חורף 2024 לפי LEE COOPER

לי קופר חורף 2024 צילום שי תמיר (10) copy-6
|

המותג LEE COOPER מציג קולקציית חורף חדשה וורסטילית הכוללת פריטי חובה בכל מלתחת חורף: סווטשירטים וסריגים, חולצות אריג נוחות ונעימות והפריט האייקוני ביותר – ג'ינסים במגוון גזרות

המותג הבריטי לי קופר משיק את קולקציית חורף 2024 המציגה פריטי נשים וגברים איכותיים ומלאי סטייל כאחד. המותג מוכר בעיקר בזכות קולקציות מכנסי הג'ינס שלו, אבל גם בקולקציה הזו יש דגש על פריטים נוספים, שהם לאו דווקא פריטי דנים, כמו: חולצות טי מודפסות, מכנסי כותנה, מכנסי דגמ"ח ומכנסי טרנינג.

לי קופר חורף 2024 צילום שי תמיר (6) - 2
לי קופר חורף 2024. צילום: שי תמיר

גולת הכותרת של קולקציית החורף היא כמובן מכנסי ג'ינס במראה דנים קלאסי של רגל צמודה וגם דגמים מבדי לייקרה, גמישים ונושמים יותר, אך עדיין נותנים מראה של ג'ינס. בין אם בוחרים בפריטים בשטיפה כהה או שטיפה בהירה עם שפשופים, אין פריט שלא ישתלב טוב עם מכנסי ג'ינס איכותיים.  מגוון הפריטים בקבוצת מכנסי הג'ינס בקולקציה הנוכחית הוא גדול, מג'קטים ארוכים שמשתלבים נהדר עם מכנסיים או חצאית, ועד חולצת ג'ינס מכופתרת שאפשר לשלב בשכבות.

לי קופר חורף 2024 צילום שי תמיר (5) -4
לי קופר חורף 2024. צילום שי תמיר

קבוצת פריטים נוספת שעובדת נהדר בהווי העירוני היא פריטים שמזכירים בגדי טיולים עם כיסים רבים ואביזרים כמו שרוכים עבים וקליפסים. בין הפריטים הללו אפשר למצוא ג'קטים מניילון שעמידים לגשם, סווטשירטים עם רוכסנים בולטים, פריטים שמשלבים מספר גוונים של טון על טון ומכנסיים שאפילו מאפשרים לקצר אותם – הם משתלבים טוב עם פריטים מקולקציית הג'ינס למראה סטריט מרהיב.

לי קופר חורף 2024 צילום שי תמיר (7)9
לי קופר חורף 2024. צילום: שי תמיר

לצד פריטים בגוונים ניטרליים כמו בז', שחור ולבן ניתן למצוא נגיעות צבע בז'קטים הקלים, במעילים הנפוחים הטרנדיים כרגע וגם בהדפסים על מגוון החולצות בצבעוניות המאפיינת את עולם הדיגיטל ובמראה תלת מימדי.

הפריטים בקולקציה החדשה של לי קופר מאפשרים לנו את הנוחות של פריטי בייסיק לצד פרקטיות עם סטייל מקסימלי ויכולת לבחור בגזרה שמתאימה לנו.

לי קופר חורף 2024 צילום שי תמיר (3)6
לי קופר חורף 2024. צילום: שי תמיר

טווחי מחירים: ג'ינסים החל מ-179 שקל, טי שרט החל מ-129 שקל, חולצות אריג החל מ-199 שקל, סווטשרטים החל מ-199 שקל, סריגים החל מ-199 שקל, מעילים וג'קטים: החל מ-199 שקל, שמלות: החל מ-199 שקל
ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין www.leecooper.co.il

דפנה סאפר -2

דפנה סאפר – כתבת אופנה
אינסטגרם: dafnasaffer@

נינה שוורץ - 3

נינה שוורץ – עורכת אופנה
אינסטגרם: nina_schwartz_stylist@

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת גברים, אופנת נשים
תגובות פייסבוק