הטייסים של טום פורד

טום פורד - 5
|

סנונית ראשונה לקולקציית משקפי השמש של  קיץ 2022  קפסולה צבעונית במיוחד של מעצב העל טום פורד 

רשת משקפי השמש והראייה 'אירוקה' משיקה סנונית ראשונה של משקפי שמש לאביב קיץ 2022, ונותנת הצצה לטרנד המוביל – משקפי טייסים משודרגים עם הפרשנות של  מעצב העל טום פורד. 

משקפי "הטייסים" פותחו ב1936 עבור הטייסים האמריקאים כדי להגן עליהם מהשמש – מאז ועד היום, העיצוב המפורסם בצורת "ביצה" הינו חלק משמעותי בכל קולקציה של כל מותג ברחבי העולם, הסוד בנצחיות של העיצוב הוא התאמה מושלמת לכל סוגי הפנים. 

בשנת  2022 משקפיי הטייסים חוזרים לקידמת הבמה והפעם במראה משודרג ועדכני. 

טום פורד בחר לעצב את הטייסים שלו בצבעוניות עזה וחגיגית עם כיסויי צד מפתיעים.  קולקציית הקפסולה שלו כוללת טייסים בגוונים שלא ראינו אצלו בעבר – סגולים, אדומים, ירוקים וצהובים. צבעים בהירים, אופטימים ושמחים משדרגים כל הופעה.  

טום פורד לאירוקה 1599שח צילום ערן תורגמן (2)6
טום פורד לאירוקה 1599 שקל. צילום ערן תורגמן

טום פורד הודיע השבוע שלא ישתתף בשבוע האופנה של ניו יורק שאמרו להתקיים בשבוע הבא. התצוגה של טום פורד אמורה לסגור את שבוע האופנה אולם המעצב הסביר שלאור המחסור הגדול בכח אדם מקצועי בעולם, הקולקציה שלו לא תהיה מוכנה בזמן לשבוע האופנה. 

מחיר לצרכן:  החל מ 1,599 שקל
להשיג בסניפי רשת אירוקה 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק