מגזין אופנה: איתי לוי

כשתגדל. אייל גולן-1
|

מגזין אופנה: איתי לוי – מה יהיה עם פאר טסי ו'דרך השלום'? 'מה עובר עלייך': איתי לוי "שורף" את הרשת ומקבל מגן זהב על רבע מיליון הורדות דנה ברגר משחררת את 'הקירות שלי' שכתבה נערה בת 15 מסדנאות הכתיבה של ברגר לאייל גולן נולד שיר חדש: 'כשתגדל'-ספר הנחיות ליאן, בנו החדש אדיר גץ בשיר חדש שכתב והלחין: "ילד בשדות". 'זה מתהפך עלי', שיר חדש למיקה קרני, על החיים שהלכו למקום אחר תמר גלעדי מאמינה בעצמה יונתן דרור חי את המוזיקה האנדלוסית מיטב אמני ישראל יחגגו בהאנגר 11 יומולדת 70 לבוב מארלי שיצפה בהם מלמעלה

מגזין אופנה: איתי לוי. מאת: אפי אליסי

"מה עובר עלייך": איתי לוי "שורף" את הרשת ומקבל מגן זהב על רבע מיליון הורדות

מגזין_אופנה_ עוברים עליו דברים. איתי לוי. צילום: אבירז רז_מגזין_אופנה_
עוברים עליו דברים טובים. איתי לוי. צילום: אבירז רז

הצלחה היא תעתוע. מטיסה אותך לשיאים כמו חלללית של נאס"א. לוקחת אותך אליה ועושה בך כרצונה. וכשהיא נשרפת, זה כבר לא בשליטתך. עם שלם הטיס את פאר טסי אל החלל. מה יקרה איתו הלאה? האם ימשיך לטוס? החיים כבר ימצאו דרך להזכיר לו ש'דרך השלום', בדומה לקריירה של זמרים, שתי קצוות לה. בקצה האחד תל אביב התוססת והאחרת בגבעתיים המנומנמת. "שורף את הרשת" – ביטוי חדש יחסית, שנעשה בו שימוש נרחב לאחרונה, בהקשר של 'קים קרדישיאן' ו'ג'סטין ביבר'. הרשתות החברתית, יוטיוב והורדות לינקטונים הם הבמה המרכזית על פיהם נבחנים ההצלחות. כשהבן שלי היה קטן נהגתי להשמיע לו פורטיס, סחרוב ו'אלג'יר. הוא חי בגבעתיים, אני בתל אביב. למוזיקה הים תיכונית הוא לא מתחבר, ועדיין את "דרך השלום" הכרתי דרכו.

מגזין_אופנה_ סולד אאוט. איתי לוי בהופעה בהיכל התרבות ברחובות. צילום: אבירז רזמגזין_אופנה_
סולד אאוט. איתי לוי בהופעה בהיכל התרבות ברחובות. צילום: אבירז רז

הזמר והיוצר איתי לוי גם הוא סוג של "שורף" רשתות. מעריצים רבים מעלים את דמותו של הכוכב הצעיר לדפי הפייסבוק, רבע מיליון מהם הורידו לינקטונים של שירו "מה עובר עלייך". על כך ש"שרף" את הרשת, קיבל השבוע איתי לוי בהופעתו בהיכל התרבות, ברחובות מגן הוקרה מחברת "סינגולד" על למעלה מ-250,000 הורדות ושימושים בסלולר ובניו מדיה בישראל. הישג מכובד יותר עבור הכוכב הצעיר.

מגזין אופנה: איתי לוי

איתי לוי: "היתה לי שנה מדהימה, יצירתית ואינטנסיבית. שמחתי לפגוש את הקהל החם שלי בהיכל התרבות, התרגשתי מאוד מההפתעה בהענקת מגן ההוקרה. המתנה הזו היא מתנה שאני מוקיר לקהל שלי שהולך איתי דרך ארוכה".
הופעות קרובות של איתי לוי: 3\19-רדיו בר, 3\23- זאפה הרצליה, 3\25- זאפה ירושלים, 4\9-להבות חביבה.
השורה התחתונה: מסקרן לשמוע את "עוד יום", הדואט החדש שהקליט איתי לוי עם מרגלית צנעני, לאלבומו החדש.

דנה ברגר: "הקירות שלי"

מילים: שני ראפלינו/דנה ברגר לחן: דנה ברגר

מגזין_אופנה_ מתנה אמיתית. דנה ברגר. צילום: אוהד רומנו_מגזין_אופנה_
מתנה אמיתית. דנה ברגר. צילום: אוהד רומנו

"בית אחד מדבר אלי, הוא מזכיר לי שאני רק ילדה. בית אחד מדבר אלי ולוחש סודות בלי הפסקה. הקירות תמיד מקשיבים לי".
בראיון שערכתי לאחרונה עם דנה ברגר היא סיפרה לי על סדנאות הכתיבה של הסופר אשכול נבו בהם היא משמשת כמדריכה לכתיבת שירים. באחת הסדנאות הקודמות, "פרויקט "להיות נערה", שמתקיים בשנים האחרונות בשכבת כיתות ט' בבת ים. במסגרתו אמניות מתחומים שונים כריקוד, צילום, מוזיקה וכתיבה, מעבירות לנערות סדנאות שבועיות שפותחות את עולמן לצוהר של אופקים חדשים.

מגזין אופנה: איתי לוי

הסינגל החדש של דנה ברגר "הקירות שלי", מאלבומה המצויין "מתנות של זמן", נכתב עלי ידי שני ראפלינו, אחת הנערות בסדנה. הטקסט נגע לליבה של דנה ולאחר שנח על שולחנה למשך כשנה, היא הלחינה אותו. יוסי פיין שהפיק את "מתנות של זמן" התלהב מה ששמע ולא היה צריך לשכנע את דנה שהוא חייב להכנס לאלבום. את סיום פרויקט "להיות נערה" חגגו הנערות במופע משיריהן שהעלתה דנה.
"מתנות של זמן" הביא את דנה לצאת במופע חדש שיכלול את כל הלהיטים האהובים שלה מכל הזמנים.
הופעות קרובות של דנה ברגר: 7.2-צוללת צהובה, ירושלים, 10.2-שאנן בר, חיפה, 14.2-מנדלה, ראש פינה, 18.2-לה פאצ'נגה, כפר סבא
השורה התחתונה: "מתנות של זמן", מהאלבומים היותר מוצלחים של דנה ברגר. מתנה אמיתית.

אייל גולן: "כשתגדל"

מילים: סהר חגי לחן" ניצן קייקוב הפקה מוזיקלית: יעקב למאי

מגזין_אופנה_ "ימים רעים הם רק תקופה של בנתיים". אייל גולן-מגזין_אופנה_
"ימים רעים הם רק תקופה של בנתיים". אייל גולן

"כשתגדל תוכל להיות מה שתרצה, אז עכשיו נסה לחיות על הקצה"
"כשתגדל" הסינגל החדש של  אייל גולן, כמה לא מפתיע נכתב עבור שניים: יאן, בנו החדש ואייל גולן עצמו. מסיבת הלידה שערך גולן לבנו חגגה את הלידה של אייל גולן, שהצליח לקחת את התהומות בהן היה שרוי בשנה האחרונה, ולהשלים מהפך תדמיתי יוצא דופן, שראוי להילמד בבתי ספר. מישהו שם מאחורי הקלעים עשה עבודה מדהימה בשיקום התדמית. את הפינאלה ראינו בראיון נוטף הדבש שערך גולן עם זוגתו רוסלנה ב"סלברשיין", תוכנית הראיונות של צחי קומה.

מגזין אופנה: איתי לוי

אייל גולן שר לבנו הנחיות לחיים בעולם בו חי גולן ומבטיח לבנו ולעצמו שהכל עניין של זמן ומכל מצב ניתן לגדול. והוא אכן גדל. עוד שיר של אייל גולן שיהפוך ללהיט, גם אם ברדיו לא ירבו להשמיע אותו.
הופעות קרובות של אייל גולן (מארח את הזמר מושיק עפיה): 19/1,9/2-היכל התרבות, תל אביב, 14.2-מרכז הקונגרסים בחיפה
השורה התחתונה: פרס מנהל השיווק של העשור לאיש האחראי על שיקום התדמית.

מיקה קרני: "זה מתהפך עלי"

מילים ולחן מיקה קרני עיבודים והפקה מוסיקלית יוגב גלוסמן

מגזין_אופנה_ שיר כאב. מיקה קרני. צילום: אלדד רפאלי-מגזין_אופנה_
שיר כאב. מיקה קרני. צילום: אלדד רפאלי

"זה מתהפך עליי, זה מתהפך עליי. ילדה שלי לאן הלכת, ואיך זה שהפכת זרה כל כך פתאום".
שנה לאחר שנפרדה מבן  זוגה מיקי שביב, וחמש שנים מאז אלבומה האחרון "חור בלב", משחררת מיקה קרני את ""זה מתהפך עליי", מאלבומה החדש והעשירי, "לצעוק בשקט", שעתיד לצאת במרץ.
מיקה קרני כתבה והלחינה את כל שירי האלבום, למעט אחד שכתב גלעד כהנא והלחין יוגב גלוסמן. בשיר "צועקת" קרני על עצמה בקול הייחודי לה ("כל המכות שהימים שעברו, הרביצו בי, ואני שוב ארגיש חזק כל עצם מעצם קיומי") על החיים שיודעים לרסק את המקום הבטוח שהופך רעוע. קרני חוזרת אלינו עם מילים כואבות הנוגעות לכולנו. הלחן מתקתק וקליט. הקול המלטף של קרני ויללת החצוצרה עשתה בי געגוע לימים בהם חרך "מגדלור" שלה את הרדיו. מצער שדברים טובים, כמו השיר הזה, מגיעים אלינו מכאב של אחרים.

מגזין אופנה: איתי לוי

המופעים הקרובים של מיקה קרני: 19/1 מופע טריו –"קול דודי" החלוץ 33 באר שבע, 24/2 מופע אקוסטי – שאנן בר, חיפה, 9-3 מופע השקה חגיגי לאלבום החדש עם אורחים מיוחדים, זאפה הרצליה – פרטים בקרוב.
השורה התחתונה: הידעתם שמיקה קרני הלחינה שירי אהבה שכתב שלמה המלך? מדובר בפרויקט עליו עבדה והפיקה במשך שלוש שנים. שני אלבומי "קול דודי" יצאו תחת הלייבל האמריקאי Centaur. מיקה קרני וחברי הפרויקט מופיעים עם שירי המלך שלמה גם בארה"ב ובאירופה.

תמר גלעדי: "להאמין"

מילים ולחן תמר גלעדי עיבוד והפקה מוסיקלית יוסי מזרחי

מגזין_אופנה_ מאמינה בעצמה. ובצדק. תמר גלעדי. צילום: יפעת יוגב-מגזין_אופנה_
מאמינה בעצמה. ובצדק. תמר גלעדי. צילום: יפעת יוגב

"בין אנשים, יש רעשים, הם מפריעים לך, להאמין, להאמין, להאמין, בדרך שלך".
קשה להאמין שחלפו 15 שנה מאז חרכה תמר גלעדי את הרדיו עם הלהיט הענק שלה "האהבה מתה", שזכה בפרס אקו"ם לשיר השנה (2000). מפחיד להתחיל קריירה עם שיר שכזה (ראו למעלה על "דרך השלום" של פאר טסי), וגלעדי לא פחדה והמשיכה ליצור.

את שירי האלבום, "הדרך הביתה" (החמישי), ממנו שיחררה את שיר הנושא ו"להאמין", כתבה והלחינה תמר גלעדי. הפיק מוזיקלית יוסי מזרחי, איש הקולקטיב והאב הטרי (מזל טוב נינט טייב) שרקח לגלעדי אלבום המחבר את מוזיקת הפולק של גלעדי לסאונד הייחודי לו. התוצאה: אלבום אקוסטי עם המרכיבים הבסיסים של החיים: ילדות, אהבה, אמהות ואמונה. טוב לדעת שגלעדי לא נבהלה מהצלחת "האהבה מתה" ולא נתנה לקריירה שלה לדעוך, בדומה לזמרים רבים שקמו ומתו על להיט בודד.

השירים החדשים שלה, כמו אלו של דנה ברגר ומיקה קרני, עושים חסד עם הרדיו, שהלך בשנים האחרונות אל מרחבי הרדידות ושכח בצדי הדרך את האיכות.

השורה התחתונה: במקביל למופע "בלוז לנעמי" (שירי נעמי שמר) שאיתו מופיעה בשנים האחרונות, מופיעה תמר גלעדי, במפוע חדש עם שירים מכל אלבומיה.

פאר טסי. "דרך השלום" מתחילה בתל אביב ומסתיימת בגבעתיים המנומנמת

אדיר גץ :"ילד בשדות"

מילים ולחן : אדיר גץ עיבוד והפקה מוזיקלית : דור אלקלעי

מגזין אופנה: איתי לוי

"את אומרת לי חיים, אני צריכה שבוע, קצת לחשוב עלינו, כל הראש שלי סרטים, מה כבר עשיתי, שירחיק בנינו, ואת אחת כזאת, שלא אומרת שיושב לה משהו על הלב, אבל מה לעשות, רק אותך כן רק אותך, אני אוהב"
אחרי שהלחין לאלבומים של מירי מסיקה, דודו אהרון, מרגלית צנעני, לירן דנינו, שירי מימון, ועידן יניב, התפנה אדיר גץ להקליט את אלבומו השני ממנו הוא משחרר סינגל חדש: "ילד" בשדות". אדיר גץ מסוג הרומנטיקנים הרגישים, לא חושש ללכת עם האמת שלו שעדיין לא הביאה אותו למעמד של כוכב. ועדיין, יש קסם בבחור הצנוע הזה שהתברך ביכולות הלחנה גבוהות. שמבטיח (אם לא ישבר בדרך) לו עתיד מוצלח.
השורה התחתונה: לאט, אבל בטוח.

 יונתן דרור: "לחיות"

מילים ולחן יונתן דרור, נעמי דרור, נטע נמרודי, אריה בורשטיין

הזמר והיוצר, יונתן דרור, יקיים ב-24 בינואר, בצוללת הצהובה, בירושלים, את מופע ההשקה של הסינגל "לחיות". סינגל שני מאלבום הבכורה של דרור, "אבני דרך", העתיד לצאת השנה.
במופע יארח דרור את הזמר והיוצר ישי ריבו, זוכה פרס אקו"ם, אב צעיר ועולה מצרפת שפרץ לתודעה כשהשתתף בפרויקט של עידן רייכל עם השיר "האור הזה". אלבום הבכורה שלו, "תוכו רצוף אהבה" יצא בשנה האחרונה.

השיר "לחיות" מדבר על קשיי החיים ומנגד מבקש לסלוח, לשמוח ולהתעלות מעל אותם מכשולים. בסינגל החדש בדומה לקודמו  "קומי לך", השראות מהבית הדת ומהסביבה החילונית בה התחנך.
יונתן דרור, גדל והתחנך במושב 'בן עמי' בצפון הארץ – בן למשפחה דתית יחידה במושב חילוני. השפעות של פיוטים ושירה האנדלוסית, כנער שימש חזן בקהילה האנדלוסית ב'רודוס' וכסולן של להקת רוק מקומית. בגיל 18,הוציא סינגל שנולד ממפגש עם זמר ההיפ הופ שי 360, גרסת היפ הופ לשירו של יונתן 'חצי עולם', ששולב באלבומו של שי 360, 'כולם רוצים את האמת'. יונתן דרור בוגר האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים.

http://youtu.be/acfwxL2CXBQ

מגזין אופנה: איתי לוי

כרטיסים בטלפון 02-6794040 או באתר הצוללת yellowsubmarine.org.il
 השורה התחתונה: המוזיקה האנדלוסית לא מקבלת מספיק במה במרחב המוזקלי, הישראלי וחבל שכך.

עושים כבוד למלך הרגאיי

מגזין_אופנה_ חוגגים 70 לבוב מארלי-מגזין_אופנה_
יחגגו 70 לבוב מארלי 
מגזין_אופנה_ מוקי_חוגגים 70 לבוב מארלי-מגזין_אופנה_
מוקי
מגזין_אופנה_ היהודים_חוגגים 70 לבוב מארלי-מגזין_אופנה_
היהודים
מגזין_אופנה_ יובל_דייןחוגגים 70 לבוב מארלי-מגזין_אופנה_
יובל דיין

מוקי, תום פטרובר ואורית שחף (היהודים), רד בנד, גל תורן (מרסדס בנד), גיא ויהליובל דייןמטבוחה פרוג'קט, אינג'לסי, אוהד רייןנצ'י נץ', פלד, מלכה באיה, התקווה 6, אקסום, סולג'יי, אלון לנדא, קפה שחור חזק, טוני ריי, איקי לוי, אליעד נחום ועוד, יופיעו בערב מחווה (31 לינואר 2015, יום שבת, האנגר 11, נמל תל אביב) למיסטר ראסטות, מלך הרגאיי האגדי, בוב מארלי שחוגג לו אי שם למעלה, קרוב לענני העשן, יומולדת 70.

http://youtu.be/5aN6eDGEc0U

לקראת המופע הקליט ההרכב "בוב מארלי ישראל", וידאו ויראלי (גרסת אקפלה) לשיר Could you be loved, המורכב כולו מקולות האמנים, ללא שימוש בכלי נגינה. הקליפ הופק מוזיקלית על ידי עמית שגיא, צולם, בוים ונערך על ידי אלון סגל, והופק על ידי גי דרייפוס ושמוליק בר דן מפיקי המופע. משתתפים בו אלון סגל, אודליה אוקנין, אוהד ריין, אוריג'ה גזית, אורן וילסון, אלון לנדא, אפיקומן, גדי אלטמן, טוני ריי, יונתן לינר, עמית שגיא, שירה חן, שמוליק ברדן.

מגזין אופנה: איתי לוי

האנגר 11, נמל תל אביב,
יום שבת,
1 לינואר 2015. פתיחת דלתות: 21:00
להזמנת כרטיסים (159-199 שקל) : מיסטר טיקט
השורה התחתונה: הידעת? בשנת 1991 הכריזה ממשלת ג'מייקה על יום הולדתו של בוב מארלי כיום חג לאומי.

 

 


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

פורסם בקטגוריות אופנה, כתבות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק