאכל וחומרים משמרים, ומגיעות ב-4 טעמים: שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד תות ושוקולד תפוז. הפריכיות ביס מגיעות במרקם שונה ממה שניתן למצוא כיום בשוק, מדובר על מרקם נימוח ונמס בפה!

מחיר מומלץ לצרכן – 7.9 ₪. כשרות – משולש K ורבנות ראשית ישראל. ארבעת המוצרים החדשים של SWEET POOF מצטרפים למוצרי פוף הקיימים: סדרת פוף קלאסי בצורות תלת מימדיות, סדרת פוף PLAY , סוויט פוף ענני שוקולד וסדרת פוף CRUNCH. החטיפים זמינים למכירה בכל רשתות המזון.

פוף מתוקים פירכיות צילום יחצ (5) (Custom)-5
פוף מתוקים פירכיות צילום יחצ

אסם משיקה חדשנות פורצת דרך בבמבה: הטעם האהוב של במבה, במרקם אקסטרה רך ונימוח שנמס בפה

לראשונה מאז השקת במבה בשנת 1964, משיקה אסם חדשנות פורצת דרך בבמבה הקלאסית – במבה אוורירית, בעלת טעם זהה לבמבה הרגילה והאהובה אך במרקם רך ונימוח הרבה יותר. המרקם הנימוח והאקסטרה אוורירי שנמס בפה, יחד עם הטעם האהוב, יוצרים חווית אכילה חדשה בבמבה שאי אפשר שלא לאהוב. את הבמבה האוורירית מומלץ למוסס על הלשון ולתת לטעם ולמרקם להתפשט בחלל הפה במקום לנגוס. 

צוות הפיתוח של אסם שקד על פיתוח המוצר החל משנת 2017 בה חשבו בחברה לראשונה על פיתוח מוצר בעל מרקם חדשני לבמבה האהובה. מאז ועד היום נרכש ציוד חדיש וייחודי שמאפשר בעזרת טכנולוגיה מיוחדת ליצור במבה עם מרקם קליל ואוורירי בעזרת יכולות ניפוח מיוחדות. כמו כן, נעשו מבחני טעימה רבים על מנת לדייק את המרקם הייחודי וכך נוצרה לה הבמבה אוורירית שמעניקה חוויה חדשה שמוסיפה ריגוש לקהל אוהבי הבמבה בכל הגילים.

במבה אוורירית תושק החל מחודש אוגוסט. אריזת במבה אוורירית מעוצבת בנראות בולטת על המדף, עם איורים של עננים על רקע השמיים בצבעי תכלת המעבירים את תחושת האווריריות. תכולה: 60 גרם ו-80 גרם.

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים באסם – נסטלה: "הבמבה הקלאסית הינה אחד המוצרים האהובים ביותר על הצרכן הישראלי המלווה את כולנו בתחנות החיים המרכזיות והמהותיות. אנו באסם חשבנו על דרך ייחודית להוסיף ולרגש את אוהבי הבמבה לא רק בצורה חדשה או מילוי שונה, אלא לייצר חווית אכילה חדשה ומרגשת. צוות הפיתוח השקיע לילות כימים בניסיון לייצר את הבמבה עם הטעמים המוכרים והאהובים ובמרקם שירגיש רך ונימוח יותר. אנו גאים להשיק את במבה אוורירית ובטוחים שהמוצר יעלה חיוך על פניהם של ישראלים רבים". 

במבה אוורירית - צילום סטודיו אסם - 7
במבה אוורירית – צילום סטודיו אסם

אסם-נסטלה מחזירה את בייגלה בטעם ביסלי גריל, כאשר הוחלט להחזיר למדפים את המוצר כמוצר קבוע

בייגלה שטוחים שומשום בטעם ביסלי גריל - צילום - סטודיו אסם-5
בייגלה שטוחים שומשום בטעם ביסלי גריל – צילום – סטודיו אסם

אסם-נסטלה משיקה: במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה

במבה אייס קפה צילום סטודיו אסם-5
במבה אייס קפה צילום סטודיו אסם

במיוחד לקיץ, אסם-נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה מחדש במהדורה מוגבלת את אחת המהדורות האהובות ומצליחות ביותר של במבה – במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה – שילוב ייחודי בין הקרם המתוק, לבין המלוח והפריך של הבמבה. את הבמבה במילוי קרם בטעם אייס קפה מומלץ להקפיא ולאכול אותה כשהיא קפואה לחוויית אכילה טעימה ומרעננת במיוחד.

רבים מחפשים בתקופת הקיץ את המאכלים והמשקאות המרעננים שיקלו מעט על החום. אייס קפה הוא אחד המשקאות הכי פופולאריים בישראל והשילוב עם החטיף האהוב ביותר על הצרכן הישראלי הוא מתבקש. לכן מחזירה אסם-נסטלה את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה, אשר יצאה לראשונה בשנת 2018 למדפים.

במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה עוצבה באריזה צבעונית ובולטת על מדף החטיפים. נראות האריזה הותאמה למוצרים בסגמנט המילוי, עם נראות שמדגישה את הפודאפיליות של המוצר כאשר על האריזה אלמנטים המדגישים שמומלץ לאכול את המוצר קפוא.

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות החטיפים באסם – נסטלה: "המטרה שלנו באסם-נסטלה היא תמיד להקשיב לצרכן ולהמשיך ולרגש כל פעם מחדש. קיבלנו פניות רבות של צרכנים שביקשו להחזיר את מהדורת במבה אייס קפה למדפים, ולכן החלטנו להחזיר בקיץ הזה את אחת המהדורות הכי אהובות של במבה. אנחנו שמחים להשיק פעם נוספת את המהדורה הזו כך שגם מי שלא הספיק לטעום אותה בפעם הקודמת, יוכל לעשות זאת הפעם.

כשרות: פרווה, בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית שדרות. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות.

אסם-נסטלה משיקה את חטיפי פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל ופיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל

פיטנס עדשים כתומות - 5
פיטנס עדשים כתומות. צילום: יח״צ

חטיף פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל וחטיף פיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל 119 קלוריות לשקית

אסם-נסטלה, יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, מרחיבה את סדרת פיטנס מולטיגריין עם סדרת חטיפי פיטנס קטניות המכילה דגנים מלאים וקטניות. הסדרה כוללת שני מוצרים חדשים שיושקו כמוצר קבוע על מדפי החטיפים: חטיף פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל וחטיף פיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל. סדרת החטיפים החדשה עשירה בטעמים ייחודיים ועשירים ובעלי צורה ומרקם קראנצ'יים במיוחד.

סדרת פיטנס קטניות מצטרפת לסדרת פיטנס מולטיגריין שהושקה בשנת 2020 והתקבלה בהצלחה רבה על ידי הצרכנים על מדפי החטיפים. סדרת חטיפי פיטנס משויכת לזירת ה-better for you אשר מיועדת לצרכנים המקפידים על אורח חיים מאוזן ומחפשים חטיפים טעימים ומפנקים, העשויים מרכיבים איכותיים וטובים יותר תזונתית.

פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל ופיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל מכילים 119 קלוריות לשקית, עם דגנים מלאים כרכיב ראשון ומכילים קטניות.

עינת מוסקוביץ, מנהלת פעילות חטיפים באסם"הצטרפותה של סדרת פיטנס קטניות למשפחת חטיפי פיטנס, פונה לצרכנים אשר מחפשים שילוב ואיזון בין חטיף טעים, כיפי וקראנצ'י ועם זאת שומרים על תזונה נבונה, מעט קלוריות ומחפשים להכניס דגנים מלאים לתפריט היומי שלהם. כמו כן, זיהינו כי הצרכנים כיום מעוניינים להעשיר את התפריט היומי שלהם בקטניות, ובפרט עדשים כתומות וחומוס אשר דורגו כרכיבי הקטניות שצרכנים הכי מעדיפים. לכן, אנו באסם-נסטלה מאמינים וצופים שסדרת חטיפי פיטנס תתקבל בהצלחה על ידי הצרכנים".

פיטנס עם חומוס בטעם שמנת בצל ופיטנס עם עדשים כתומות בטעם בצל מקורמל באריזות 25 גרם: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית. ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

רשת טיב טעם ממשיכה להתרחב בתל-אביב: פותחת סניף סיטי בפורמט שכונתי-עירוני ברחוב קינג ג'ורג' ה-19 במספר בעיר תל אביב.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק