נוי אייזן: "לא מוותרת על האייפון בחיים"

נוי אייזן - 1
|

כשאומרים "כוכב/ת" אומרים נוי אייזן. נוי, בת למשפחה מוסיקלית (אחותו של ארז אייזן, חבר ההרכב האלקטרוני אינפקטד מאשרום) שהחלה את דרכה המוסיקלית עוד בילדות, פרצה לחיינו בתוכנית המוסיקה "דה וויס" 3.

בשמונה השנים שחלפו מאז הפכה נוי לאושיה וכוכבת רשת, מלחינה מוזיקלית, כותבת, כולל כתיבת שיר לאירוויזיון שהגיע לשלישיית הגמר, זמרת, אשת עסקים, ועדיין לא נאמרה המילה האחרונה…. מי שעוד לא צפה במערכונים המוסיקליים הקומיים שלה מוזמן לצפות ולצחוק

עושה רושם שאת מאוד עסוקה בימים אלו – זמרת, כותבת, מלחינה, אושיית רשת, יוצרת תוכן, בעלת מותג חדש לתמונות, שכחתי משהו? 
"ברוך השם לא משעמם לי, וגם אם ישעמם מתישהו גם על זה אני כנראה אעשה סרטון או תוכן כלשהו.. 😂 מבחינתי אני עובדת 24/7 . אתמול קיבלתי הודעה באינסטגרם שלי, מישהו כתב לי: "זה נראה שיש לך הרבה זמן פנוי…." אם רק היו יודעים כמה עבודה יש מאחורי מה שאני משדרת בסטורי…מאחורי הקלעים של יצירת תוכן יש מוסיקאי, יוצר, ניהול עסק, יש עבודה מטורפת. לפעמים זה מעייף לא אשקר, אבל אני בחרתי בתחום כי אני אוהבת אותו אז אני באמת נהנית מכל רגע. יום מעייף זה גם יום מספק!"

 מאז ההשתתפות בתוכנית "דה וויס" לפני כשמונה שנים, ועד להוצאת הסינגל "זרוקים על הספה" ולאחר מכן "או או" עיקר הפעילות המוסיקלית שלך הייתה מאחורי הקלעים כמלחינה וכותבת. מה קרה שהחלטת לעבור לפרונט?
"תמיד רציתי להיות בפרונט. הלכתי ל"דה וויס" בגיל 22 כי רציתי לפרוץ עם המוסיקה שלי. זה לא התרומם עבורי באותה התקופה, הבנתי שקיצור דרך בריאליטי אולי זו לא הדרך שלי להגשים את החלומות אז העליתי הילוך ועברתי לדרך עצמאית של עבודה קשה.

התחלתי לכתוב, להלחין , להיפגש עם יוצרים וקולגות מתעשיית המוסיקה, יצרתי המון תוכן לרשת ולמדתי אותה תוך כדי.. הבנתי שכשעושים פעולות, דברים מסביב מתחילים לזוז , ככה הגיעו אליי הזדמנויות שלא חלמתי עליהן בכלל, שריגשו אותי בטירוף. למשל, לא תכננתי לכתוב שיר לסדרה בנטפליקס אבל זה קרה, ואיזה אושר שזה קרה!!! עכשיו בא לי לכתוב מוסיקה לסדרה שלמה חחח.. וגם למלא את היכל מנורה 😊

היום אני יכולה להגיד שמצאתי את עצמי. כן יש לי עוד המון חלומות להגשים, אבל אני באמת נהנית מהדרך, כי היא מפתיעה ולוקחת אותי למקומות שהכי נכונים לי, גם אם לא תכננתי להגיע אליהם."

האם את חושבת שהיום בעידן האינסטגרם והטיקטוק זמרת חייבת עמוד פעיל כדי להצליח ולשמור על רלוואנטיות?
"חד משמעית כן. כל עסק באשר הוא חייב לשמור על נוכחות פעילה ברשתות. זה העולם שלנו. אם אתה לא שם קשה מאוד להיחשף אליך… בפרט בתחום המוסיקה –  טיקטוק יכול לתת פלטפורמת שיווק משוגעת! להיטי ענק שהתפוצצו בשנתיים האחרונות הצליחו מהשטח, כי נהיו ויראליים בטיקטוק. אם אתה לא שם קשה מאוד לקבל חשיפה, זו עבודה קשה אבל יכולה להשתלם בענק."

על מה לא היית מוותרת לעולם – מיקרופון או טלפון נייד?
"לא מוותרת על האייפון בחיים כי כל החיים שלי שם. בלי מיקרופון אפשר להסתדר, אשיר אקאפלה."

היית שוקלת להשתתף שוב בתוכנית ריאליטי, או שאת חושבת שברמת החשיפה שיש לך היום, זה כבר לא יוכל לקדם אותך עוד?
"אני לא אשקר, עד היום אני עוד מפלרטטת עם הרעיון של ללכת לתוכנית ריאליטי. לא יודעת אם לתוכנית שירה , אולי כן ואולי לא. אני חושבת שהיום יש לי את הכלים למנף את זה הרבה יותר ממה שיכולתי בגיל 22. אבל עם זאת יש חשש, השתתפות בריאליטי מלווה בהמון סטרסט ולחץ, זו נדנדת רגשות רצינית. אני זורמת עם הדרך שלי… אם אני אמורה להשתתף שוב בריאליטי אני מאמינה שאני אגיע לשם 🙂 כרגע אני נהנית מהמקום שלי וממשיכה להוציא שירים ולכתוב כמה שיותר."

איך בעלך, איתו את מגיל 14 (!!!) משתלב בכל העשייה שלך? האם גם הוא אוהב את המצלמה, או שהוא יותר משמש כצלם?
"דווקא בגלל שאלכס ואני מכירים מגיל 14, יש לנו יתרון משוגע כי הפכנו להיות כמעט אותו אדם.. אלכס מכיר אותי כל כך טוב והוא שם בשבילי בכל רגע נתון! הוא עוזר לי המון מאחורי הקלעים, באסטרטגיה, ברעיונות, בסידור וארגון הלו"ז שלי כשיש לי תקופות עמוסות. הוא איתי בכל הכח עם פירגון ענק והבנה מלאה של התחום שבחרתי לעסוק בו.

הוא דווקא לא אוהב בכלל את המצלמה והחשיפה, הוא ההפך הגמור ממני אבל משלים אותי בדיוק איפה שצריך. זו המתנה הכי גדולה שיכולתי לאחל לעצמי."

איזו תמונה/סרטון שלך זכו להכי הרבה לייקים, ולמה לדעתך? מה צריך כדי שפוסט יצליח?
"הסרטון שהכי הצליח לי להפתעתי היה הסרטון שעשיתי בזמן ההסלמה האחרונה בדרום מיד אחרי הסגר. ביקשתי מהעוקבים שלי לכתוב לי מה הם מרגישים באותה התקופה, חיברתי את התגובות יחד וכתבתי מזה שיר על הלחן של השיר של עדן חסון .הסרטון עבר את 2 מיליון הצפיות ברשתות. רציתי לגרום לתחושת הזדהות של האנשים במדינה וליצור אווירה חיובית של אחדות. זה התקבל כל כך מדהים בחוץ, לגמרי התעלה על הציפיות שלי."

הלינק לסרטון: https://www.tiktok.com/@noy_eisen/video/6961821015378873601?_t=8O8iwdfcD7S&_r=1

מה מרגש אותך?
מחמאה ומילה טובה שבאה ממש מהלב של בן אדם, והשיר your song של אלטון ג׳ון.

ספרי לנו משהו שלא הרבה אנשים יודעים עלייך
אני רגישה ברמות לא הגיוניות. יכולה לבכות מסרט מצויר ולוקחת ללב יחסית בקלות.

 מה השאיפות שלך לשנת 2022?
לגדול ולהתפתח בתחומים שאני עוסקת בהם, ולהוציא שירים שיעשו הבדל בחיים של אנשים. אני רוצה לתת איזשהו ערך מוסף למי שמקשיב לי או צופה בי וכמובן לא להפסיק להגשים את עצמי.

אינסטגרם: https://www.instagram.com/noyeisen/

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק