הסיכה של מיכאל בן דוד

מיכאל בן דוד צילום יחצ
|

לאחר שנציג ישראל לאירוויזיון מיכאל בן דוד סירב לענוד סיכה  של סברובסקי – בשל בחירת בלה חדיד כפרזנטורית שלה, עוצב עבורו ולבקשתו במהירות תכשיט חדש של חברת דנון הישראלית. מיכאל בן דויד: "אני מייצג את המדינה בתקופה רגישה ורוצה להרגיש גאווה לאומית"

הבחירה בדוגמנית הפרו-פלסטינים   בלה חדיד, שהתבטאה פעמים רבות נגד ישראל, ונבחרה לאחרונה כפרזנטורית של מותג התכשיטים סברובסקי, עוררה סערה בארץ ובעולם. החברה זכתה לביקורת רבה ברשתות החברתיות, וגם היבואנית של המותג בישראל יצאו נגד המהלך.

בעקבות ההחלטה לבחור בחדיד לפנים של סברובסקי הודיע הזמר מיכאל בן דוד, נציג ישראל לאירוויזיון, כי לא יענוד בתחרות את הסיכה של סברובסקי כצעד של חרם נגד החברה. בן דוד ביקש להחליך את הסיכה בתכשיט של חברה ישראלית, והסביר: "אני מייצג את המדינה שלי בתקופה רגישה, ורוצה להרגיש גאווה לאומית ולהראות לכל אירופה שאנחנו פה לא רק בשביל להישאר, אלא גם בשביל לזרוח". 

הסיכה החדשה של מיכאל בן דוד בעיצוב דנון צלם אדיר פישר (1) (Custom)2
הסיכה החדשה של מיכאל בן דוד בעיצוב דנון. צלם: אדיר פישר

את הסיכה החדשה עיצבה תוך זמן קצר חברת התכשיטים דנון הישראלית, המייצרת את מוצריה במפעל כחול-לבן בתל-אביב. הסיכה החדשה מצופה כסף טהור ומשובצת ב-12 קריסטלים כמספר שבטי ישראל, שצבעם ירוק אמרלד בהשראת גוני הטבע בארץ ובהשראת איכות הסיבה והקיימות.

לדברי גל דנון, מעצבת ראשית של חברת דנון: "כחברה ישראלית שמייצרת מזה חמישה עשורים כחול לבן במפעל של עבודת יד, אנו מתרגשים לייצג את ישראל באירוויזיון 2022. החלטנו לעצב את הסיכה בהשראת הטבע הארץ הישראלי. גייסנו את כל עובדי והנהלת החברה למשימה לעבוד מסביב לשעון ולעמוד בזמנים כדי להספיק לעצב, לייצר ולשלוח את הסיכה בזמן לפני התחרות". 

הסיכה צפויה לעלות מחר על טיסה לאיטליה ביחד עם אחד מאנשי הצוות של בן דוד, ולככב על הבמה בחצי הגמר הראשון של התחרות הערב.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק