קיימות בתעשיית הביוטי. גרנייה Bio

טיפוח-אורגני-גרנייה-Bio-רכיבים-טבעיים-ביוטי-אופנה-מגזין-אופנה-
|

קיימות בתעשיית הביוטי – תתחילו להתרגל. העולם שלנו עובר שינוי גדול. אם חשבתם שנושא הקיימות שייך לאופנה, באה קבוצת לוריאל ולוקחת את נושא הקיימות אל העתיד, עם תוכנית עבודה מסודרת ויעדים לשנת 2030. תכירו את גרנייה Bio – סדרת טיפוח אורגנית לפנים, מבוססת על פורמולות נקיות ומוצרים טבעיים לחלוטין. לזהבה גולדשטיין חשוב נושא כדור הארץ וגם עור הפנים שלכן. ההמלצה שלה: שימו טבע על הפנים

טיפוח-אורגני-גרנייה-Bio-רכיבים-טבעיים-ביוטי-אופנה-מגזין-אופנה-2
גרנייה-Bio. מותג טיפוח אורגני. צילום: יח״צ

מאת: זהבה גולדשטיין


עד היום נחשפנו לקיימות באופנה. המגמה המתייחסת לחברה ולאקלים גולשת לעולם הביוטי. לאחרונה אנו פוגשים יותר ויותר במוצרים שמתחברים לאדמה, לשורשיות לטבעונות, אולי בהשפעת הקורונה. קבוצת לוריאל לוקחת את הקיימות צעד אחד קדימה וראויה לשבח על כך.

גרנייה Bio

סדרת מוצרים מהפכנית שמשיקה קבוצת לוריאל מחזקת את מחויבותה לקיימות ולהכללה חברתית. מדובר במודל עסקי שיווקי ועדיין, המטרה נעלה. הגלובליות, איכות הסביבה, מצב כדור הארץ.

טיפוח-אורגני-גרנייה-Bio-רכיבים-טבעיים-ביוטי-אופנה-מגזין-אופנה-3
גרנייה-Bio. מותג טיפוח אורגני. צילום: יח״צ

ההתנסות שלי

להתחדש במותג חדש – סדרת מוצרים עם אג׳נדה חברתית המקדמת את איכות הסביבה, ריגשה אותי. מצאתי כי הסידרה מבוססת על חומרים טבעיים ומרגישים את זה. גילוי נאות: נושא הקיימות מאוד חשוב לי באופן אישי.

הידיעה שהעור שלי בא במגע עם הטבע ולא חברת כימיקלים מרוחה על עור הפנים, רוממה את נפשי. קבוצת לוריאל חושפת דור חדש של יעדי קיימות לשנת 2030. מרתק לקרוא את היעדים שהחברה הציבה לעצמה. האמת, שאפו!

המרקמים משגעים, ריחות עדינים שלבשתי בהנאה, תחושה גדולה של ניקיון ורעננות. ערכת מוצרים מומלצת בחום. הקיץ שלי טבעי וזה נפלא.


גרנייה Bio

סדרת טיפוח אורגנית לפנים המבוססת על פורמולות נקיות ומרכיבים טבעיים בלבד שמקורן מן הטבע ולא מן החי. גרנייה Bio הינו מותג טיפוח פנים אורגני ה-MASS MARKET  הראשון בישראל. גם אריזות המוצרים עשויות מחומרים ממוחזרים וניתנות למיחזור.

טיפוח-אורגני-גרנייה-Bio-רכיבים-טבעיים-ביוטי-אופנה-מגזין-אופנה-6
גרנייה-Bio. מותג טיפוח אורגני. צילום: יח״צ

רכיבים טבעיים בלבד

בחברת לוריאל יצרו בעצם מותג חדש – Bio. מגוון מוצרים לעור הפנים: קרם אנטי אייג'ינג, קרם לחות, קרם עיניים, ג'ל ניקוי הפנים ומים מיסלריים עוד.

המוצרים מתאימים לכל סוגי העור ומותאמים לעור רגיש. הפורמולות מכילות תמציות מי פרחים ושמנים אתריים אורגניים. חשוב: כל המוצרים נבדקו דרמטולוגית!

טיפוח-אורגני-גרנייה-Bio-רכיבים-טבעיים-ביוטי-אופנה-מגזין-אופנה-4
גרנייה-Bio. מותג טיפוח אורגני. צילום: יח״צ

מחירים* מומלצים לצרכן:
קרם לחות, ג'ל ניקוי, מים מיסלריים: 44.90 שקל.
קרם לחות אנטי אייג'ינג, קרם עיניים אנטי אייג'ינג, שמן פנים: 54.90 שקל. 
ספרי הזנה וטונר: 34.90 שקל, ספוג ניקוי קונג'אק: 12.90 שקל.
*מחיר סופי באחריות הקמעונאים בלבד 

ניתן להשיג את המוצרים ברשת סופר-פארם וסופר-פארם אונליין בלבד: https://shop.super-pharm.co.il/


אורנה רימוק, ,orana rimok

אורנה רימוקעורכת ביוטי
אינסטגרם: orna_rimok_make_up
פייסבוק: אורנה רימוק
קבוצת פייסבוק: המומלצים שלי באיפור וטיפוח

FASHION - אופנה ישראלית, אופנת נשים, אופנת גברים, טרנדים, Trends, מגזין אופנה, כתבות אופנה, חדשות אופנה, איפור, הפקות אופנה, Style, סטייל, ביוטי, אופנה, Fashion Magazine, Fashion

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

קיימות בתעשיית הביוטי

אופנהמגזין אופנהFashion Newsחדשות האופנהכתבות אופנהאופנת נשיםאופנת גבריםהפקות אופנהאיפורטרנדיםסטיילביוטיאודותמגזין אופנה ישראליFashionFashion Magazineכתבות אופנה 2020טרנדים באופנהסטייל באופנהאופנת נשים 2021זארה 2021ZARA 2021קורונה 2021CORONA 2021איפור 2021Makeup 2021Style 2021ביוטי 2021Trends 2021אופנת גברים 2021Beauty 2021Fashion Magazine 2021Fashion 2021זארהZARAהפקות אופנהאופנת גברים 2020טרנדים 2021קורונהאופנה 2021חדשות האופנה 2021צילוםצילום אופנהPhotographyFashion Photographyאופנת נשים 2020כתבות אופנה 2021אופנה ישראליתשנקרשנקר 2021איפור 2020Makeup 2020ביוטי 2020Beauty 2020סטייל 2021

פורסם בקטגוריות איפור, ביוטי, טיפוח, מוצרי יופי
תגובות פייסבוק