טיפול עשרת אלפא

אופנה_הראל וייס ליראק
|

גברים רבים עדיין לא מודים בשימוש קבוע במוצרים לטיפוח העור והשאלה שנשאלת תמיד היא מה בעצם מטריד אותם? הזמן? הכסף הכרוך? הסטיגמה? לקראת השנה החדשה יצאתי לגלות מהי התשובה ועל הדרך גם למצוא לכם, הגברים, מוצרים שכדאי לכם להכיר שיעזרו לכם לפתוח את הדלת לשנה החדשה, מוכנים יותר ומטופחים יותר

הראל-וייס-אפנת-גברים-טיפוח
הראל וייס. צילום: אינסטגרם

מאת: הראל וייס עבור Fashion Israel


אנו נמצאים בעולם מתקדם ששייך לכולם, שאומר אל תהיו מקובעים, אם ראיתם מוצר שעניין אתכם, שאהבתם ועובד לכם טוב, לכו איתו – במיוחד כשמדובר בטיפוח.

העור אוהב חידושים ותמיד שווה לנסות משהו חדש. עור הפנים של גברים שונה משל נשים וקשוח יותר גם לאחר גילוח. אגב, נזקי השמש מבחינים בין עור של לגבר לעור של אישה. תקפידו ללבוש על עור הפנים הגנה מפני השמש.

מומלץ להתחיל לאמץ שגרת טיפוח כבר בגיל צעיר יותר

מומחים בתחום טוענים שגברים רבים אכן רוכשים ומשתמשים במוצרי טיפוח, אך מתחילים בשימוש בגיל מאוחר יחסית, כאשר הבעיות ניכרות יותר ומתחילות להפריע במהלך היומיום. מרבית הנזקים בלתי הפיכים או דורשים טיפול אינטנסיבי יותר, ולכן מומלץ להתחיל לאמץ שגרת טיפוח כבר בגיל צעיר יותר, המומחים ממליצים כבר מגיל 24 להתחיל בשימוש במוצרי אנטי אייג׳ינג. ולגבי תדירות? פעם עד שלוש פעמיים בשבוע. 

בוטני-טיפוח-לגבר-אופנת-גברים_עור_הפנים
בוטני. צילום: הראל וייס

אז מטופח או מוזנח? 

זה לא סוד שרוב הגברים לא יודעים כיצד לטפל בעור שלהם בצורה נכונה, רבים מאיתנו נחשפים במהלך היום לגורמים שונים שמזיקים לעור הפנים. למשל: בעקבות עבודה עם חומרים שמנוניים, הזעה מרובה, או חשיפה גדולה לשמש. כך קורה שרבים מוצאים עצמם עם בעיות עור בגוף ובפנים. בנוסף, עור פנים יבש – תוצאה של מחסור בנוזלים, עלול לסבול מקשקשים.

אופנת-גברים_מוצרי_קטרינה
קטרינה. צילום: הראל וייס

מוצרים איכותיים, במחירים נוחים

קיימות מספר דרכים לטיפול בעור שלנו בצורה נכונה, כמו למשל: קוסמטיקאיות מוסמכות וטיפולי קוסמטיקה, התייעצות עם רופא עור או רוקח וכמובן ניסוי וטעייה.

לטובת הגילוי, יצאתי לעשות מחקר קטן, לפניכם כמה המלצות של חברות מובילות בתחום עם מוצרים איכותיים, במחירים נוחים המותאמים גם לכם הגברים, שיעזרו לכם לפתוח את השנה החדשה בחיוך.


מוצרים מומלצים!


לוריאל – הסדרה לגבר

מוצרי לחות וניקוי בסיסיים לגבר, הנלחמים בסימני העייפות, ה"אויב" מספר 1 של הגבר. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 25-45, לכל סוגי העור.

מוצרי הסדרה פותחו במיוחד עבור מראה עור עייף, מסייעים להילחם במראה סימני העייפות ומעניקים תחושת רעננות מיידית.

לוריאל-מן-טיפוח-לגבר
לוריאל מן. צילום: הראל וייס

קטרינה

מוצרי איכות 100% אורגניים וטבעיים מיוצרים מצמחי מרפא ושמנים ארומתרפיים לטיפוח עור הפנים, הצערת העור, טיפול בקמטים ובפגעי עור נוספים.

אופנת-גברים_קטרינה. צילום: יח״צ
קטרינה. צילום: הראל וייס

ליראק

הנציגה הרשמית של מעבדות ליראק פריז, מתמקדת בקוסמטיקה מקצועית ודרמו-קוסמטיקה עם חומרים פעילים לטיפוח העור, הפנים והגוף. מוצרי החברה משלימים את שגרת הטיפוח ומתאימים במיוחד לשימור תוצאות טיפולים קוסמטיים וכירורגיים לאורך זמן.

אחד מהמוצרים הבולטים והמומלצים ביותר עבור גברים – הוא קרם עיניים טיפולי.

אופנת-גברים_ליראק
ליראק. צילום: הראל וייס

מיכל – סבון טבעי

מוצרי קוסמטיקה כחול לבן טבעיים, בריאים ואיכותיים המיוצרים בעבודת יד.

מיכל__אופנת-גברים_אופנה-לגבר
מיכל. צילום: הראל וייס

בוטני

מוצרי רחצה, יצור כחול לבן, 100% אורגניים, עשויים חומרים טבעיים בלבד. סדרת בוטני מכילה שילוב של שמנים ותמציות צמחיים אורגניים מן הטבע המסייעים בניקוי יסודי והרגעת העור, עורך יהיה נקי ונעים למגע, בניחוחות מנחמים ומדהימים. כי אחרי הכל, יופי אמיתי מגיע מהטבע!

טיפוח-לגבר-אופנת-גברים_אורנה
בוטני. צילום: הראל וייס

אקו לאב

סדרת מוצרי טיפוח ירוקים, אקולוגיים ואיכותיים, כל המוצרים ללא SLS, ללא פראבנים, ללא רכיבים פטרוכימיקלים, ללא רכיבים מן החי ולא נוסו על בעלי חיים.

אקו-לאב-טיפוח-לגבר
אקו לאב. צילום: הראל וייס

לסיכום: אימוני כושר ותזונה נבונה הינם טרנדים גבריים נכונים, אולם לפניכם עניין לא פחות חשוב, ויש שיטענו חשוב אפילו יותר, מתן חשיבות לכרטיס הביקור שלנו – עור הפנים.


הראל-וייס-אופנת גברים

קחו שניה להתפנק – זה מגיע לכם!
שנה אזרחית טובה, יפה ובריאה לכולם.

הראל וייס
אינסטגרם: harelweiss

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק