נשים רוקמות חלום

נשים רוקמות חלום-1
|

גלריית דיזנגוף סנטר מארחת תערוכה של עמותת: נשים רוקמות חלום

גלריית דיזנגוף סנטר התלאביבית מארחת תערוכת עבודות מיוחדת של עמותת "נשים רוקמות חלום", פרי יצירתן של נשות הקהילה האתיופית מבאר שבע והנגב.

נשים רוקמות חלום-1-3
צילום: יח"צ

"נשים רוקמות חלום" הינו מיזם חברתי כלכלי מבית עמותת פורום מנהיגות מתנדבת, המעסיק נשים מהקהילה האתיופית בבאר שבע והנגב ומעניק להן עצמאות חברתית וכלכלית. הנשים אשר עוברות מסטטוס של עקרות בית לסטטוס של נשים עובדות ומפרנסות, עוסקות באומנות אתיופית מסורתית של עבודת יד ושימור תרבותן ושילובן בקהילה הוותיקה.
המיזם אשר פועל במבנה של עיריית באר-שבע ללא עלויות, מהווה מרכז תעסוקה לנשים מהקהילה האתיופית מבאר שבע והנגב, ומציע להן מעבר לפרנסה גם מפגשי העשרה ופעילות חברתית הכוללים: הרצאות, לימוד עברית, טיולים ועוד.

נשים רוקמות חלום-1-2
צילום: יח"צ

הנשים הרוקמות מבצעות את מלאכת הרקמה בביתו במשך השבוע בזמנם הפנוי, ובכך שומרות על מסגרת משפחתית, כמקובל בקהילה. אומנות הרקמה בעבודת יד הינה אוטנטית ומשלבת מוטיבים המספרים סיפורים, געגועים וחוויות מהחיים של הקהילה האתיופית.
בתערוכה יוצגו מגוון עבודות רקמה: רקמות דקורטיביות, מזוזות, כיסויי חלה, מפות, נופי הנגב בשילוב רקמה ועוד. הפריטים יוצעו למכירה לקהל הרחב, כתרומה לעמותה.

נשים רוקמות חלום-1-1
צילום: יח"צ

11-30.10.2015
התערוכה תוצג בגלריית דיזנגוף סנטר (קומה 1-) בתאריכים 11-30.10.2015
ותהיה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק