קניון עופר רמת אביב מתחדשים 

קניון עופר רמת אביב צילום איל קרן (1)1
|

קניון עופר, מקבוצת קניוני עופר בבעלות מליסרון, הידוע בחוויית הבילוי הייחודית והיוקרתית שלו, סיים בימים אלו את השלב הראשון של מהלך ההשבחה, במסגרתו בוצעו עבודות שדרוג נראות הקניון. 

ארבע חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים – זארה, מנגו, לולו למון ואלו יוגה.  

חנות  הדגל של המותג זארה  – חנות המותג זארה שופצה במשך כשישה חודשים, על ידי אנשי מקצוע מובילים שכללו גם צוות בינוי מיוחד שהגיע הישר מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. הצוותים עיצבו מחדש את חנות המותג "זארה" בסטנדרטים בינלאומיים וגבוהים במיוחד. 

ALO YOGA בקניון עופר רמת אביב צילום יחצ-5
ALO YOGA בקניון עופר רמת אביב צילום יחצ

לחנות המחודשת הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים, חלקם פריטים ייחודיים אשר מגיעים רק לכ-50 חנויות הנחשבות כחנויות פרימיום של הרשת בעולם. 

 החנות מתחדשת בטכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשרת זיהוי של המוצרים אשר נלקחים לתאים וכן את האפשרות להזמין אל תוך התא המדידה, מידה שונה.

כמו כן, לראשונה בארץ, מזמיני זארה באונליין, יוכלו לקבל את הפריטים אשר הזמינו באמצעות שימוש בעמדה ייעודית הממוקמת בחנות, על ידי הקשת קוד וקבלת הפריטים על ידי מערכת אוטומטית וללא מגע יד אדם. 

המותג הבינלאומי מנגו – חנות מנגו בקניון רמת אביב אשר שינתה מיקום, עברה שיפוץ וחידוש, החנות משתרעת על שטח של כ-250 מ"ר בקומה הראשונה והיא מכילה פרטי פרימיום של הרשת העולמית המיובאים בבלעדיות לסניף בקניון עופר רמת אביב.

עדי אשכנזי בקניון עופר רמת אביב צילום אלון שפרנסקי-6
עדי אשכנזי בקניון עופר רמת אביב צילום אלון שפרנסקי

החנות הראשונה בישראל של המותג הקנדי לבגדי ספורט לולו למון – לולו למון השיקו השבוע את החנות הראשונה שלהם בארץ בקניון עופר רמת אביב. החנות מתפרסת על שטח של כ-550 מטר בקומה השנייה בקניון, הכוללת גם גלריה עם סטודיו לאימונים כנהוג בחנויות לולו למון המובילות בעולם, המאפשר לבאי הקניון להינות מחוויה מלאה המשלבת בין בילוי לספורט. 

המותג אלו יוגה – החנות השנייה בישראל של המותג אלו יוגה נפתחה לאחרונה בקניון עופר רמת אביב. החנות משתרעת על פני שטח של כ-215 מ"ר, עומדת בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ומעניקה לקהל הישראלי את החוויה הרוחנית המלאה המאפיינת את המותג alo yoga.

מנגו חנות הדגל בעופר רמת אביב צילום יחצ (13)3
מנגו חנות הדגל בעופר רמת אביב צילום יחצ

התחדשנו 

קניון עופר רמת אביב יוצא בקמפיין נרחב, הקמפיין שמוביל משרד הפרסום מקאן כולל דיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות משפענים ופרסום על גבי מסכי הפנים בקניון ומוערך בכ– 700 אלף ₪.   

לדברי עומר אוגולניק, סמנכ"ל סחר ומנהל פעילות קניוני עופר: "קניון עופר רמת אביב הוא קניון יחודי שמספק חווית בילוי וקניה מהאיכותיות ביותר בארץ. זאת הודות לתמהיל המדויק שבו, הימצאותם של מגוון עשיר של מותגים בינלאומיים במקום אחד, כפי שנדיר למצוא בארץ, חווית קולינריה ברמה גבוהה ונראות ותחזוקה מוקפדים. המטרה  שלנו להמשיך ולבדל  את קניון רמת אביב כקניון המוביל בישראל המציע מותגי איכות ויוקרה, וכן על מנת להמשיך לספק לציבור לקוחותינו חווית בילוי וקניה נעימה". 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק