"חג של גיבורים"

סופגניות ללא גלוטן, רשת ׳ביגה׳. צילום: שרית גז - 1
|

סופגניות מקושטות, קאפקייס שוקולד ושובר לארוחת בוקר. עשרות ילדי המפונים מנתיב העשרה, קרית שמונה ומשדרות, נהנו מחגיגת חנוכה ולמדו להכין סופגניות בסדנת שף מיוחדת עבורם. מגיע להם לחגוג

בכירי ועובדי רשת קפה ׳ביגה׳, הגיעו ביום ראשון למלון לאונרדו בת״א בו מתארחים עשרות משפחות של מפונים מנתיב העשרה שבעוטף עזה ולמלון בראון בתל אביב בו מתארחים מפונים מקרית שמונה ומשדרות, במטרה להעביר את זמנם של ילדים בגילאי 3 עד 10 בסדנת שף להכנת סופגניות מהנה וטעימה.  

סדנת סופגניות לילדי המפונים. צילום: אסף לוי - 6
סדנת סופגניות לילדי המפונים. צילום: אסף לוי

האירוע כלל עשרות ילדים שנהנו מחגיגת חנוכה וסדנת סופגניות מעוצבות בניצוחו של איתי שפיגל, השף הראשי של רשת ׳ביגה׳. הסדנה כללה הכנת מילויים שונים וקישוטים לסופגניות ממגוון המוצרים והתוספות של הרשת. בסיום הפעילות קיבל כל ילד את הסופגניות והקאפקייס שהכינו וקישטו בעצמם. בנוסף, קיבלו שובר לארוחת ילדים וערכה להכנת שוקו של רשת ״ביגה״.  

סדנת סופגניות לילדי המפונים. צילום: אסף לוי -4
סדנת סופגניות לילדי המפונים. צילום: אסף לוי

שני קלבו, מנהלת השיווק של רשת ׳ביגה׳: "ילדי דרום וצפון הארץ הם הגיבורים של המלחמה הזו, ולכן החלטנו לפני חג חנוכה,  שזה חג של גיבורים, שזה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם ברוח התקופה. אנו מתפללים עבורם שיחזרו לבתיהם במהרה ולשגרה המבורכת. הילדים כל כך נהנו בשעת הסדנא שאנו נמשיך בפעילות זו בבתי מלון נוספים בהם מתארחות משפחות צפון הארץ ומדרומה". 

סדנת סופגניות לילדי המפונים. צילום: אסף לוי - 3
סדנת סופגניות לילדי המפונים. צילום: אסף לוי
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק