מייזי וויליאמס (משחקי הכס), שגרירה של H&M

מייזי וויליאמס
|

מייזי וויליאמס, השחקנית הבינלאומית, (משחקי הכס) נבחרה לשגרירת הקיימות הגלובלית של המותג H&M

בחירתה של מייזי וויליאמס (״משחקי הכס״) כשגרירת המותג היא חלק מניסיונות הרשת לקדם את היעד שהציבה לשנת 2030, במסגרתו 100% מהפרטים יהיו עשויים מחומרים מתחשבים יותר בסביבה או יופקו בתהליכים כאלו. מטרת היוזמה לעודד לבוש ושימוש חוזר ומחזור של בגדים.

Avatar-Maisie
Avatar Maisie

"אני נרגשת לשתף, סוף סוף, את החדשות על שיתוף הפעולה עם H&M כשגרירת הקיימות של המותג ומצפה בקוצר רוח לראות את תוצאות העבודה המשותפת שלנו. אני אעבוד עם מומחים מ-H&M על קידום יוזמות קיימות ויחד נסלול את הדרך לעתיד עם אופנה מתחשבת יותר בסביבה. הגיע הזמן לנקוט בפעולות וליצור מעגלי ייצור אופנה שיגנו על כדור הארץ עבור הדורות הבאים" מסרה מייזי וויליאמס

Maisie-Williams-&-H&M
Maisie Williams & H&M

לשחקנית תהיה תאומה דיגיטלית בשם "אוואטר מייזי", שנראית אמיתית מאוד. שתיהן, יחד ולחוד, יובילו יוזמה עולמית שתתקיים בעולם הווירטואלי ובעולם הממשי  כדי לעודד לקוחות למעורבות ולנקיטת פעולות.

הפעולה המשותפת הראשונה של מייזי והאוואטר שלה תהיה בהשקת פרק חדש במשחק המחשב Animal Crossing:New Horizons, שעוסק כולו בנושא הקיימות ומחזור בגדים. 


נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק