האביזרים החמים לחורף הקרוב של בית האופנה GOLBARY   

גולברי-צעיף מחיר 159.9 צילום ליאור קסון - 5
|

בעונה הקרה, רובנו יוצאות מהבית ורוצות להתעטף בפריטים הכי חמים, עוטפים, מפנקים ואופנתיים. החורף הזה יותר מתמיד בית האופנה GOLBARY משיק קולקציית אביזרי חורף הכוללת מבחר רחב של כובעים מחממים, כפפות פרוותיות וצעיפים טרנדים,  מלאי  סטייל שמשדרגים כל לוק וסוגרים כל פינה. 

בליין הכובעים של גולברי  ניתן למצוא מבחר כובעי גרב מעוטרים בפנינים או בפונפון מתקתק, כובעי טאי-דיי בפלטת צבעים רכה, או כובעים סרוגים המעוטרים בפייטים. ניתן לראות גם מבחר כובעי באקט בסגנון שנות החמישים.

GOLBARY-כובע צמר 139.9 צילום ליאור קסון (2)1
GOLBARY. כובע צמר: 139.9 שקל. צילום: ליאור קסון

בליין הכפפות  ניתן למצוא מבחר דגמים בעיצובים אלגנטיים ויוקרתיים. כפפות מעוטרות בפרווה סינטטית מלטפת, כפפות בעיטורי רקמות וכפפות קווילט.

GOLBARY כפפות עם ריקמת כוכבים מחיר 99.9 צילום ניר יפה - 5
GOLBARY. מחיר: 99.9 שקל. צילום: ניר יפה

בליין הצעיפים ניתן למצוא מבחר צעיפים ושאלים בגזרת אוברסייז שמכניסים המון צבע וחמימות לכל לוק. מצבעוניות מונוכרומטית וגיאומטרית מדוייקת, לצד שאלים משולבים בשני גוונים שמאפשרים המון משחק בכל לוק. בין הפריטים גם שאל מטרנד המשבצות שמשלים כל לוק קז'ואלי בהמון רכות.

גולברי-צעיף מחיר 159.9 צילום ליאור קסון-10
GOLBARY. מחיר: 159.9 שקל. צילום: ליאור קסון

צבעי הפריטים נעים על פלטת צבעי החורף: שחור, בורדו, גווני אפור לצד צבעים טרנדיים כמו ורוד, ניוד,  בורדו, שילובי פרינטים ועוד. 

GOLBARY-כובע חורפי מחיר 99.9 צילום ליאור קסון (5)1
GOLBARY. צילום: ליאור קסון
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, אופנת נשים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק