סלבס בישראל: פרידה וקאמבק. תרגיל יחצני?

ניב-סולטן-מאור-שוויצר-אופנה
|

בתזמון מדויק להפליא, דקה לפני עליית הסדרה ״טהרן״ בכיכובה, נפרדה ניב סולטן ממאור שוויצר. זמן קצר לאחר עליית הסדרה נצפו השניים שוב יחד. התופעה ידועה בקרב זוגות סלבס. צירוף מקרים או תרגיל יחסי ציבור?

ניב-סולטן-מאור-שוויצר-אופנה-ישראלית
ניב סולטן ומאור שוויצר. צילום: אינסטגרם

מאת: נועם שקד

הרומנטיים שביננו יאמרו שקורה שזוגות (הכוונה ששני בני הזוג מפורסמים) סלבס נפרדים ומתפייסים ברגע שמבינים שלא יכולים האחד בלי השנייה. ואילו הציניקנים שביננו יגידו שמדובר בתרגיל יחצ״ני ושיווקי שמטרתו לקדם שיר חדש, פרויקט משותף, סרט, סידרה וכדו׳.

Fashion Israel, שירי ולירן, אופנה, חדשות אופנה
שירי ולירן. צילום: דניס גרצקיס

יכול להיות שהפרידה והקאמבק היו מבוימים?

בתזמון מדויק להפליא, דקה לפני עליית הסדרה "טהרן" בכיכובה, נפרדה ניב סולטן ממאור שוויצר. זמן קצר לאחר עליית הסדרה נצפו השניים שוב יחד- צירוף מקרים או תרגיל יחסי ציבור?

טיילור-מלכוב,-בן-זיני-אופנה
בן זיני וטיילור. צילום: אינסטגרם

״‬ישנם‭ ‬זוגות‭ ‬שנפרדים‭ ‬וחוזרים‭ ‬כי‭ ‬הם‭ ‬מכורים‭ ‬לדרמה‭ ‬ולאש. הפרידות‭ ‬החוזרות‭ ‬שלהן‭ ‬לא‭ ‬מצביעות‭ ‬על‭ ‬כך‭ ‬שהזוגיות‭ ‬שלהם‭ ‬לא‭ ‬טובה. מטבע‭ ‬אופיים, הם‭ ‬פשוט‭ ‬צריכים‭ ‬מדי‭ ‬פעם‭ ‬להיפרד‭ ‬ולחזור‭ ‬זו‭ ‬לזה‭ ‬כדי‭ ‬להחזיר‭ ‬את‭ ‬התשוקה‭ ‬ואת‭ ‬ההתרגשות‭ ‬לחייהם״‭.‬

מתוך מחקר בנושא פרידות של זוגות

ניב-סולטן-מאור-שוויצר-כתבות-אופנה
ניב סולטן ומאור שוויצר. צילום: אינסטגרם

כדי לקבל אייטם בתקשורת

הרי רק ארבעה חודשים לפני הם התארסו ושום דבר לא בישר פרידה באופק. כשבועיים בלבד מיום ההכרזה על הפרידה ויום אחד לפני השקת ״טהרן״ הסדרה החדשה (נמכרה בכסף רב לחברת ״אפל״) בכיכובה של ניב סולטן נתפסו השניים על ידי צלמי הפפרצי כשהם רכובים אל קורקינט וצמודים מאי פעם.

אליאב אוזן ודנית גרינברג מתחתנים-3
דנית ואליאב. צילום: אור גפן

תעלול יח״צני

יכול להיות שהפרידה והקאמבק היו מבוימים מראש על ידי משרד יחסי הציבור של הסדרה כדי לעשות כותרות? היתכן, שמשחקים עם קהל המעריצים של השניים לצורך יח"צ? אולי.

מגי טביבי ל-UNDER ARMOUR. צילום: שלומית איציק-6
מגי טביבי. צילום: שלומית איציק

ניב סולטאן ומאור שוויצר

לא מדובר בזוג הראשון שנפרד וחזר כשעננה של יח"צ מרחפת מעל האייטם. הרבה שאלו עצמם מה פשר הפרידה והקאמבק המהיר שעשו טיילור מלכוב ובן זיני רגע לפני מופע משותף שלהם בחנוכה (כשעוד הייתה תרבות בארץ). היו שאמרו שמדובר בתרגיל יחצ״ני. עכשיו זה סופי והיא אפילו תובעת אותו!


״זוגות‭ ‬שמרבים לריב על אותם נושאים ‬ונפרדים‭ ‬מסיבה זו. חוזרים‭ ‬אחד‭ ‬לשני‭ ‬בשל תלות ‬ופחד‭ ‬מבדידות. מרבית‭ ‬הזוגות‭ ‬רבים‭ ‬תמיד‭ ‬על‭ ‬אותם‭ ‬נושאים, ועדיין, מרביתם ‬לא נפרדים‭ ‬כתוצאה‭ ‬מהמריבות הללו״.‬

מתוך מחקר בנושא פרידות של זוגות

ניב-סולטן-מאור-שוויצר-חדשות-אופנה
ניב סולטן ומאור שוויצר. צילום: אינסטגרם

טיילור ובן זיני

ישנם זוגות רבים, מרביתם פליטי ריאליטי שמותחים את 15 דקות התהילה ורוכבים על גב של בן/בת זוג מפורסם מהם כדי להישאר בתודעה.

יש את הזוגות ש״התאהבו״ בתוכנית ריאליטי וחייבים לתחזק את הזוגיות במציאות כדי שיזכרו שהם קיימים (דנית גרינברג ואליאב אוזן, שירי ולירן, קותי ואנה, מעיין אשכנזי ואביחי ועוד רבים נוספים). רובם לא שורדים את הזוגיות ובכלל.

מעיין אשכנזי באירוע של לי קופר צילום אמיר מאירי, מגזין אופנה
מעיין אשכנזי. צילום אמיר מאירי

מדובר בשיטה

שוחחנו עם דוגמן ידוע שנמצא בזוגיות עם בלוגרית מצליחה מאוד. הסוכנות בה היה רשום התפרקה. הוא סיפר לנו שפנה לסוכן ידוע שהציע לו להיפרד מבת זוגו ולעשות קאמבק מהיר כדי לקבל אייטם בתקשורת. על הפרידה וגם על הקאמבק. השידוך הזה (״צהוב מדי לטעמי״) עם הסוכן לא התאים לו.

ניב-סולטן-מאור-שוויצר-מגזין-אופנה
ניב סולטן ומאור שוויצר. צילום: אינסטגרם

להישאר בתודעה

מדובר בשיטה. מנהלים רבים מתפעלים כך את המיוצגים שלהם כדי להעלות את הסלבס לכותרות. אפילו ״גיא פינס״ נפל המלכודות הללו שהציבו סוכני היח״צ של הסלבס.

אם זה מכוון מלמעלה או לא, לא תמיד נדע כל כך בוודאות. בכל מקרה פרידה של כל זוג גם זוגות ידועים בתעשייה מעציבה את קהל המעריצים. האמת, גם אותנו.


נועם שקד, אופנה, אינסטגרם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

FASHION - אופנה ישראלית, אופנת נשים, אופנת גברים, טרנדים, Trends, מגזין אופנה, כתבות אופנה, חדשות אופנה, איפור, הפקות אופנה, Style, סטייל, ביוטי, אופנה, Fashion Magazine, Fashion

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

סלבס בישראל: פרידה וקאמבק


אופנהמגזין אופנהFashion Newsחדשות האופנהכתבות אופנהאופנת נשיםאופנת גבריםהפקות אופנהאיפורטרנדיםסטיילביוטיאודותמגזין אופנה ישראליFashionFashion Magazineכתבות אופנה 2020טרנדים באופנהסטייל באופנהאופנת נשים 2021זארה 2021ZARA 2021קורונה 2021CORONA 2021איפור 2021Makeup 2021Style 2021ביוטי 2021Trends 2021אופנת גברים 2021Beauty 2021Fashion Magazine 2021Fashion 2021זארהZARAהפקות אופנהאופנת גברים 2020טרנדים 2021קורונהאופנה 2021חדשות האופנה 2021צילוםצילום אופנהPhotographyFashion Photographyאופנת נשים 2020כתבות אופנה 2021אופנה ישראליתשנקרשנקר 2021איפור 2020Makeup 2020ביוטי 2020Beauty 2020סטייל 2021


סלבס בישראל: פרידה וקאמבק

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק