ניחוח שיסובב לך את הראש

EUNOIA-1-8
|

עם בוא האביב משיק EUNOIA, המותג האקסקלוסיבי, חנות פופ-אפ בקניון רמת אביב, עם מיטב המוצרים המוכרים והנחשקים: קולקציית נרות חדשה בגדלי הענק המוכרים של המותג, וכן ליין טיפוח חדש עם ניחוחות שיסובבו כל ראש בחדר. כך, נחשף ומוצע לקהל להנות מהניחוח שקיים בבתים הכי יוקרתיים ומפורסמים בישראל.  

EUNOIA-1-10
צילום עומר סבח

קולקציית נרות בכלי בטון עירוניים וכלי הזכוכית האלגנטיים העשויים בעבודת יד של מותג העילית EUNOIA, הפכו למוצר חובה עבור סלבס ישראלים רבים ביניהם: בר רפאלי, לירן כוהנר, רותם סלע, שלומית מלכה, אסי עזר ודנה גרוצקי. 

בקולקציית הטיפוח החדשה הושקו מוצרים בשלושה ניחוחות חדשים : הרבל, נומד וסובליים ווד, בשלל מוצרים כגון: סבוני גוף ופנים, קרמי לחות לגוף ולפנים, מפיצי ריח ומגוון נרות בגדלים שונים, מקטנים ועד נר ענק במשקל 15 ק"ג בכלי בטון או זכוכית.

EUNOIA-1-6
צילום עומר סבח

 כלי הבטון הייחודיים אשר מכילים את מוצרי המותג, מיוצרים בעבודת יד ומתכתבים עם טרנד בינלאומי משמעותי בעולמות היוקרה. שילוב של בטון חשוף ומעוצב בחלל הבית מעניק  נופך של עוצמה שקטה לצד שילוב בין אורבניות לפשטות. 

 כל התמציות נרקחו במעבדות בצרפת, ממתכונים סודיים שגובשו במיוחד עבור EUNOIA. הגודל הגרנדיוזי של הנרות ותמציות הריח האיכותיות מפיצות ריחות עד כ- 1000 שעות. 

EUNOIA-14
צילום עומר סבח

 שני זילביגר בעלים ואחראית על פיתוח ויצירת המותג 'EUNOIA' : "המותג מציע מוצרים אקסקלוסיביים שאי אפשר למצוא בכל בית. קולקציית הנרות הייחודית שלנו, מגיעה בגדלים שונים המעניקים לכל חלל אופי שונה ומיוחד, ועם ארומה הייחודית לנו. הדיסוננס בין רכות השעווה והאש לבין העוצמה של הבטון, מעניק עומק ומשמעות בחלל הבית. לראשונה, אנו מציעים חנות פיזית בקניון רמת אביב, זאת על מנת לאפשר לקהל רחב יותר להגיע ולהתרשם מהאיכות הגבוהה של מוצרינו. מאחורי כל אחד ואחד מהמוצרים שלנו עומדות שעות רבות של עבודה, כך שהתוצר הסופי מעניק חוויה שאין שנייה לה".

EUNOIA-13
צילום עומר סבח
EUNOIA-1
צילום עומר סבח
Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק