קרן פלס. דודו טסה

פסטיבל 'ים של גליל מערבי 2015' במטה אשר-20
|

קרן פלס. דודו טסה – חגיגות עצמאות בנמל אשדוד. יום פתוח לקהל הרחב עם מפגן כלי שיט של חיל הים ובהשתתפות כוכבי ערוץ 24

קרן פלס. דודו טסה

חגיגות עצמאות בנמל אשדוד
חגיגות עצמאות בנמל אשדוד. צילום: יח"צ

מאת: מערכת המגזין

לרגל חגיגות ה- 67 למדינת ישראל, ביום העצמאות הקרוב, פותחת חברת נמל אשדוד את שעריה לציבור הרחב ותקיים יום פתוח בשיתוף עם חיל הים. במסגרת היום הפתוח יתקיים מפגן מרהיב של כלי שיט של חיל הים ויתארח האולפן השקוף של ערוץ 24 בהשתתפות כוכבי הערוץ. 

מבקרים בנמל

יוכלו ליהנות מהדרכה בביתני ההסברה של הנמל ושל חיל הים ובצפייה בסרטים המסבירים את פעילות הנמל ואת יכולותיו של חיל הים. בנוסף, יוכלו אורחי הנמל לסייר ולהכיר, בין היתר, את רציף המכולות ואת מנופי הגשר החדישים הגדולים מסוגם הקיימים בנמלי ישראל, המסוגלים לפרוק את האוניות הגדולות ביותר, אשר פוקדות את נמלי הים התיכון. 

כמו כן במסגרת האירוע יופיעו להקות זמר, ליצני רחוב, להטוטנים ונגני רחוב.

יום העצמאות, יום חמישי, 23 באפריל 2015, בין השעות 15:00 – 9:00, נמל אשדוד.
כניסה חופשית.

Boyband ישראל

עצמאות 2015 על הבמה המרכזית בחולון. Boyband ישראל
על הבמה המרכזית בחולון. Boyband ישראל

להקת הבנים Boyband תופיע בשלוש במות ברחבי-הארץ ביום העצמאות, חולון, בית דגן ופאר קנדה) במופע המשלב את השירים שלהם לצד קאברים ללהיטים בעיבודים מחודשים. בחודש הבא Boyband צפויים להוציא שיר חדש לתחנות הרדיו ולצאת לסיבוב הופעות ארצי.

 

 

המכתבים נחשפו

ארגון כל ישראל חברים (כי"ח) השיק לאחרונה ולקראת יום העצמאות ה-67 של מדינת ישראל חוברת שירה תפילות ומכתבים של חכמי יהדות המזרח המבטאים את הכמיהה לציון, מדובר בחלק ממיזם 'החכם היומי' שמטרתו לשבור את הסטיגמה המזרחית ולהנחיל את מורשת יהדות המזרח גם במוסדות החינוך

החכם היומי. עצמאות 2015-1
החכם היומי. עצמאות 2015

ארגון כל ישראל חברים

השיק לאחרונה חוברת מיוחדת ובתוכה עשרות תפילות ומכתבים של רבנים מיהדות ספרד, המטרה אומרים בכי"ח היא להראות שעוד בטרם הקמת המדינה, הכיסופים והציונות היו נחלתם של רבני יהדות ספרד.

מדובר למעשה בחוברת ראשונה מסוגה שמאגדת עשרות מכתבים ומברקים שכתבו חכמי יהדות המזרח טרם הקמת המדינה.

"נהוג לחשוב שאסולין זה שם של כדורגלן וביטון נתפס רק כשם של עבריין"

בין התפילות והמברקים שנכתבו חלקן בתחילת המאה הקודמת ואף זו שלפניה אפשר למצוא את זו של הרב יוסף משאש שנולד בשנת 1892 בעיר מכנאס שבמרוקו "…ומאותו היום חזר אותו הזיק הקדוש ונעשה בליבי לשלהבת גדולה, והתחלתי לעורר הציבור לעלייה..וקבלתי מברק ממרוקו ותכף נסעתי ומצאתי שם התעוררות גדולה לעלייה וגם הרבה ידיעות ממצב הארץ".

הרב חכם שאול קצין שנולד בחאלב סוריה, כתב כי "מעולם לא זזה שכינה מכותל מערבי, שעל ידי קיבוץ ישראל בעיר הקודש ירושלים מתרבה אור השכינה השרויה שם, לפי שכל אחד מישראל נמצא איתו ניצוץ אחד מאור השכינה".

המכתבים

הללו נאספו בחודשים האחרונים והם חלק מפרוייקט גדול הנקרא החכם היומי, "נהוג לחשוב שאסולין זה שם של כדורגלן וביטון נתפס רק כשם של עבריין, המיזם החדש הזה קם כדי להראות שיש גם חכמים מיהדות ספרד שלא פעם נשכחים מאחור ואף אחד לא יודע עליהם, המובטל בטיטו הוא לא רק שם של סרט, עוד קודם לכן היה נחמן בטיטו הראשון לציון לצערנו אותו פחות זוכרים.

הפרויקט הזה מגיע כדי להראות את הצדדים האחרים של יהדות המזרח" אמרו השבוע בכי"ח והוסיפו כי החוברת הזו של יום העצמאות היא עוד ביטוי לכמיהה של יהדות המזרח לארץ ישראל עוד לפני הקמתה.

 

 

פסטיבל 'ים של גליל מערבי 2015' במטה אשר


פסטיבל 'ים של גליל מערבי' יתקיים במטה אשר במהלך חודש מאי בשלושה סופי שבוע (חמישי-שבת) ברחבי אזור הגליל המערבי

'ים של גליל מערבי 2015'-1
הפנינג האופניים 'גלגליל' 2015. צילום: עידן פלד

מאת מערכת המגזין

בין האירועים השונים: הפנינג האופניים גלגליל מערבי הכולל מספר מקצי רכיבה כולל מקצים משפחתיים (שבת, 2.5), טריאתלון ומשחה אכזיב המסורתי (שבת 9.5), סדרת מופעי 'לילות בנקרות' 2015 –

מופעי מוסיקה ישראליים

בלילות חמישי באווירה מיוחדת בין ההר לים מול הצוקים באתר התיירות ראש הנקרה (פותחים את עונת המופעים במופע ראשון ביום ה', 7.5 עם קרן פלס במופע להקה),.

מופע של להקת המחול הקיבוצית וקונצרטים בקשת אילון, סיורים מודרכים משפחתיים בחינם ברחבי האזור, "משחק מנווטים" בגליל המערבי ועוד שלל פעילויות נוספות באתרי התיירות

יורם ישראלי

ראש המועצה האזורית מטה אשר: "פסטיבל 'ים של גליל מערבי' מתקיים ברחבי האזור בפעם החמישית וכבר הפך למסורת מבורכת שרבים מצפים לה.

הפסטיבל הוקם במטרה לחשוף בפני הקהל הישראלי את הטבע המיוחד, הנוף והאתרים הייחודיים לגליל המערבי וכך יתקיימו באזורנו אירועים כמו מופעי מוסיקה בין הנקרות, אירועי ספורט, סיורים מודרכים חינם, קונצרטים ועוד.

בין אם מדובר בחובבי ספורט, חובבי מוסיקת רוק, מוסיקה קלאסית, טבע, משפחות, ילדים – פסטיבל ים של גליל מערבי ושלל אתרי האזור קוראים ומתאימים לכולם".

אירועי ספורט 

הפנינג האופניים 'גלגליל' 2015
במסגרת ההפנינג אשר יתקיים בשבת 2.5 ייצאו מהשעה 7:00 מחניון השיירה בגליל המערבי מאות רוכבים במסלולים שונים לאורך נופיו של הגליל המערבי, ביניהם מסלול קצרצר של 7 ק"מ סביב שדות ומטעי בננות, מסלול בינוני באורך 15 ק"מ הכולל טיפוס עד נווה זיו בתוך חורש טבעי מול נופי חוף ים התיכון ומסלול ארוך באורך 24 ק"מ החוצה אתרים שונים בגליל המערבי ביניהם נחל געתון, עין יעקב, עינות מירב ומבצר יחיעם.
שלושת המסלולים עוברים בחורש טבעי ומשקיפים על אתרים היסטוריים, נחלים ופינות חמד לאורך כבישיו ונופיו של הגליל המערבי.
לפרטים : נמרוד הנגבי 050-8807548.
לרישום: www.znook.co.il

משחה אכזיב ה– 6 השנתי


על רקע החוף היפה בארץ, במים צלולים בין איים טבעיים, יתקיים גם השנה משחה תחרותי ועממי לאוהבי השחייה, הים והטבע.

משחה אכזיב הוותיק שכבר הפך למסורת בקרב חובבי השחייה יתקיים השנה במסגרת אירועי ים של גליל מערבי ביום שבת 9.5. במסגרת המשחה יתקיימו מספר משחים במים פתוחים, ביניהם משחים עממים ומשפחתיים (750 מ') לצד משחים תחרותיים (5,000 מ', 1,500 מ', 3,000 מ').

לראשונה השנה יתקיים גם משחה לבעלי חליפות שחייה. המשחים ייצאו לדרך החל מהשעה 7:00 בבוקר. כמיטב המסורת הפעילות תחל ערב קודם בחוף בננה ביץ' באכזיב באירוע חגיגי על שפת הים תחת כיפת השמיים.

לפרטים: אריק פרי: 054-3269861.
לרישום: www.4sport.co.il

טריאתלון אכזיב

טריאתלון אכזיב יתקיים זו השנה השנייה במסגרת אירועי ים של גליל מערבי והשנה בשבת, 9.5. הטריאתלון במסגרת ליגת איגוד הטריאתלון הכולל מספר מקצים שונים ייצא מהקלאב-מד בחוף אכזיב לאורך חוף הים התיכון עד ראש הנקרה.

את התחרות תאפיין גם השנה השחייה, הריצה ורכיבת האופניים מול הנוף המיוחד של מפרץ אכזיב מול הים והטבע עם מזג האוויר האידיאלי של חודש מאי. בין המקצים השונים – אורבן ספרינט, אולימפי, מקצים לנוער ולילדים, מיני ספרינט ועוד.

לפרטים: איגוד הטריאתלון 03-6764008.
לרישום: www.triathlon.org.il

'ים של גליל מערבי 2015'-1
הפנינג האופניים 'גלגליל' 2015. צילום: עידן פלד
פסטיבל 'ים של גליל מערבי 2015' -10
נוף גלילי. פסטיבל 'ים של גליל מערבי 2015'. צילום: שרון סולבי

קרן פלס. דודו טסה

אירועי תרבות 

מופעי לילות בנקרות

המופעים הליליים בין הנקרות הם חווית תרבות מיוחדת– מופעי מוסיקה בימי חמישי בלילה באווירה מיוחדת בין ההר לים מול הצוקים באתר התיירות ראש הנקרה, בערב שכולל לצד המופע בלוקיישן הייחודי גם סיור לילי בנקרות לאור הכוכבים וירידה ועליה ברכבל לחוויה משולבת של מוזיקה, טבע והרבה רומנטיקה. סמוך למתחם המופעים יופעלו דוכני מזון ושתייה.

בעונת 'לילות בנקרות' לשנת 2015 יתקיימו בחודשים מאי ויוני 4 מופעים חגיגיים בין הנקרות בימי חמישי:  יום ה' – 7.5 – קרן פלס במופע להקה, יום ה' – 14.5 – דודו טסה , יום ה' – 21.5 – עידן עמדי, יום ה' – 4.6 –  מסיבה עם המטבוחה פרוג'קט. כניסת קהל לכל ערב החל מהשעה: 20:00, תחילת מופע: 21:30. להזמנת כרטיסים: 2710100073- או בוועדים הגדולים.

קרן פלס. דודו טסה

קונצרטים בקשת אילון 

'קולות וצבעים חדשים' של אנסמבל "טמפרה" בקשת אילון

הנגנים יגאל מלצר, תומר יריב ועמית דולברג במסע מוסיקלי המוביל את המאזין בין היצירות של ברטוק, ברנשטיין, שוסטקוביץ', פיאצולה, ליגטי, קייג' ואחרים באופן שונה ורענן. הנעימות הקלאסיות המוכרות מבוצעות בנגינה אינטנסיבית ואנרגטית בה משובצים הפתעות ריתמיות בצד רגעים ליריים נפלאים.

 

'קולות וצבעים חדשים', אולם בר-אוריין בקשת אילון, יום ו' 8 במאי 2015 בשעה 21:00.

קונצרט התזמורת הסימפונית חיפה עם סולני קשת אילון

בניצוחו של רועי אופנהיים תנגן התזמורת הסימפונית חיפה יחד עם נגני כלי קשת ישראלי ממשתתפי קורסי הקיץ הבינלאומיים של קשת אילון בקונצרט מיוחד בקשת אילון.
יום ה' 4 ביוני 2015. להזמנת כרטיסים ולפרטים נוספים –  04-9858191/131.

קרן פלס. דודו טסה

להקת המחול הקיבוצית – 'קרנבל החיות' מאת רמי באר

להקת המחול הקיבוצית במופע מרתק: מעשה בעכבר שאינו רוצה להיות עכבר קטן ואפור הסובל בחורף מהקור.. חלום של קסם והומור שזורים בערבוביה.  יצירת מחול המשלבת סיפור בחרוזים עם מוזיקה ותלבושות מרהיבות, מסר חינוכי ומוסר השכל.
יום חמישי 14/5 אולם זכרי, כפר המחול געתון.
להזמנת כרטיסים: 04-9858737 או באתר הלהקה: www.kcdc.co.il

טיולים משפחתיים 

סיורים משפחתיים מודרכים בחינם

במסגרת אירועי ים של גליל מערבי יתקיימו בימים שישי ושבת סיורים מודרכים שונים לאתרים ברחבי אזור הגליל המערבי, כל הסיורים בחינם – ללא תשלום, מותנה ברישום מראש בשליחת הודעה לטלפון 054-5600105.

עכו

מסע היסטורי בין דתות וקהילות, כולל סיור בגני הבהאים ובאתרים ברחבי העיר העתיקה.

אל אתרי המים

 טיול רטוב בין בריכות, חופים ומעיינות.

מסע אל נופי הגליל

טיול בין הרים ונקודות תצפיות מרהיבות כולל סיור בכפר הדרוזי חורפיש.  

קרן פלס. דודו טסה


מנווטים במשחק תחרותי מיוחד

משחק ניווטים מיוחד במסגרתו יבקרו המשתתפים באתרי טבע, נוף, אתרים היסטוריים ואתרי מורשת קרב ויתחרו במשחק אתגרי מרתק. התחרות תתקיים בשעות הבוקר במשך 4 שעות במהלכן יצטרכו המשתתפים להשיג את מירב הניקוד ע"י הגעה לאתרים במרחב של הגליל המערבי, זיהוי המקומות והבאת מידע המספר את סיפור האתר, כאשר המשפחה שתזכה במירב הניקוד תקבל פרס מיוחד. הניווט מותאם לכל הגילאים ולכל סוגי הרכבים. 

הפעילות בתשלום ומחייבת הרשמה מראש בטלפון 050-7630644 או בדוא"ל: office@jeeps.co.il

קרן פלס. דודו טסה

קלדרון אם. די. בפעילות מיוחדת לחג השבועות

יום שבת ה – 16/5/15, שעה 13:00 בקיבוץ געתון, במפעל הזכוכית קלדרון מזמינים אתכם להצצה מרתקת לעולם הזכוכית וליצירת פריט מזכוכית במו ידכם ברוח חג השבועות. במסגרת האירוע – סיור בגלריה ובמפעל, נשמע על מקורות ההשראה של האמן ונחשף לתהליך הייצור הייחודי של כלי הזכוכית – איך חומר גלם הופך למוצר מוגמר.  לאחר מכן נמשיך לסדנא בהדרכתו של דני קלדרון, בה כל אחד מן המשתתפים ייצור לעצמו פריט הגשה מזכוכית לכבוד החג.

מחיר: 70 שקל למשתתף (הפעילות מתאימה לילדים מעל גיל 5). מותנה בהרשמה מראש ובמינימום משתתפים.
לפרטים נוספים – 052-8855904 , 04-9823030, kalderonmd.com

לפרטים נוספים על אירועי ים של גליל מערבי 2015: www.bgalil.co.il

 

 
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן



אודות


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל:

מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית:

ונשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור

והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית.

במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים.

ופועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה

והדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


קרן פלס. דודו טסה

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק