חליפת כלה בצל המלחמה

שמלת כל של דינה נמדר - 1
|

המלחמה מביאה איתה רגעים מרגשים של הצעות נישואין או זוגות המתחתנים תוך כדי הקרבות. מקום לאופטימיות וניצוצות של אור מהמקום החשוך שעברה מדינתו ב-7.10. דינה נמדר על חליפת כלה. למה רק לגברים מגיע?

האם כלה חייבת ללבוש דווקא שמלת כלה ביום חתונתה? ישנן שמלות כלה רבות שיוצאות מהתבנית של השמלות המסורתית (שמלות נפוחות ומוגזמות), הכלה יכולה להחליף את השמלה לכזו שצמודה לגוף או חליפה לבנה וסקסית. כן, חליפה לאישה. לא רק לגברים.

תחשבו רגע על ג׳קט ומכנסיים מתרחבים לכלה במקום שמלת כל מסורתית. רגע רגע מפתיע כשזוג עומדים מתחת לחופה, הוא עם חליפת חתן סטנדרטית והיא מופיעה בחליפה לבנה. שילוב נכון של מכנסיים וג׳קט, בגד גוף או טופ מייצרים לוק חדש, מרענן וייחודי.

שמלת כל של דינה נמדר - 14

צילום: פאינה פרידלנד. אינסטגרם: fayafree@. דוגמנית: סוזי ליה. אינסטגרם: suziefarkash@

כחלק מקולקציית הכלות שעיצבתי ישנו דגם המורכב מבגד גוף כחלק עליון ומכנס מתרחב. כשעיצבתי את הדגם היה לי חשוב ליצור לוק של כלה שונה ומרענן.

את כל האפליקציות הנמצאות על בגד הגוף, גזרתי מבדים שונים. הדבקתי פרח פרח, עלה עלה, עד שנוצר מראה של בגד גוף עמוס פרחים, שאי אפשר להפסיק להסתכל עליו.

ביום הצילומים לקולקציה הדוגמנית הסתובבה לבושה בדגם זה, האנשים ברחוב הביעו התלהבות. ביניהם הייתה אישה שביקשה מהדוגמנית ברכה. זה היה רגע מרגש עבורי. לסיכום: אל תפחדו לצאת מתבניות ותפתחו את הראש לרעיונות מחדשים.

דינה נמדר

דינה נמדר. אינסטגרם: dina.n21

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק