החיוך שלך שווה הכל

דלתא קולקציית סמיילי, מחיר וואנזי 269.90צילום אור דנון (21)-1
|

ימים קשים מנשוא עוברים על החברה בישראל. כולנו לא נושמים מאז השבת השחורה בשביעי באוקטובר. מדינה שלמה שעדיין לא קמה מה"שבעה". בכל בית בארץ היקרה שלנו ממתינים בציפייה לשובם של כל החטופים. אסור לנו כחברה להיות משותקים. אל לנו לתת לאוייב מצב מסוכן בו ינצח את הרוח הישראלית. חברת דלתא, כמו גופים רבים בישראל, מנסים להעלות את מורל העם ומשיקים קולקציית סמיילי שעושה נעים בגוף. בימים קשים אלה גם חיוך קטן ושובב חשוב לנו

"ב-smiley המטרה שלנו היא להפיץ חיוביות באמצעות חיוכים, להפוך את העולם למקום שמח וחביב יותר", כך כתוב באתר החברה של המותג smiley שקיים כבר 50 שנה. פרנקלין לופרני שהיה עיתונאי צעיר, ויתר על הקולג' והצטרף לעיתונו הראשון בגיל 19 ובשנת 1971, בזמן שעבד בעיתון "צרפת-סואר", החליט לעצב סמל שיבליט סיפורים חיוביים לקוראים. היצירה שלו? פנים צהובות מחייכות. 

דלתא. קולקציית סמיילי. צילום: אור דנון - 1
דלתא. קולקציית סמיילי. צילום: אור דנון

לצד הימים הקשים שכולנו עוברים, דלתא משיקה ביחד עם המותג האייקוני smiley קולקציית יוניסקס במהדורה מוגבלת, בה ניתן למצוא פיג'מות, וונזי, בוקסרים, הלבשת פנאי ואקססוריז בסיפור שלם וצבעוני, הכולל בתוכו דגמי MINI ME עם קולקציה לכל המשפחה. 

התזמון של הקולקציה נראה כי משרת את המצב הרגשי בו כולנו נמצאים כיום וזקוקים, לקצת חיוך. על פי דיווחים רבים בספרות, נראה כי חיוך, משפיע עלינו באופן חיובי.

לבגדים שאנחנו לובשים יש השפעה רגשית וקוגניטיבית עלינו כפי שעולה במחקרם של Adam, H., & Galinsky, A. D. (2012) ומכאן,  שהסיכוי שהלילה שלנו יהיה נעים יותר אם נלך לישון לבושים בפיג'מה עם חיוך, גבוה יותר. smiley, שתי הנקודות והקו המעוקל אולי נדמים לנו ככתמי צבע סתמיים, אך בכוחם להזכיר לחייך. 

בשנות ה-70 וה-80, בזמנים של אי שקט כלכלי, פוליטי וחברתי, סיפק המותג smiley דחיפה מורלית ואומץ על ידי קהילות פוליטיות. סמיילי הפך למגדלור ואחד הסמלים המובילים של תרבות השלום והאהבה. 

דלתא. קולקציית סמיילי. צילום: אור דנון - 19
דלתא. קולקציית סמיילי. צילום: אור דנון

הסמל הפשוט הזה: עיגול צהוב, שתי נקודות וחיוך – שמר על רלוונטיות לאורך 50 שנות תנועות תרבותיות ואין נכון ממנו להיות שם בשבילנו בעת משבר. עת משבר, כמו שהחברה הישראלית חווה כיום.   

תודה לחברת דלתא שמכניסה קצת חיוך לחיים שלנו עם הקולקציה החדשה שכבר על המדפים. 
בקולקציה: טישרט 100% כותנה, פיג'מות, סווטשירטים וקפוצ'ונים. טווח מחירים לקולקציה: החל מ-29.90 ועד 279.90 שקל.
נשאר לנו רק לאחל לכם שתרדמו עם חיוך.

דלתא. קולקציית סמיילי. צילום: אור דנון - 13
דלתא. קולקציית סמיילי. צילום: אור דנון

* הקולקציה משתתפת במבצע פריט שני ב-50% הנחה. בלעדי לחברי מועדון ומצטרפים חדשים על המגוון שבמבצע, ללא כפל מבצעים והנחות.

עינת דותן זך - 1

עינת דותן זך, יועצת נגישות אופנה
ליווי אישי I ליווי חברות וארגונים I סדנאות והרצאות
מרפאה בעיסוק MS.c, מורשת נגישות שירות, סטייליסטית אישית
Adaptive To You – מתאימה סביבות חיים לאנשים.
אינסטגרם: einat_dotan_zach
אתר: https://did.li/0SagT
קבוצה בפייסבוק: אופנה מכלילה adaptive fashion
נייד: 0546719697

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק