משביר פריטים בלבן 

משביר – שמלת כפתורים MORGAN - (צילום יחצ) - 5
|

חג השבועות מאופיין בצבע הלבן, צבע נקי וחגיגי המשתלב נהדר עם צבעי הטבע והאדמה. הצבע הלבן תמיד באופנה וניתן לשלב אותו בלוקים מגוונים במהלך כל שעות היום.

 טרנדים אופנתיים על טהרת הלבן 

 KENETH COLE מותג האופנה הניו-יורקי הבינלאומי מציע ג'קט מחויט בצבע לבן קלאסי עם שרוולים ארוכים המגיע בגזרה עדינה ומחמיאה. הג'קט עשוי מבד נעים ואלסטי, עם כפתור מרכזי אחד ודיטייל של כיסים, למראה אלגנטי ומנצח.  

עוד המותג מציע לנשים גם חולצה לבנה מכופתרת מבד פשתן נושם המתאים למזג האוויר בחג השבועות. החולצה יכולה להתאים מתחת לכל ג'קט או חליפה נוחה קלילה ונעימה. החולצה בעלת שרוולים ארוכים עם חפתים בסוף השרוול,  צווארון דש וגזרה ישרה עם סגירת כפתורים בחזית. 

לגברים מציע מותג KENETH COLE חולצה חגיגית מכופתרת מסוג BAMBOO  בצבע לבן. החולצה עם שרוולים ארוכים וכפתורים, עשויה מבד במבוק רך ונושם בגזרת SLIM FIT , החולצה חגיגית ומשתלבת נהדר עם מכנס ג'ינס פשוט. 

MORGAN מציעה לנשים אוברול עם קפלים בצבע לבן, ללא שרוולים עם צווארון V מוצלב, מגיע בגזרה רופפת ונכונה לעונה עם קפלים בחלק התחתון ואבזם במותן. עוד המותג מציע שמלת כפתורים בצבע אוף וויט, שמלה ישרה ללא שרוולים עם צווארון דש וסגירת כפתורים בחזית, לולואות חגורה במותן עם חגורת קשירה.

משביר - חולצה מכופתרת KENNETH COLE - שרוול ארוך בצבע לבן - (צילום יחצ)-9
משביר – חולצה מכופתרת KENNETH COLE – שרוול ארוך בצבע לבן – (צילום יחצ)
משביר – ג'קט מחוייט KENNETH COLE - (צילום יחצ)-6
משביר – ג'קט מחוייט KENNETH COLE – (צילום יחצ)
משביר – חולצה מכופתרת לגבר KENNETH COLE - (צילום יחצ) - 6
משביר – חולצה מכופתרת לגבר KENNETH COLE – (צילום יחצ)
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק