מה תלבשו בחורף 2023

SOMETHING NEW מותג נוחת בטרמינל X. צילום: באדיבות המותג - 6
|

אחרי טירוף הבלאק פריידי וסידורי הארונות, לעונה הנוכחית, מאיה אושרי כהן עם סקירה של הפריטים הלוהטים לחורף 2023 

גוצ'י ושאנל? כבר לא בגדר חלום!  "PURSUE" מותג האופנה החדש שיאפשר לכם לרכוש פריטי וינטג' מלאי סטייל של מותגי העל הנחשקים והפופולריים ביותר בעולם וביניהם: פראדה, דיור, לואי ויטון ועוד מגוון פריטים של מותגי יוקרה נוספים. במותג Pursue מקפידים על ייבוא של פריטי יד שנייה שמורים כחדשים.

תיק גוצ'י מחיר 2600 באדיבות פרסו - 5
תיק גוצ'י מחיר 2600 באדיבות פרסו. צילום: יח״צ חו״ל

למתלבשות הנועזות מותג חדש ומסקרן נוחת בישראל ויימכר בבלעדיות באתר האופנה TERMINAL X המציע למעלה מ-180 מותגים בינלאומיים ומקומיים, עתה הוא משיק לראשונה בישראל מותג חדש בשם SOMETHING NEW המציע בגדים טרנדיים לנשים החובבות אופנה נועזת בלבוש צבעוני ובגזרות יוצאות דופן. 

SOMETHING NEW מותג נוחת בטרמינל X. צילום: באדיבות המותג - 63
SOMETHING NEW. טרמינל X. צילום: באדיבות המותג

לאור הצלחת ההשקה הראשונה של הקולקציה שהטריפה את המדינה, פומה חוזרים עם דרופ שני עם מעצב העל הצרפתי AMI מליין פומה SELECT. הקולקציה עוצבה בהשראת הכוח והחשיבות של ערכי הביחד והמשפחתיות ביחד עם לוגו הלב המפורסם, ומסמלת את המקום הנעים והחמים שאנחנו בוחרים להיות. קולקציה זו מציגה מגוון פריטי יוניסקס פרימיום כמו: מעילים, טישרטים.

פומה. צילום: יח״צ חו״ל - 1
פומה. צילום: יח״צ חו״ל

מותג האופנה מנגו מציג פריטים בצבע פנטון הנבחר לשנת 2023

MANGO. מחיר חולצה: 299.90 שקל. צילום: יחצ חול - 6
MANGO. מחיר חולצה: 299.90 שקל. צילום: יחצ חול

מרגע הקמתה בשנת 1954 ועד היום דגלה משכית בחיבור חזק של המקומי לגלובלי, אלמנט מרכזי גם ביצירה של הולילנד, כך שהחיבור הרגיש טבעי ומיד הוליד מסע משותף. יחד צללנו אל הארכיון העשיר של משכית,  תמונות, דוגמאות בגדים ובדים, עד שלפתע נתקלו בפרט קטנטן שהצית את הדמיון. תמונה ישנה של החנות הראשונה של משכית בתל אביב.

משכית בשיתוף הולינד צילום דודי חסון (14)2
משכית בשיתוף הולינד. צילום: דודי חסון

קולקציית המעילים החדשה לחורף 22/23 של רשת אופנת הבייסיק HOODIES מציגה מגוון של מעילים בגזרות ובדים שונים לנשים וגברים. הקולקציה החדשה מתמקדת בנוחות מקסימלית ועם זאת שומרת על קו עיצובי עדכני וייחודי. פריטים בולטים בקולקציית הנשים הם מעילי הפרווה שמגיעים בשני אורכים, מעיל ארוך דמוי פרווה שמגיע ב-5 גוונים- שנהב, שחור קלאסי, בז' לאטה, הדפס משבצות ירוק זית, הדפס משבצות תכלת-שמנת ומעיל פרווה קצר שמגיע בשלושה גוונים- ירוק בקבוק, שחור קלאסי ושמנת.

HOODIES צילום אהוד שגב - 5
HOODIES. צילום: אהוד שגב

המותג הבינלאומי נאוטיקה מציג את קולקציית החורף 2021 בהשראת עולמות השייט והים. הקולקציה מציעה מגוון פריטים קלאסיים למראה קז'ואלי, לצד פריטים אייקונים עם טאץ' עכשווי המשקפים חורף של אפשרויות אינסופיות.  הפריטים של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות עדינות המהוות אבני יסוד למלתחה המודרנית בשילוב אלגנטיות ותחכום. 

סריג בהדפס פסים נאוטיקה 149 שח צילום טל טרי - 5
סריג בהדפס פסים נאוטיקה 149 שח צילום טל טרי

 המותג פקטורי 54 מביא לנו שיק פריזאי אמיתי מתבסס על מיקס מאוזן המורכב מעוגני מלתחה קלאסיים לצד פיסים מחויטים ועיצובי בוהו רומנטיים. גם נגיעות נועזות שמעניקות ללוק נופך מסתורי הן אלמנט בולט במורשת המסוגננת של הפריזאיות. אל תפספסו את ההנחות על הקולקציה מבית המעצבת הפריזאית האהובה ISABEL MARANT,  בדגש על מעילי הצמר, השמלות המעולות ומכנסי הפנסים המחויטים.  

FACTORY54. צילום: יח״צ חו״ל - 6
FACTORY54. צילום: יח״צ חו״ל

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס מבית MGS משיק את קולקציית הביגוד לעונת סתיו חורף לשנת  2022-23, המשלימה את קולקציית הנעליים עשירה והמגוונת.  הקולקציה עשויה מבדים איכותיים ומתכתבת עם הטרנדים העכשוויים והעדכניים ביותר. הגזרות מדויקות, נוחות, ומחמיאות לגוף. הקולקציה מתאימה למגוון רחב של אימונים וגם כסטים ליום יום. 

סקצרס. מחיר חולצה: 219.9 שקל. מחיר מכנסיים: 199.0 שקל. צילום: עופר חג'ייב - 6
סקצרס. מחיר חולצה: 219.9 שקל. מחיר מכנסיים: 199.0 שקל. צילום: עופר חג'ייב
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים
תגובות פייסבוק