ככה כן בונים מותג

strongful -1
|

סטרונגפול כינסו את מיטב משפיעניות הרשת וסיפרו להן על שלושה בחורים (דור קדם, יהב הוניג וירדן דויטש) שמפגש אקראי בחדר כושר הביא אותם להקים דווקא מותג ספורט לנשים

בימים בהם אנחנו שמים דגש על מותגים ישראליים כדאי יהיה להתמקד במותג ישראלי אחד שתוך זמן קצר עשה דרך נפלאה: השבוע מותג בגדי האקטיב והלייפסטייל סטרונגפול קיים אירוע פתיחת שנה עם נבחרת המשפיעניות שלהם והצליחו לרגש אותנו בסיפור על תעוזה ועבודה קשה יחד עם חידושים אינסופיים ומטרות לשנה החדשה

צוות סטרונגפול כינסו את מיטב המשפיעניות לבוקר של הכרת תודה וציפייה לעתיד.
באירוע פתחו בסיפור המרגש של המותג שהוקם מרעיון אחד אצל שלושה בחורים, דור קדם, יהב הוניג וירדן דויטש שנפגשו בחדר כושר, בכלל לא למטרות עסקיות ומחברות קרובה נוצר הרעיון: להקים מותג אופנת ספורט לנשים במטרה להעניק להן ביטחון בלבוש שלהן.

strongful. צילום: רויטל שבי קורן-88
strongful. צילום: רויטל שבי קורן

במשך עשרה חודשים הם לימדו את עצמם מאפס את כל התחומים בעסק, משיווק ומיתוג, לניהול פיננסי והקמת אתר והפכו את הדירה הקטנה בחיפה למחסן לוגיסטי. מעבר לכל הציפיות תוך מספר שבועות המכירות נסקו כשהם, כמעט ללא אנשי צוות תפעלו את העסק ואף עשו משלוחים בעצמם.

ב-2021 המותג פרץ לתודעה כשעשו עבודה גדולה עם משפיעניות ויוצרות תוכן ומאז הספיקו לעלות כ-40 קולקציות ואפילו לייצר שני קמפיינים לחודש המודעות לסרטן השד יחד עם עמותת אחת מתשע, בה יצרו קולקציה ורודה שכל הרווחים ממנה הלכו לעמותה.

strongful. צילום: רויטל שבי קורן10
strongful. צילום: רויטל שבי קורן

בימים הקשים של המלחמה, המייסדים חברו לארגון לתת ויצאו בקמפיין שכל הרווחים של חודש אוקטובר הלכו לתרומה לארגון ואף חילקו בגדים בבתי המלון של המפונים מאזורי הלחימה.

strongful. צילום: רויטל שבי קורן-5
strongful. צילום: רויטל שבי קורן

למותג ערכים שחשוב להם לשמור וחשוב לצין את אחד מהם. לסטרונגפול היקף מידות גדול, החל מ-XXS ועד XXL. לא מדובר רק על נראות קטנה ברשתות במגוון המידות, אלא הקפדה על ההיצע הקיים- כל דגם מצטלם על דוגמנית במידות S וגם L כך ש ״כל אחת תוכל למצוא את עצמה ולהזדהות עם המותג שלנו״ אמר דור קדם.

strongful 5
strongful. צילום: רויטל שבי קורן

לשנה הקרובה המותג מתכנן להרחיב את פעילותו עם נבחרת משפיעניות החדשות שלו: טליה עובדיה, קייסי זפטה, מירן בוזגלו, חן טל, דיאן שוורץ, דורין דותן, בר כהן וקורין גדעון; לייצר מוצרי כושר ולייפסיטל חדשים וקטגורית בגדי בייסיק, הלבשה תחתונה ובגדי גוף כדי לתת לקהל הלקוחות שלהם את המעטפת הנדרשת, וכולה מבית סטרונגפול.

strongful -9
strongful. צילום: רויטל שבי קורן

באירוע חשפו כי לראשונה מתכננים לעלות עם קולקציית בגדי גברים חדשנית ואף מתכננים לצאת לשווקים בארה"ב ואוסטרליה כמו גם עליה של חנויות פופ אפ כדי לאפשר היכרות עם הלקוחות ולא רק מול אתר האונליין.

את פרטי המותג ניתן לרכוש באתר סטרונגפול: strongful.co.il

דפנה סאפר -2

דפנה סאפר – כתבת אופנה
אינסטגרם: dafnasaffer@

נינה שוורץ - 3

נינה שוורץ – עורכת אופנה
אינסטגרם: nina_schwartz_stylist@

רויטל שבי קורן - 1

רויטל שבי קורן – צלמת
אינסטגרם: revitalsk_photostyling@

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק