חדשות האוכל אוגוסט 2023

קינוח ספיישל לטו באב ברשת ביגה צלם דוד מויאל -1
|

כמה אתם חריפים? 

ביסלי משיקה שני מוצרים חריפים בטעמים מעניינים וחדשניים שבו כל אחד יוכל למצוא את דרגת החריפות שהוא מעדיף ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון. אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה שני טעמי ביסלי חדשים, מסקרנים וחריפים במהדורה מוגבלת, בדרגות חריפות שונות כך שכל אחד יוכל למצוא את דרגת החריפות שהוא מעדיף.
האם אתם כאלו של חריף מאוד או שאוהבים יותר את הצד הפיקנטי-חרפרף? לא משנה איזה חריף אתם, בטוח שאת המהדורה הזו תאהבו במיוחד! ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון חריף.
מהדורת החריפים של ביסלי מאופיינת בטעמים עוצמתיים ומיוחדים, בצורת צינורות שיוצרת מרקם קראנצ'י במיוחד. לכל טעם עוצמת חריפות משתנה שמסומנת בלהבות על גבי האריזה כאשר טעם החלפיניו הוא פיקנטי (להבה אחת) ואילו שאטה לימון הוא חריף (3 להבות). האריזות עוצבו בצורה צעירה ובועטת כך שהן צבעוניות ומטאליות באופן שבולט מאוד על המדף.
בשנים האחרונות, טרנד החריפות צובר תאוצה והצרכן הישראלי ובייחוד בני נוער מחפשים מוצרים חריפים, חדשים ומרגשים. לכן ביסלי החליטו להתחבר לטרנד ולהשיק הקיץ מהדורת ביסלי בשתי דרגות חריפות כך שכל אחד יכול למצוא את החריפות המתאימה לו – נועזי החריף ואלו שאוהבים פיקנטי. המהודרה החדשה מצליחה לחדש ברמת החוויה הסנסורית ומגיעה לייצר רעש וריגוש.
עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "ביסלי הוא אחד החטיפים הנמכרים והאהובים בישראל. אנו באסם קשובים לצרכנים ומחפשים תמיד את הטרנדים החמים כדי להעניק לצרכן טעמים חדשים, עצמתיים ונועזים. בחרנו בטעמים מעניינים וחדשניים של חלפיניו ושאטה לימון שקיבלו ציונים גבוהים מאוד במבחני הטעימה". 
מהדורת ביסלי מדרג חריפות תוצע על המדפים החל מחודש יוני, באריזות 60 גרם, כשר פרווה – בהשגחת בד"צ – העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית שדרות.
ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

Nutella Chocolate Experience שיתוף הפעולה הייחודי עם נוטלה®

ממשיכה את התרחבותה בישראל עם פתיחת חנות חדשה במתחם  Gסינמה סיטי ראשון לציון.
נוטלה הינו מותג אהוב מאוד בישראל. הוא מוביל שוק בקטגוריית ממרחי שוקולד אגוזים ודורג במקום הראשון בישראל כמותג הבינלאומי בקטגוריית מזון ומשקאות על פי מדד המותגים של גלובס לשנת 2022. בפררו, בעלת המותג נוטלה, מאמינים שנוטלה מוסיפה נופך של מצב רוח טוב בבוקר. הצרכנים של נוטלה נהנים מטעם הנוטלה בבית, באפייה, או בשעות הפנאי מחוץ לבית, על בסיס יומי ובמהלך החגים. מוצרי פררו, לרבות נוטלה, נמכרים ברשתות השיווק ובמרכולים ברחבי ישראל ואוהבי נוטלה מעורבים בפעילויות השונות של נוטלה לאורך כל השנה.
שוקולד אקספיריאנס הינה חנות קמעונאית מעוצבת המגישה בין היתר מוצרים טריים שהוכנו עם נוטלה ומציעה תפריט מיוחד עם אוריינטציה של ארוחת בוקר וחגים. זאת לצד חבילות עשו זאת בעצמכם ומוצרים ייחודיים לצרכן. 
נוטלה שוקולד אקספיריאנס ("Nutella by Chocolate experience") הוא שיתוף פעולה בין שוקולד אקספיריאנס (Chocolate Experience) למותג נוטלה, במטרה למנף את הפופולריות והחוזק של מותג נוטלה מעבר לקיים ולאפשר לצרכנים לחלוק את אהבתם למותג. 
לאחר פתיחת החנות המוצלחת בקניון הגדול של פתח תקווה בספטמבר 2022, נפתחה ביוני 2023 חנות נוספת של נוטלה שוקולד Nutella Chocolate Experience ב"קריון" בקרית ביאליק. ועכשיו, חנות נוספת נפתחה במתחם G סינמה סיטי ראשון לציון (ילדי טהרן 3, ראשון לציון).
מידע נוסף על Nutella by Chocolate Experience ניתן למצוא בעמוד האינסטגרם של שוקולד אקספריאנס.
רקע: נוטלה הושק לראשונה בשנת 1964. ממרח אגוזי הלוז הייחודי שמיליוני אנשים ברחבי העולם אוהבים, מיוצר עם בחירה מוקפדת של רכיבים איכותיים וייצור בהשראת אומנות. כיום, ממרח אגוזי הלוז הפופולרי זמין בלמעלה מ-160 מדינות ברחבי העולם. בישראל, הושק ממרח נוטלה בשנת 1975 ובמשך שנים הוא שומר על מעמדו כמוביל השוק ונהנה מנכסיות מותג גבוה לצד רמת מעורבות רגשית גבוהה של הצרכנים הישראלים.
www.nutella.com

מתחם נוטלה שוקולד אקספריינס. צילום: יח״צ-1
מתחם נוטלה שוקולד אקספריינס. צילום: יח״צ

"פשוט תעשו מה שטעים לכם"

פררו מרחיבה את קטגוריית העוגיות בישראל ומשיקה את המוצר החדש: קינדר טרונקי. קינדר, המותג המוביל בעולם השוקולד מקבוצת פררו, מרחיב את מגוון המוצרים בישראל בקטגוריית העוגיות ומשיק לראשונה את קינדר טרונקי – מעטפת וופל קקאו במילוי של שכבת שוקולד, קרם חלבי ושברי ביסקוויט. המוצר החדש יוצע לצרכן ברשתות השיווק במדפי העוגיות החל מחודש יולי 2023 במארזים של חמש יחידות.
חברת פררו תמיד מחפשת דרכים חדשות לספק את הצרכים והרצונות של הצרכנים ולאחר שזיהתה את הפוטנציאל בקטגורית העוגיות, השיקה לאחרונה את קינדר קארדס ונוטלה ביסקוויטס. כעת פררו מביאה את המוצר החדש הבא: קינדר טרונקי.
קינדר טרונקי מרחיב את הטעם הייחודי של קינדר בעולם העוגיות, עם השילוב המוכר של  קינדר – חלב וקקאו. המוצר מספק חוויה עשירה של מרקמים – מבחוץ ישנה מעטפת וופל קראנצ'ית במיוחד, ומבפנים קרם חלב עשיר, שברי ביסקוויט, ושכבת שוקולד קינדר מפנקת.  
המותג קינדר מציע לצרכן הישראלי מגוון מוצרים ייחודים. בניהם קינדר בואנו, קינדר שוקולד אצבעות, קינדר ג'וי, קינדר ביצת הפתעה, קינדר דליס, קינדר קארדס, קינדר האפי היפו וקינדר שוקו בונס.
כשרות: כשר, חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, אפיית ישראל, בהשגחת OUD ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

קינדר טרונקי - 5 יחידות - צילום פררו -1
קינדר טרונקי – 5 יחידות – צילום פררו

אסם משיקה אפרופו בטעם חדש ומפתיע: אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו

שילוב ייחודי בין הצורה, המרקם והטעם האהובים של אפרופו לטעם האייקוני של ביסלי ברביקיו.
במיוחד לתקופת הקיץ הידועה בחדשנויות רבות בעולם החטיפים, אסם, יצרנית החטיפים הגדולה בישראל, מרחיבה את סדרת מהדורות אפרופו בטעמי ביסלי ומשיקה את אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו – שילוב מנצח בין צורת השפיץ האהובה, המרקם הפריך והטעם האהובים של אפרופו לבין תבלין ביסלי ברביקיו האייקוני והעוצמתי. מדובר בפעם השנייה שבה טעמי הביסלי האהובים מגיעים לחטיף האפרופו ויוצרים חווית אכילה עוצמתית ומרגשת.
ביסלי ברביקיו הוא אחד הטעמים האהובים על מדפי החטיפים בישראל ואחד הפופולריים בסדרת מוצרי ביסלי. מתיחת המותג ביסלי גם כתיבול על חטיפים אחרים זכה לתגובות נלהבות. עד כה השיקה אסם בהצלחה רבה מהדורות חטיפים נוספות בטעמי ביסלי כמו בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל ובצל ואפרופו בטעם ביסלי בצל.
המהדורה החדשה מספקת נשנוש מרגש לתקופת הקיץ עבור צרכני אפרופו וצרכני ביסלי כאחד. פיצוץ טעם ביסלי ברביקיו שמתווסף לאפרופו המוכר והאהוב מצליח להצעיר את המותג, להכניס בו חספוס ולייצר "רעש". המוצר מספק חווית אכילה מהנה שמתאימה לצריכה חברתית, אירוח וצריכה אישית וניתן לצרוך אותו גם עם מטבלים. 
המוצר יוצע במהדורה מוגבלת לקיץ, תכולה: 50 גרם, כשרות: בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות, פרווה.
יובהר כי המוצר נשלח אליך ללא כל מחויבות מצדך לכתוב חוות דעת, בין חיובית ובין שלילית. במידה ואת/ה מחליט/ה לעשות כך נבקשך להיות אובייקטיבי/ת.

אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו צילום סטודיו אסם-1
אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו צילום סטודיו אסם

אסם-נסטלה משיקה שילוב מרגש בין הבמבה הקלאסית למותג המצליח פתיבר

לראשונה במבה במילוי קרם פתיבר במהדורה מוגבלת: שילוב בין שני מותגים אייקונים ואהובים בשקית אחת.
אסם-נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, יוצאת בחידוש מרגש בסגמנט במבה במילוי ומשיקה מהדורה מוגבלת לקיץ של במבה במילוי קרם פתיבר.
במבה במילוי קרם פיתבר הינה שילוב מרגש וראשון מסוגו בין הבמבה הקלאסית למותג המצליח פתיבר. המהדורה משלבת בין שניים מהמותגים הכי אהובים על הצרכן הישראלי בשקית אחת ומייצרת חוויה סנסורית חדשה ושילוב טעמים מעניין. 
סדרת במבה במילוי נולדה בשנת 2008 כאשר אסם השיקה את במבה במילוי קרם נוגט לכבוד חגיגות ה-60 למדינת ישראל, תחילה כמהדורה מוגבלת ולאחר שצברה פופולריות רבה הפכה למוצר קבוע על מדפי החטיפים. בשנת 2010 הגיעה במבה במילוי קרם חלווה שגם היא צברה פופולריות רבה והפכה למוצר קבוע. מאז ועד היום הושקו עוד מהדורות רבות של במבה במילוי לרבות במבה במילוי קרם במבה, אייס קפה, קרם שוקולד בלונד, קרמל מלוח, קרם בייגלה, במבה אינסייד אאוט ואפילו במבה במילוי במבה מתוקה.
עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם: "אנו באסם נסטלה תמיד מנסים לרגש את הצרכנים ולהציע חידושים מעניינים בקטגוריית החטיפים. אנו ערים לכך שסדרת במבה במילוי תמיד מעוררת עניין רב וריגוש בקרב אוהבי הבמבה ולכן החלטנו להביא הקיץ חידוש יוצא דופן. מהדורת במבה במילוי פתיבר משלבת שניים מהמותגים הכי מצליחים ואהובים ויוצרת השקה מרגשת במיוחד.  
במבה במילוי קרם פתיבר תוצע במהדורה מוגבלת באריזת 60 גרם ו-150 גרם, כשרות – בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית שדרות, ניתן להשיג בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.

במבה במילוי קרם פתיבר. צילום: יח״צ-1
במבה במילוי קרם פתיבר. צילום: יח״צ

לראשונה בקינדר ג'וי: סדרת צעצועי מיני פופ מבית הארי פוטר

פררו, בעלת המותג קינדר, משיקה לראשונה את סדרת צעצועי מיני פופ מבית הארי פוטר – wizarding world. הסדרה אשר תשולב בתוך ביצי קינדר ג'וי, החל מחודש יולי 2023, כוללת את כל הדמויות האהובות מסדרת הארי פוטר.
בשורה לכל אוהבי הארי פוטר: סדרת קינדר ג'וי מיני פופ הארי פוטר כוללת מגוון רחב של דמויות מוכרות מהארי פוטר, ביניהן 6 מיני פופ של הסטודנטים המוכרים מהוגוורטס ו-6 מיני פופ של המורים. לצד זאת הסדרה כוללת 12 אביזרים המותאמים לקהל גילאי 7-12 ביניהן סימניות הארי פוטר לספרים המשמשות גם כסרגל, קישוט לעפרונות ועטים, סטיקי נוטס, צמידים ועוד.
כל בובות המיני פופ והאביזרים הנלווים המגיעים בתוך ביצי קינדר ג'וי ניתנים לסריקה באפליקצית applaydu & friends באמצעות המצלמה במכשירי הסמארטפון וטאבלטים. האפליקציה החינמית מיועדת לגילאי 7-12 ומאפשרת לילדים להביע את עצמם ולהיפגש עם בני גילם בעולם הווירטואלי. כעת, ניתן גם לסרוק את בובות המיני פופ של הארי פוטר באפליקצייה ולגלות את עולמו של הארי פוטר ביחד עם חברים. על גבי האריזה של קינדר ג'וי ישולב QR קוד להורדת האפליקציה.
האריזה הכתומה החדשה של קינדר ג'וי עם צעצועי הארי פוטר תוצע לצרכן גם כמוצר בודד וגם כמארז של שלישייה. מחיר מומלץ לצרכן 15.90 ₪ לשלישייה, ו-6.90 לבודד. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. 

בובת הארי פוטר צילום פררו-1
בובת הארי פוטר צילום פררו

אסם משיקה מהדורת קיץ: סדרת מנה חמה בטעמי עולם מאיטליה ודרום אמריקה

"מהדורת טעמי עולם" חוזרת עם שני טעמים מנצחים, הטעם החדש והמפתיע מגיע מאיטליה והוא פסטה בסגנון רוזה, הטעם השני הוא פירה עם בטטה הטעם המוצלח והאהוב מדרום אמריקה. מנה חמה הינה קטגוריה צומחת שבה הצרכנים מחפשים גיוון בטעמים, ריגוש וחדשנות.
מהדורת  טעמי עולם מביאה לצרכן עולם חדש של טעמים מגוונים ואהובים. מנה חמה טעמי עולם היא מהדורה טעימה, איכותית וקולינרית, המאפשרת לצרכנים הישראלים לטעום ולחוות טעמים אהובים ומועדפים מרחבי העולם בכמה דקות הכנה בלבד!  
הסדרה תושק בשני טעמים מהעולם, אשר יאפשרו חוויה חדשה דרך חיבור למטבח האיטלקי והדרום אמריקאי, המעניקים טעמים בלתי נשכחים.

  • מנה חמה איטלקי- פסטה בסגנון רוזה
  • מנה חמה דרום אמריקה- פירה עם בטטה

המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים.
לדברי  אוקסנה מרום מושייב מנהלת פעילות בחטיבה הקולינארית באסם- נסטלה: "מנה חמה מביאה לצרכן את הטרנדים העולמיים הטעימים מהעולם הביתה בכמה דקות בלבד. אנו באסם-נסטלה מגוונים כל הזמן את מרחב האפשרויות ומחפשים אחר טרנדים חדשים טעימים וחווייתיים אשר יתאימו לאופי של הצרכן שלנו, מנה חמה טעמי עולם מעניקה לכם ארוחה עולמית חדשנית ומיוחדת, כיפית וטעימה בשלוש דקות הכנה וללא מאמץ."

בכשרות חתם סופר 
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

מנה חמה פירה בטטה צילום סטודיו אסם-1
מנה חמה פירה בטטה צילום סטודיו אסם

 חדשנות מפתיעה במנה חמה

אסם משיקה טעמים נוספים בסדרת מנה חמה בשקית:   פאוצ'ים מנה חמה נודלס קארי ומנה חמה נודלס טריאקי היישר מהמטבח האסייתי. מנה חמה ממשיכה לחדש ולהפתיע עם טעמים מהמטבח האסייתי, שכבש את החיך הישראלי.
מנה חמה, המותג האהוב על הישראלים כעת בפאוצ'ים בטעמים חדשים: נודלס בטעם קארי ונודלס בטעם טריאקי. באריזת שקית, לנשיאה לכל מקום בקלות ובנוחות. מנה חמה בשקית מעניקה חוויה קלה ונוחה להכנה ביתית מהירה כמו גם כפתרון קומפקטי לטיולים. הפורמט בשקית מעניק לצרכנים את המוצר האהוב בצריכה נוחה ובמחיר אטרקטיבי. 
הטעמים החדשים מעניקים לצרכנים חווית טעמים מרגשת בעולמות חדשים – והפעם עם טעמים ייחודיים שלא קיימים בשוק הישראלי. 
מנה חמה בשקית נודלס בטעם קארי ונודלס בטעם טריאקי. משתלבים בתוך מגוון המוצרים בסדרה: מנה חמה נודלס בטעם בקר, מנה חמה נודלס בטעם עוף ומנה חמה נודלס ספייסי.
המוצרים החדשים אינם מסומנים. לדברי  אוקסנה מרום מושייב מנהלת פעילות בחטיבה הקולינארית באסם- נסטלה: "מוצרי מנה חמה, אהובים מאוד בישראל עם נתח שוק שעומד על כ- 63%. הצרכן הישראלי אוהב את המוצרים ומשתמש בהם במגוון הזדמנויות צריכה כשהם מהווים פתרון טעים, מהיר ונגיש. הטעמים החדשים נשענים על יתרונות המוצר האהוב המעניק חוויה של ארוחה טעימה ב 3 דקות בלבד בפורמט אריזה נוחה. אנו בטוחים שהמוצרים החדשים בטעמים האסייתיים יתקבלו בהתלהבות רבה."
בכשרות חתם סופר 
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

מנה חמה נודלס בטעם קארי. צילום: יח״צ-1
מנה חמה נודלס בטעם קארי. צילום: יח״צ

תן ביס משיקה במיוחד לקיץ 2023: מבצע מנה במתנה!

דילים אטרקטיביים במיוחד במגוון מסעדות ורשתות בפריסה ארצית רחבה בהזמנת משלוח עד הבית דרך תן ביס
המבצע בתוקף עד ה-31.8 בימים א'-ה' החל מ-12:00 בצהריים | בשישי-שבת בכל שעות היום. חופשת הקיץ מביאה עימה לא מעט אתגרים, בעיקר בקרב משפחות עם ילדים קטנים, שם ההורים צריכים למצוא לילדים תעסוקה בהיעדר מסגרות חינוך עבורם. כמו כן, ההורים מתמודדים עם  גידול משמעותי בהוצאות הכספיות במהלך החופש הגדול.
בדיוק לשם כך, בקיץ הזה, דואגת תן ביס שיהיה לכולם אקסטרה טעים ואקסטרה משתלם: עד סוף חופשת הקיץ, בימים א'-ה' החל מהשעה 12:00 ובימי שישי ושבת בכל שעות היום, מציעה פלטפורמת המשלוחים תן ביס ללקוחותיה מבצע "מנה במתנה", שבו ניתן לקבל מנה במתנה בהתאם לתנאי המבצע. במסגרת המבצע מוצעים לכלל לקוחות תן ביס, דילים אטרקטיביים במיוחד במגוון מסעדות ורשתות בפריסה ארצית רחבה בהזמנת משלוח עד הבית. בין הרשתות המשתתפות ניתן למצוא את: בורגראנץ', דומינו'ס פיצה, ג'אפן ג'אפן, פיצה האט, פסטה בסטה ופלאפל בריבוע. ניתן למצוא את כלל הדילים תחת קטגוריית "מבצע מנה במתנה" בתפריטי המסעדות המשתתפות, באפליקציית תן ביס או באתר. 
בנוסף לכך ישנם דילים אטרקטיביים נוספים במגוון מסעדות מובילות בערים השונות כמו; באזור תל אביב – פוד טרמינל, זה סושי, פורט 19, פיצה פוזה, אלכוהול 123 ועוד,  פתח תקווה – ממפיס, גומבה וספגטים, ראשון לציון – גומבה, פורט 19, פיצה כמעט חינם, ירושלים – קוקי קרים, טייק אה ווק, סושי יויו, ובחיפה– פרנג'ליקו, ההמבורגר של הדיקטטור ועוד.
תן ביס הינה אחת מפלטפורמות משלוחי האוכל הגדולות בישראל המציעה שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. החברה נוסדה בשנת 2000 והפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם, דבר שהפך אותה לסמל סטטוס עבור העובדים בתעשיית ההייטק. בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה ולהנות מהטבות מאלפי מסעדות בפריסה ארצית. תן ביס פועלת כיום בכל הארץ ומעסיקה מאות עובדי מטה, כ-2000 שליחים תחת חברת המשלוחים, עובדת עם אלפי מסעדות בפריסה ארצית, ונחשבת לאחת החברות הגדולות והבולטות בשוק. מודל ההעסקה בתן ביס הוא ישיר. שליחי החברה מקבלים "מטריית מעסיק" מלאה הכוללת תנאים סוציאליים כמו ביטוח לאומי והפרשות לפנסיה, ימי מחלה וימי חופשה, מתנות לחג, החזרי נסיעות, מענה ניהולי-אישי לצרכי העובד כמו הדרכות בטיחות בדרכים וקבלת ציוד בטיחות בעבודה ללא עלות.

שליחי תן ביס, אורי מגנוס. צילום: יח״צ-2
שליחי תן ביס, אורי מגנוס. צילום: יח״צ

בן& ג'ריס מצטרפים לראשונה ל Wolt Market

אבי זינגר מנכ"ל בן אנד ג'ריס: "שת"פ זה יהווה מנוע צמיחה נוסף לבן אנד ג'ריס ישראל, וירחיב את מעגל הלקוחות שייהנו מהמגוון הייחודי של טעמי הגלידה המוכרים והאהובים באמצעות אפליקציית Wolt – עד הבית!" 

מותג הגלידות בן &ג'ריס מצטרף לרשת החנויות הכחולות Wolt Market, ויציע לראשונה שירות משלוחים איכותי ומוקפד עד הבית.  הגלידות יהיו זמינות לרכישה עד השעות המאוחרות וגם בסופי שבוע. 

הרשת תציע לצרכנים את מוצרי בן אנד ג'ריס בפריסה רחבה ובערים מרכזיות ברחבי הארץ: תל-אביב, נתניה, כפר-סבא, רמת השרון, הרצליה, רמת-גן, פתח תקווה, ראשל"צ, רחובות,  אשדוד ובאר שבע.  במשלוח מידי של כחצי שעה, כאשר ההזמנה מתבצעת דרך אפליקציית Wolt.

השירות יכלול משלוחים של מגוון מוצרי  בן אנד ג'ריס   מארזי גלידה של  500 מ"ל  במגוון טעמים:  צאנקי מאנקי, סולטד קרמל, קרם עוגיות ועוד, לרבות פיס פופ וסנד-וויץ'.  

לדברי אבי זינגר, מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל: " Wolt Market תהווה תוסף משמעותי למגוון נקודות המכירה  בהן ניתן להשיג את מוצרי בן& ג'ריס, ותיתן מענה לקהל הצרכנים שרוצה גלידה מעכשיו לעכשיו, בלי לצאת מהבית, בפחות משעה!!!"  לדבריו:  "אנו ננגיש לציבור הישראלי את כל הטעמים האהובים של בן אנד ג'ריס   שיגיעו  קפואים בטמפ' נכונה לאכילת גלידה".

לדברי שמוליק נבון מנכ"ל Wolt Market: "קטגוריית הגלידות מהווה את אחת הקטגוריות הצומחות ביותר ברשת, בייחוד בימי אוגוסט החמים, ואנו שמחים על כניסת בן &ג'ריס המותג המוביל בתחום למגוון העצום והאיכותי של המוצרים שמציעה Wolt Market״.

Market Wolt, רשת חנויות הסופר הכחולות מבית אפליקציית המשלוחים Wolt, הגיעה לישראל לפני קצת יותר משנה ופועלת כיום באזור המרכז, השרון ובדרום. החנויות הכחולות של Wolt Market מציעות מגוון של אלפי מוצרים וחווית צריכה ושירות בסטנדרט הגבוה ביותר – הכל במשלוח של כחצי שעה דרך אפליקציית Wolt.

בן אנד ג'ריס בוולט צילום יחצ -3
בן אנד ג'ריס בוולט צילום יחצ

המותג הקולינארי מאסטר שף משיק שני סוגי אורז חדשים: אורז פרסי ואורז עגול לסושי

המותג הקולינארי מאסטר שף מתרחב בקטגוריית האורז ומשיק שני סוגי אורז חדשים: אורז פרסי ואורז עגול לסושי. שני האורזים החדשים מצטרפים לסדרת האורז של המותג מאסטר שף הקיימים: אורז יסמין ואורז בסמטי, ובכך משלימים את הסדרה.       
האורז הפרסי של מאסטר שף, הוא אורז קלאסי, שרוב הישראלים מכירים, אוהבים וצורכים. בכל שנה נמכרות בישראל למעלה מ-10 מיליון יחידות של אורז פרסי. הגרגרים שלו ארוכים ולבנים, והטעם והארומה שלו עדינים ומשתלבים עם מאכלים רבים: ממולאים, מג'דרה, אורז לבן או עם סוגי תבלינים שונים ועוד. 
האורז העגול לסושי של מאסטר שף, טעמו עדין ובזכות הגרגרים העגולים הוא מצליח לאגור בפנים את הטעמים שמוסיפים לאורז כמו מירין וחומץ אורז, בלי להפוך לדביק מדי. האורז לסושי מיוצר בווייטנאם, ומתאים להכנת מגוון מאכלים כמו סושי מפורק, עוגות סושי, כדורי אורז ועוד.

משקל: 1 ק"ג
מחיר מומלץ לצרכן: אורז פרסי: 11.5 ₪ 
אורז עגול לסושי: 12.9 ₪  
(המחיר ממוצע לצרכן לפי פרייסז)
כשרות: בד"צ בית יוסף ואגודת ישראל. 
ניתן להשיג ברשתות מזון, חנויות המובחרות וברשתות השיווק 

חדש ממותג מאסטר שף אורז פרסי ואורז וסושי צילום יחצ-1
חדש ממותג מאסטר שף אורז פרסי ואורז וסושי צילום יחצ

קבוצת  גרג פותחת סניף דגל של  'גרג קיטשן' במודיעין: מסעדת ביסטרו חלבית כשרה למהדרין 

הסניף החדש יפתח בהשקעה הנאמדת בכ- 1.5 מיליון ש"ח קבוצת גרג, פותחת השבוע סניף דגל של 'גרג קיטשן',  מסעדת ביסטרו חלבית כשרה למהדרין, בקניון עזריאלי מודיעין,  בהשקעה הנאמדת בכ – 1.5 מיליון ₪. 
סניף 'גרג קיטשן' משתרע על שטח של  200 מ"ר והוא כולל כ 150 מקומות ישיבה, כולל ישיבת חוץ, בחלל הקניון באזור מקורה. התפריט בסניף החדש עשיר ומגוון ומציע החל מארוחות בוקר לצד קפה איכותי ועד למנות שף מגוונות:  ממנות ראשונות, ביניים, בראנץ', עיקריות ומנות אחרונות. התפריט מציע גם קוקטיילים מרעננים או יינות משובחים, במחירים אטרקטיביים לצרכן, כמו: טרטר חציל ב 49 שח, בוראטה ארטישוק ב-  65 ₪,  סלט ניסואז טונה 64 ₪, קרצו'פי אליו אוליו 59 ₪, קיטשן תאילנדי 78 שח ועוד ועוד. 
יאיר מלכה מנכ"ל קבוצת גרג מסר: "לפני כשנה וחצי החליטה הנהלת הקבוצה לפתוח מסעדת ביסטרו כשרה למהדרין ושמחנו לגלות כי יש דרישה לעוד סניפים כשרים של מסעדות ביסטרו כשרות, קונספט הנותן  מענה לצרכנים המחפשים מסעדה משפחתית עם מנות ביסטרו במחירים נוחים לכל כיס".  לדבריו: "היום אנו עומדים כבר על 6 סניפי גרג קיטשן ובכוונת הקבוצה להמשיך ולפתח קונספט זה בלוקיישנים נוספים ברחבי הארץ".  
מסעדת גרג קישטן במודיעין כשרה למהדרין, בד"צ .
'קיטשן ביי גרג' הינה תת רשת של קפה גרג הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי. לגרג קיטשן  6 סניפים  ברחבי הארץ המצטרפים לכ – 120 סניפים של רשת קפה גרג בפריסה ארצית.

גרג קיטשן חדש בעיר מודיעין צילום שני כהן -1
גרג קיטשן חדש בעיר מודיעין צילום שני כהן
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות Fashion Food, חדשות האוכל
תגובות פייסבוק