ספר התערוכה המרגשת "אלבר אלבז – מפעל החלומות" 

אלבר אלבר. ספר התערוכה. צילום: הדמיה יחצ - 5
|

המדיטק ומוזיאון העיצוב חולון, השיקו בימים אלה את ספר התערוכה" אלבר אלבז – מפעל החלומות". הספר ייצא במהדורה מוגבלת וניתן לרכוש אותו באתר מוזיאון העיצוב חולון ובקופת המוזיאון – מזכרת מרגשת מתערוכת האופנה הגדולה ביותר שנעשתה אי פעם בעולם ובישראל כמחווה למעצב העל האייקוני ואגדת האופנה אלבר אלבז

אלבר אלבז, מעצב-על ואגדת אופנה בין-לאומית. נולד בקזבלנקה, גדל בחולון, עבר לניו יורק, כבש את פריז והותיר אחריו מורשת מפוארת ששינתה את פני האופנה לנצח.  הספר ״אלבר אלבז: מפעל החלומות״ הוא מחווה מרגשת ונוגעת ללב, החוגגת את חייו ואת יצירתו של האדם והמעצב. הספר מאגד את אוצרות התערוכה כולה במהדורה מודפסת יחידה במינה. בין דפיו מתגלה לראשונה סיפורו המלא ומעורר ההשראה של הילד החולם, שהפך לכוכב זוהר בשמי האופנה הבין-לאומית.  מאות תצלומים, איורי אופנה שאייר מילדות ועד בגרות, צילומים מתוך התערוכה עצמה, סיפור חייו, טקסטים וציטוטים בלתי נשכחים שלו, משמרים את חוויית הביקור בתערוכה ומזמינים להיפגש עם אלבר – ולהתאהב. 

להכיר את אלבר ולהתאהב

ספר התערוכה אלבר אלבז מפעל החלומות, האוצר בתוכו על פני 220 עמודי צבע יפהפיים את סיפורו של אלבר אלבז –  אגדת האופנה ומעצב העל הישראלי המצליח ביותר בעולם. בספר החוגג את יצירתו של אלבר מופיעים כל אוצרות התערוכה במלואה, מאיוריו של אלבר בילדותו, טקסטים וציטוטים מרגשים. 

יערה קידר, אוצרת התערוכה ועורכת הספר: "כפי שהתערוכה מזמינה כל אחד לבוא ולהתאהב, כך גם הספר מזמין להכיר את אלבר ולהתאהב."

ספר התערוכה יוצא לאור במהדורה מוגבלת, בכריכה קשה, 220 עמודי צבע המזמינים כל אחד להתאהב. 

אלבר אלבר. ספר התערוכה. צילום: הדמיה יחצ - 4
אלבר אלבר. ספר התערוכה. צילום: הדמיה יחצ

אוצרת התערוכה ועורכת הספר: יערה קידר, פתח דבר מאת מיה דבש, האוצרת,  הראשית של מוזיאון העיצוב חולון, עיצוב: סטודיו Stinsensqueeze, ביצוע גרפי  נטע הדר, עריכה: סתו אקסנפלד, שפה: דו לשוני, עברית-אנגלית, הוצאת מוזיאון העיצוב חולון, ישראל, 2022. 

 ניתן להשיג את הספר "אלבר אלבז – מפעל החלומות"/ אוצרת יערה קידר, הוצאת מוזיאון העיצוב חולון, ישראל 2022 באתר המוזיאון ובקופות המוזיאון. 

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Chief editor & art director: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות מעצבי אופנה, תעשיית האופנה
תגובות פייסבוק