עדי בקשי

Adi Bakshi-2
|

מעצבת הצעיפים עדי בקשי משיקה לסתיו/חורף 2016-קולקציית 'חלומות פורצלן'

Adi Bakshi-1
צילום: זוהר שטרית
Adi Bakshi-6
צילום: זוהר שטרית
Adi Bakshi-5
צילום: זוהר שטרית
Adi Bakshi-4
צילום: זוהר שטרית
Adi Bakshi-3
צילום: זוהר שטרית

קולקציית 'חלומות פורצלן' שמציגה מעצבת הצעיפים עדי בקשי, נולדה מחשיפתה של בקשי, לטקסטורת בד מעוטר פרחים עדינים, שהזכיר לה את כלי הפורצלן בעיצובם המסורתי. המפגש שלה עם פיסת הבד, כבשה את עיניה ממבט ראשון וכך נוצר הצעיף הראשון בקולקציה. הדגם, שנקרא מולאן,  מזכיר את האיורים הסיניים העדינים שמקשטים את פני כלי הפורצלן העתיקים.  בקשי המשיכה לחקור את סיפורי הכלים וגילתה עולם שלם עד שגיבשה קולקציה קלאסית, עדינה ומדוייקת, עם מגוון צעיפים המתאפיינים בשרטוטים דקים ובדוגמאות פרחים עשירות.

הקולקציה מורכבת מעשרה דגמים שונים, המחולקים לתתי-קולקציות, כאשר כל אחת מהן, מתארת אופי אחר של לקוחה- זו השמרנית, זו המעזה וזו האלגנטית. כל אחת מהקולקציות, כוללת צעיף חלק בסגנון בייסיק -קז'ואל, צעיף מודפס עם אלמנטים ייחודיים וצעיף בעל נופך אלגנטי. מטרת החלוקה על פי בקשי היא לאבזר את הלקוחה לאורך אירועים שונים שהיא חווה במהלך היום.

הצעיפים עשויים, מכותנה אורגנית, משי, נאופרן (בד צוללנים) וקרפ, המיובאים מאיטליה וארצות הברית. את הכפתורים אוצרת בקשי במסעותיה משווקים שונים ברחבי העולם.

המעצבת עדי בקשי (27), בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה ב"שנקר" בהצטיינות. פרוייקט הגמר שלה "גברת עם סלים" זכה להכרה והערכה על ידי מגזין VOUGE איטליה ומגזינים מובילים נוספים. את המותג הנושא את שמה, הקימה ב-2008 . בקשי מתמחה בעיצוב צעיפים ומצליחה ליצור רוח רעננה ועדכנית בעולם האופנה המקומי.

במהלך השנה, "עדי בקשי" משיקה ארבע קולקציות ייחודיות ומגוונות, ביניהן קולקציית הילדות- MiniMe, המותאמת לאם ולבת.
טווח מחירים: 129 – 189 שקל
ניתן להשיג בחנות האינטרנטית www.adibakshi.com

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק