שירת משוררים

הקרם דה לה סלאם-03
|

חמישה מהמשוררים הבולטים לשנת 2014 יעלו זה אחר זה ויציגו קטעי ספוקן וורד ושירה מדוברת

שירת משוררים

מאת מערכת המגזין

הקרם דה לה סלאם-05
נועם לביא. צילום: לואי אברמסון

ב-28.7 ייערך במועדון בסקולה בת"א אירוע מיוחד של שירה מדוברת מבית תיאטרון האינקובטור ופואטרי סלאם – "הקרם דה-לה סלאם". חמישה מהמשוררים הבולטים לשנת 2014 יעלו זה אחר זה על הבמה ויציגו קטעי ספוקן וורד, שירה מדוברת, נבואות זעם ומונולוגים מנבכי מוחם הפואטי.
הערב נולד מתוך מחשבה שיש לתת מקום למשוררים הותיקים להמשיך להעמיק ולחקור את הז'אנר וליצור פניני ספוקן וורד ארצישראליים חדשים, ובמה שתאפשר להם לדחוק את גבולות הז'אנר או לחלוק שוב קלאסיקות מדוברות.

הקרם דה לה סלאם-02
אריק אבר. צילום: לואי אברמסון

אריק אבר, ממייסדי פואטרי סלאם בישראל ומשורר בעצמו, ינחה את הערב ומפיק את האירוע כולו. המשוררים שישתתפו הם: בן סגרסקי, לילך שדה, נועם לביא, טל כהן ועופר פינקל. לצד הופעות המשוררים, יהיה מופע חימום (יונתן בלומנפלד) ועל הבמה יופיעו נגנים שישמיעו מוסיקה מקורית (קובי בן עזרא, אמיתי פיין וטל אבני). ב"הקרם דה-לה סלאם" ייהנה הקהל גם מתצוגות אחדות של אקרובטים לאור העובדה שהאירוע מתקיים במועדון הבסקולה, מועדון הופעות חדש בעיר שמיועד לקרקס.

הקרם דה לה סלאם-01
יונתן בלומנפלד. צילום: לואי אברמסון

פואטרי סלאם הוא פורמט בינ"ל של תחרות קטעי שירה מדוברת, שהופיע לראשונה בשיקאגו ב-1984 באירוע שארגן המשורר מארק סמית' אשר לו מיוחסת המצאת הפורמט. בתחרות מופיעים כמה משוררים המקריאים שירה מודרנית בעלת מאפיינים דיבוריים שמזכירים היפ-הופ וראפ. לפני תחילת המופעים נבחרים חמישה שופטים שהם אקראיים ובלתי משוחדים, המנקדים כל קטע על סקאלה שבין 1 ל-10.

הקרם דה לה סלאם
צילום: לואי אברמסון

פואטרי סלאם בישראל

 הפרוייקט "פואטרי סלאם ישראל" הופיע לראשונה על במת תיאטרון האינקובטור בירושלים בינואר 2012 ומשם התפשט לערים נוספות. תיאטרון האינקובטור מעודד ותומך בפרוייקט ובשירה צעירה. מספר המשוררים באירועים הולך וגדל וחלקם אף הוציאו ספרי שירה. המשוררים אינם אמנים מקצועיים בלבד ואפשר למצוא בהם בעלי מקצועות מגוונים. המייסדים הם עמית אולמן, נילי קופלר ואריק אבר.
הקרם דה-לה סלאם
28.7, מועדון בסקולה ת"א בשעה 20:30
מנחה: אריק אבר
בהשתתפות: בן סגרסקי, לילך שדה, נועם לביא, טל כהן ועופר פינקל.
חימום: יונתן בלומנפלד
מוסיקה: קובי בן עזרא, אמיתי פיין וטל אבני
כרטיסים: 40 שקל.
להזמנות: https://ticks.co.il/event.php?i=fr2nLpRyRn1

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com

אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק