אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

טופל'ה טוטוריטו. צבי להט
|

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים – אגדה של עדלאידע. הצגת ילדים מוסיקלית על פי ספרה של ג'ו הוג'קינסון

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

 

טופל'ה טוטוריטו. צבי להט
שלאגר של המגזר הדתי. טופל'ה טוטוריטו

צבי להט ומאיה פולגל הפקות

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

 טופל'ה טוטוריטו

למחזה הזה של שלום עליכם נעשו מספר גרסאות. אחת מהם למגזר הדתי, עולה בימים אלה ברחבי הארץ. ההצגה לכל המשפחה מבוססת על הגירסה שכתב ועיבד בזמנו מנחם גולן ז"ל. את המוזיקה כתב רוני וייס.

טופל'ה טוטוריטו-1
טופל'ה טוטוריטו

טופל'ה הילד אינו מצליח להגות את האות ק'. טוטוריטו נולד מהקושי שלו להגות קוקוריקו. במהלך המחזמר טופל'ה חווה נס שהחזיר לו את יכולת ההגיה הנכונה. ההצגה ריתקה וסחפה את הקהל ונדמה שמדובר בשלאגר של המגזר. משתתפים: תדהר יששכר, אירן כהן, אלעד צ'נינסקי, רביד מדר, הראל אלקלעי, מיכאל וייגר. בימוי: תדהר יששכר. הפקה מוזיקלית: דרור אלכסנדר

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

'אגדה של עדלאידע' 

העדלאידע הגדולה של ישראל בשיתוף ערוץ הופתתקיים השנה לראשונה באשקלון 

יום חמישי 5.3.15  – החל מהשעה 12:00 – רחוב בר כוכבאאשקלון

עיריית אשקלון תקיים בפורים 2015 בשיתוף עם כוכבי ערוץ הופ! את העדלאידע הגדולה של ישראל התזמורת המלכותית בליווי עשרות חיילי בדיל, סינדרלה והכרכרה, שלגיה ענקית בגובה ארבעה מטרים מלווה בשבעת הגמדים, הממלכה הקסומה עם עשרות נסיכות ונסיכים, רפונזל והמבצר הקסום, פיראטים, דרקון ענק ממדים, בית הממתקים של עמי ותמי, ליצנים , קוסמים ולהטוטנים, בנוסף תארח התהלוכה כמה מהדמויות האהובות על ילדים בימינו: דיירי רחוב סומסום, סמי הכבאי, תותית, הדבורה מאיה, כולן מערוץ הופ! שלראשונה ישתתפו בעדלאידע בפורים.
ילדי אשקלון כבר בונים בימים אלו את משלוח המנות הגדול בישראל שיכלול ברכות לחיילי צה"ל ששמרו והגנו עליהם בקיץ האחרון במהלך מבצע "צוק איתן".  במהלך העדלאידע ילדי אשקלון יגיעו לבסיסי הדרום עם עגלת ענק וימסרו את  משלוח המנות הגדול בארץ לחיילים של צבא ההגנה לישראל בתודה וכמחווה על פעילותם המסורה למען תושבי הדרום.

'אגדה של עדלאידע'
הדמויות מערוץ הופ הגיעו לאשקלון לפגוש את ילדי העיר

העדלאידע הגדולה מזמינה את כל הילדים והמשפחות מרחבי הארץ להצטרף להפנינג עם מתחם צילום עם הדמויות האהובות של ערוץ הופ!, סדנאות יצירה מרהיבות ואיכותיות ביניהן כתר ושרביט קסמים, עפיפונים, תערוכת מיצגים קסומה, מיקי הבדרנית של ילדי ישראל במופע בידור פורימי שמח לכל המשפחה ועוד. במהלך התהלוכה יתקיים ריקוד רחוב אורבאני המוני שיוביל הכוריאוגרף קלוד דדיה ובהשתתפות להקות הילדים של העיר אשקלון,  דמויות מהאגדות וכוכבי ערוץ הופ!
איתמר שמעוני ראש העיר אשקלון: "אני נרגש וגאה להזמין את כל תושבי ישראל לעדלאידע הגדולה בארץ, שתתקיים השנה באשקלון. ילדי העיר מזמינים את כולכם להצטרף אליהם לחגיגת פורים חד-פעמית ובלתי נשכחת שתתקיים לראשונה בישראל – עדלאידע שכזו, הפתוחה לקהל הרחב, היא מקור גאווה לעירנו ומהווה הזדמנות יוצאת דופן לשמוח באמת, ולהכיר לילדים ולמשפחות מכל רחבי הארץ את העיר אשקלון במלוא הדרה".

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

 

פסטיבל ירון. פורים, 4-6 במרץ 2015

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער מקיימים בפעם עשירית את 'פסטיבל ירון' בפורים, פסטיבל הצגות לילדים ולכל המשפחה. פסטיבל ירון, יתקיים באולמות שונים ברחבי העיר. (מוזיאון ת"א לאמנות, סמולראש, דוה"ל, אולם רוזין ובית פרנקפורט).
הפסטיבל הינו פרי יוזמה משותפת של משפחת ירושלמי, הפועלת בתחום התרבות והאחראית לפרויקטים רבים להנצחת ירון ירושלמי הצנחן שנפל במלחמת ההתשה, עיריית תל אביב ותיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער.
בפסטיבל, שיתקיים במשך 3 ימים בין התאריכים 6-4 במרץ יועלו 13 הצגות שונות לילדים של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער. 'גיבורה' ו'צוציקים' יועלו בבכורה.

יום רביעי, 4.3.15 

גיבורה. צילום: יוסי צבקר-1
גיבורה. צילום: יוסי צבקר

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

גיבורה, בכורה! תיאטרון אורנה פורת

מחזמר על פי הקלאסיקה העולמית 'נסיכה קטנה' מאת פרנסס הודג'סון ברנט
הצגת ילדים לגילאי 12-8
מחזה ובימוי: צביה הוברמן מילות השירים: גיל צרנוביץ מוסיקה: אמיר לקנר תפאורה: זאב לוי תלבושות: אביה כוריאוגרפיה: רוני ברנדשטטר תאורה: זיו וולושין אביזרים: נרקיס אלבה ע. במאי: לירון דן משתתפים: תמר אלקן, ניר שיבר, שני קליין, מור ענטר, הגר דנון, יעל שילדקראוט, גיה באר גורביץ, יוגב יפת, שירן ארגס.
העלילה: שרה קרו הקטנה מגיעה עם אביה העשיר מהודו ללונדון כדי ללמוד בפנימיית הבנות של מיס מינצ'ין חמורת הסבר. בתחילה שרה מקבלת יחס של תלמידה מועדפת, בשל עושרה ומעמדה, אך אז מגיעה הבשורה המשנה את חייה של שרה: אביה האהוב מת ומותיר אותה חסרת כל. פרצופה האמיתי של מיס מניצ'ין מתגלה מיד ו "הנסיכה הקטנה" הופכת בן לילה למשרתת עלובה. רוחה של שרה אינה נשברת, יש לה אישיות חזקה, אמת פנימית, תום ורצון עז למימוש עצמי, ובעזרת ידידיה הטובים, דמיונה העשיר ואמונתה בבני האדם, היא מתגברת על המכשולים ומוכיחה שנסיכה תמיד תישאר נסיכה.
גיבורה,  פורים, יום רביעי  4.3 , בשעה: 16:30 אודיטוריום סמולארש, אוניברסיטת תל אביב.
מחיר כרטיס:  90 שקל, מכירה מוקדמת: 75 שקל. לקוחות ישראכרט: 1 + 1

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

מעלה קרחות, תיאטרון אורנה פורת 

משל סאטירי ואקטואלי על קבלת האחר, על מנהיגות ודמוקרטיה
הצגת ילדים לגילאי 12-7
מחזה:
 אפרים סידון בימוי: ציפי פינס כוריאוגרפיה: איריס לנה מוסיקה: מירון מינסטר תאורה: זיו וולושין תפאורה: כנרת קיש תלבושות: דנה צרפתי אביזרים: עינת שלזינגר ונרקיס מגנזי  ע. במאי: שרית הררי משתתפים: יניב לוי/ערן איווניר, הילה סורג'ון, שמרית ששון, יונתן פז-בוגנים / שחר ישי, צביקה לוין, גיא מסיקה/גיא סלמן, אופיר וייל / מתן זרחיה, טל ירימי, נועה פרטו.

העלילה: בקרחת יער, בין שיחים ופרחים, ישנה עיר שכל תושביה קרחים ושמה "מעלה קרחות". התושבים שם מאד גאים בקרחות שלהם והם לא ראו שערה מעולם. בוקר אחד מגלה ראש העיר לתדהמתו כי על ראשו צומחת שערה. כל ניסיונותיו להיפטר ממנה לא מצליחים וכאשר מגלים תושבי העיר את האמת על השערה, מאבד ראש העיר את משרתו, והוא מגורש. אך מעשי הגבורה שהוא מצליח לחולל במסע נדודיו בעזרת השערה, מחזירים לו לבסוף את משרת ראש העיר ואת כבודו. מחזמר ססגוני ורב משתתפים שבמרכזו סיפור על אי סובלנות, שכתוב בחרוזים ובהומור עם תפאורה מרהיבה, תלבושות צבעוניות ומוסיקה מקורית. "מעלה קרחות" הוא משל משעשע על סובלנות וקבלת האחר. הצגת התיאטרון – "מעלה קרחות" נחשבת ל"קלאסיקה" של תיאטרון אורנה פורת. היא מועלית מחדש מדי כמה שנים בבימויה של ציפי פינס (מנכ"לית תיאטרון בית ליסין).
מעלה קרחות, פורים,  יום רביעי, 4.03 בשעה: 11:30 במוזיאון תל אביב לאמנות.
מחיר כרטיס: 90 שקל, מכירה מוקדמת: 75 שקל. לקוחות ישראכרט: 1 + 1

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

פסטיבל החיות, תיאטרון אורנה פורת

פסטיבל החיות. צילום: יוסי צבקר-1
פסטיבל החיות. צילום: יוסי צבקר

הצגת ילדים מוסיקלית על פי ספרה של ג'ו הוג'קינסון  "The Talent Show"
הצגת ילדים לגילאי 7-4
מחזה: גיל צרנוביץ בימוי וכוריאוגרפיה: דניאלה מיכאלי, תפאורה ותלבושות: פרידה שהם מוסיקה: איתמר בורוכוב תאורה: חני ורדי אביזרים: נרקיס אלבה ע. במאי: נתנאל אזולאי, משתתפים:  דדי זהר, ורד אבידן/תמר סגל, מתן קליגר/אייל פרידמן, שוהם שיינר/שמעון חאבא, מורן ארביב–גנס.

העלילה: תחרות כישרונות הגיעה לעיר והפרס המובטח למנצח – הפלגה באניית פאר! ארבעה חברים טובים: אריה, דוב, תנין ונחש מחליטים לגשת לתחרות. ציפור קטנה משתוקקת להצטרף אליהם, אבל הם לא מסכימים לצרף אותה ולועגים לה. הם צוחקים עליה שהיא קטנה מדי ופונים לחדר החזרות כדי להתאמן לקראת התחרות, אך עד מהרה הם מבינים שחסר להם בלהקה דבר חיוני ביותר – זמר! האם זאת תהיה ההזדמנות הגדולה של הציפור? הצגת ילדים צבעונית, משעשעת ומרגשת המלמדת אותנו לשפוט אדם על פי כשרון ויכולת, ולא על פי גודל. לכל אחד יש כשרון ולא כדאי שנשפוט, או שישפטו אותנו, על סמך רושם ראשוני בלבד.
פסטיבל החיות, פורים, יום רביעי  4.3 , בשעה: 17:30 במוזיאון תל אביב לאמנות.
מחיר כרטיס:  75 שקל, מכירה מוקדמת: 70 שקל. לקוחות ישראכרט1 + 1

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

יום חמישי, 5.3.15 

צוציקים, בכורה! תיאטרון אורנה פורת

מופע תיאטרלי ייחודי לפעוטות, שהוא מופע ההמשך ל"תיאטרון פצפון" המצליח
הצגה לפעוטות לגילאי 2.5-1

צוציקים. צילום: כפיר בולוטין-1
צוציקים. צילום: כפיר בולוטין

יוצר ובמאי: גיל צרנוביץ שחקניות יוצרות: גילה פוליצר, גניה סנופ
שתי השחקניות מעבירות את הפעוטות מסע חווייתי עשיר בדמיון המשלב תנועה, מוסיקה, צבעים, אביזרים, בובות והקרנות וידאו. האלמנטים התיאטרליים מותאמים ולקוחים מעולמם של הפעוטות ומעניקים להם בפעם הראשונה בחייהם, חוויה של תיאטרון.
צוציקים, פורים, יום רביעי, 4.3. בשעה  11:00, מוזיאון תל אביב לאמנות.
צוציקים, פורים יום חמישי, 5.3 בשעה   17:00, סטודיו סמולראש אוניברסיטת תל אביב.

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

תיאטרון פצפון, תיאטרון אורנה פורת

הצגה לפעוטות, גילאי 2.5-1
יוצר ובמאי: גיל צרנוביץ תפאורה ותלבושות: שני טור אביזרים: נרקיס מגנזי אלבה, מוסיקה: נדב רובינשטיין, שחקניות יוצרות: גילה פוליצר/מיכל אלמוגי, גניה סנופ/סמדר חרפק.
העלילה: שתי ילדות נפגשות לראשונה. הן מנסות להבין אחת את השנייה, להכיר, להתקרב. המפגש ביניהן מוליד משחק, והמשחק המשותף שלהן פורש בפני הצופים עולם עשיר בדמיון, מוסיקה, תנועה, קולות, אביזרים, צלליות והקרנות וידאו. השפה והמרכיבים התיאטרליים מגרים את סקרנותם של הילדים הקטנטנים, גורמים להם להתרגש ולעבור בפעם הראשונה בחייהם, חוויה של תיאטרון.
תיאטרון פצפון, פורים, יום רביעי   4.3. בשעה  16:00, מוזיאון תל אביב לאמנות.
תיאטרון פצפון, פורים, יום חמישי  5.3. בשעה  11:00, סטודיו סמולראש אוניברסיטת תל אביב.

ליצן החצר, תיאטרון אורנה פורת

הצגה לגילאי 5-9
הצגת ילדים על קסם התיאטרון
מחזה יאקי מחרז בימוי: ישראל גוריון תפאורה ותלבושות: לילי בן נחשו, מוסיקה: קרן פלס תאורה: אינה מלקין ומישה צרנייבסקי מסכות ואביזרים: עינת שלזינגר כוריאוגרפיה וע.במאי:  מירה רובינשטיין משתתפים:  ישראל גוריון , גיל צרנוביץ.


העלילה: קונץ ליצן החצר מגורש מהארמון על ידי המלך ובמקומו מחפש המלך ליצן חדש, צעיר ומוכשר. אך קונץ אינו מוותר ומתכוון לחזור לארמון. הוא הולך אל הקוסם הגדול בתקווה שמילת קסמים תסייע לו במשימה. אך הקוסם שולח אותו למסע  שבו לומד קונץ שבכדי להיות אמן מרתק ישצורך בהרבה יותר ממילת  קסמים פשוטה. הצגת ילדים מרגשת,  צבעונית ומצחיקה החושפת את הילדים לעולם התיאטרון. זוכת פרס הבמה לילדים 2006 בפרס ההצגה הטובה ביותר ובפרס הבימוי.
ליצן החצר, יום חמישי 5.3 בשעה  17:00, בית בארבור, תל אביב
מחיר כרטיס: 75 שקל, מכירה מוקדמת 70 שקל. לקוחות  ישראכרט: 1 + 1

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

טופל'ה טוטוריטו, הצגה חדשה! תיאטרון אורנה פורת

הצגת ילדים לגילאי 12-6
מחזה
: צביה הוברמן בימוי: משה קפטן
תפאורה: שני טור תלבושות: יובל כספין מוסיקה: אבי בנימין כוריאוגרפיה: אביחי חכם תאורה: אורי מורג אביזרים: נרקיס אלבה ע. במאי: אורית גפן
משתתפים
: שפי מרציאנו/דודי גזית, אימרי ביטון/דוד שאול ,גיל קפטן/דיויד בילנקה, אלחי לויט, יובל כהן, עדי רביד/יעל בוטון, איתן צלניק, ענת סלונים, גיא עקיבא/ציון חורי.


העלילה: טופל'ה מתרגש. בעוד שבועיים תחגוג אחותו את חתונתה ולהקת כליזמרים ידועה עומדת להגיע לעיירה ולנגן בחתונה. כשהלהקה מגיעה, טופל'ה מתחבר אל פיני, ילד ממשפחת הכליזמרים, ונשבה בקסם הנגינה, המוסיקה והאמנות.יום אחד מגיע שמוליק החייט כדי למדוד את החליפה של טופל'ה לאירוע וטופלה, ברגע נמהר, גונב את אולרו היקר והנוצץ של החייט. האשמה נופלת על חברו הטוב פיני ומשפחת הכליזמרים מגורשת בבושת פנים מהעיירה.
טופל'ה מפחד להודות וסובל מייסוריי מצפון עד כדי חולי, ומתוך מחלתו ממלמל את שמו של חברו פיני. פיני בא לבקר את טופל'ה החולה, הוא מנגן לו מעל למיטתו ולהפתעת כולם פוקח טופל'ה את עיניו. הוא מבקש סליחה מפיני וממשפחתו וכל העיירה חוגגת, כמתוכנן, את חתונת האחות לקול נגינת הכליזמרים.

טופל'ה טוטוריטו. צילום: כפיר בולטין-1
טופל'ה טוטוריטו. צילום: כפיר בולטין

טופל'ה טוטוריטו, חמישי  5.3.15 בשעה 17:30  מוזיאון תל אביב לאמנות
מחיר כרטיס:  90 שקל, מכירה מוקדמת: 75 שקל.  לקוחות ישראכרט: 1 + 1

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

מחסן השטוזים של דתיה, תיאטרון אורנה פורת

הצגת ילדים לגילאי 3-6
מחזה, שירים ולחנים
: דתיה בן דור בימוי: יאקי מחרז, תפאורה ותלבושות: טליה אוטולנגי  ניהול והפקה מוסיקלית: אלדד ירון  תאורה: מישה צ'רנייבסקי ואינה מלקין כוריאוגרפיה: דניאלה מיכאלי אביזרים: עינת שלזינגר, משתתפים: הילה זהרור/אור אילן, אלי גלפרין/דניאל סבג, אבישי סנדר, מיכל ברנד/רוני שובל.

 העלילה: ברוכים הבאים למחסן השטוזים של המשוררת, הסופרת והמלחינה דתיה בן דור.  במחסן השטוזים ממתינים לנו השטוזונים: שטוזה, שטוזית ושטוזי תפוזי, שילמדו שליח פיצה להמציא שטויות בחרוזים. השליח שהגיע רק כדי למסור פיצה לגברת בן דור, פוגש את סבתא מינה מבנימינה, את הילדה עם המטריה, את הצבעים שהתבלבלו, את השובבים שבמיטה ועוד שירים, מנגינות וסיפורים של דתיה המסתתרים בתוך ארגזי המחסן הקסום ומלא ההפתעות. אך מה קורה כאשר שליח הפיצה מגלה שהוא חייב לחזור מייד ומהר לחנות שלו? האם השטוזונים יאפשרו לו לעזוב את המחסן שלהם? ומה עוד יגלה על עצמו? ומה הוא הכי רוצה להיות?
מחסן השטוזים של דתיה,  יום חמישי  5.3,  בשעה 11:30, אודיטורים דוהל.
מחיר כרטיס: 75 שקל, מכירה מוקדמת 70 שקל.  לקוחות  1 + 1

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

 

מלך סיאם, תיאטרון אורנה פורת

הצגת ילדים לגילאי 6-12
מחזה, תמלילים ולחנים
: ירון כפכפי בימוי: משה קפטן ניהול מוסיקלי ועיבודים: אמיר לקנר, כוריאוגרפיה: רוני ברנדשטטר תפאורה: סבטלנה ברגר עיצוב תלבושות: יובל כספין תלבושות: שלומית פניקל, תאורה: זיו וולושין, משתתפים: מיקי לאון/ניסו כאביה, קלייר בן דוד, אור מאיר, מאיה מדג'ר/סתיו אידיסיס, רועי קקון/ עידו וולפוביץ', נוי הלפרין, יהונתן מגון/גיא רוזן, דפי אלפרן/שרון ענבר, שמעון חאבא/לידור שעיה

העלילה: אנה, מורה מאנגליה, מוזמנת על ידי מלך סיאם להגיע לארמונו וללמד את ילדיו, בעקבות רצונו להפוך את סיאם לארץ מתקדמת יותר. אנה ובנה לואיס מגיעים נרגשים לסיאם אך הפער בין שתי התרבויות השונות מתגלה כקשה עד שנדמה כי אי אפשר לגשר עליו. בעוד אנה ומלך סיאם מתקשים להסתדר האחד עם השנייה ונקלעים למשבר, לואיס נכבש בקסמי סיאם, בקסמי נסיכתה ומנהגיה ובמקום שבו המבוגרים נכשלים מצליחים הילדים לקרב את הלבבות ולגשר על פער.
מלך סיאם, יום חמישי, 5.3 בשעה 12:00 אודיטוריום סמולארש, אוניברסיטת תל אביב.
מחיר כרטיס:  90 שקל, מכירה מוקדמת: 75 שקל. לקוחות ישראכרט: 1 + 1

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

אלאדין ומנורת הקסמים, תיאטרון אורנה פורת

הצגת ילדים לגילאי 5-10
מחזה ובימוי: משה בן שושן ורענן פררה  כוריאוגרפיה: רוני ברנדשטטר תפאורה: בתיה סגל-פיק ומיכאל פיק  תלבושות: אלה קולסניק אביזרים: עינת שלזינגר ומאיה פלג מוסיקה: שי אלון  תאורה: אינה מלקין ומישה צ‘רנייבסקי משתתפים: רועי קקון / ציון חורי, עדי אייזנמן / דודי גזית, ורקדני להקת המחול ענבל.
העלילה: אלאדין הוא ילד עני ומלא קסם, שנופל למלכודת העושר שמטמין לו ג‘אפר הרשע בתוך מערת הזהב. במערה פוגש אלאדין שדון חביב הכלוא בתוך מנורת קסמים, שמבטיח להגשים לו שלוש משאלות. באחת, מבקש אלאדין להפוך לנסיך כדי שיוכל להגשים את אהבתו לנסיכה יסמין. אך הכול מסתבך כאשר המנורה מתגלגלת לידיו של ג‘אפר שמנסה לשלח את אלאדין אל מצולות הים. סיפור הרפתקאות מסעיר, שבמהלכו מגלה אלאדין את אומץ ליבו ומבין שלהיות עשיר זה לא בהכרח להיות מאושר.
אלאדין ומנורת הקסמים, יום חמישי 5.03, בשעה 17:30 אודיטוריום סמולארש, אוניברסיטת תל אביב.
מחיר כרטיס:  90 שקל, מכירה מוקדמת: 75 שקל.  לקוחות ישראכרט: 1 + 1

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

בגן של ביאליק, תיאטרון אורנה פורת

מחזמר לילדים משיריו של המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק
הצגת ילדים לגילאי 3-7
מחזה, בימוי ותנועה
: דניאלה מיכאלי תפאורה ותלבושות: רז לשם מוסיקה: טל בלכרוביץ תאורה: חני ורדי אביזרים: נרקיס אלבה משתתפים: יוסי עובדיה, עומרי יעקב, הגר טישמן/נור פיבק, עומר גולדמן/הדר ברוך.

העלילה: בגן הילדים ההתרגשות עצומה. הילדים גילו שהציפור שמתגוררת בעץ שבגן הטילה שלוש ביצים בקן. בעודם מנסים לחקור ולדמיין איך ייראו הגוזלים, הם מפליגים בדמיון. פינות הגן המרתקות, הצעצועים ושלל האפשרויות הקסומות שולחים אותם למסע צבעוני ומרגש של חברות, משחקים ושירים בחצר הגן, מסע בו הם נותנים חופש לשמחה ולדמיון והופכים את הגן לממלכה הפרטית שלהם. בהצגה שזורים כל שירי הילדים הקלאסיים של ביאליק: קן לציפור, נדנדה, פרש, הפרח לפרפר, מקהלת נוגנים, בגינת הירק, שתי בנות, עציץ פרחים ועוד.
בגן של ביאליק, יום חמישי 5.3, בשעה 11:30 בית פרנקפורט.
מחיר כרטיס: 55 שקל. לקוחות  ישראכרט: 1 + 1

יום שישי, 6.3.15 

אדיסון. צילום: כפיר בולוטין-1
אדיסון. צילום: כפיר בולוטין

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

אדיסון, תיאטרון אורנה פורת

סיפורו של הילד הממציא תומס אדיסון
הצגת ילדים לגילאי 12-8
מחזה: צביה הוברמן בימוי רועי שגב תפאורה זאב לוי תלבושות אביה בש מוסיקה רן בגנו תאורה: אורי מורג ייעוץ אפקטים: אורי וייל – ד"ר מולקולה אביזרים נרקיס אלבה ע . במאי: יעל גולדברג משתתפים: אייל שכטר/שרון צור, אמנון וולף, ענת פדרשניידר, נדב לאור, הילה מצקר הלוי, עמית אפשטיין/אייל קנטוב, אלעד אטראקצ'י.
העלילה: תומס אדיסון גדל בעיירה קטנה בארצות הברית. הוא נחשב לילד מוזר שאינו מצליח לעמוד בדרישות המקובלות של החברה, המשפחה ובית הספר. הוא עסוק כל הזמן בשאלות על תופעות שאף אחד לא יודע להסביר, ועורך באובססיבית ניסויים מדעיים מסוכנים, שכמעט גורמים לאסונות אמיתיים וגורמים לאביו לכעוס עליו מאד בכל פעם שנאלץ לשלם עבור הנזקים שגרם.
אך סקרנותו של אדיסון רק גדלה והוא עושה הכל כדי לממן את ניסוייו. הקונפליקט בינו לבין הסביבה מחריף עד שתומס מרגיש נרדף על ידי כולם. הוא אומלל מאד ומחליט לברוח מהבית אבל אז קורה משהו שגורם לכולם להבין את הכוח שבהמצאותיו: חברתו הקרובה זקוקה לניתוח דחוף אך אין אפשרות לנתחה משום שהערב ירד, ואי אפשר לנתח לאור עששית. תומס מוצא פתרון בצורת המצאה חדשה. הוא מביא את האור לבית, ומביא את האור לעולם.
אדיסון, שישי 6.3.15. בשעה 12:00, אודיטוריום סמולארש, אוניברסיטת תל אביב.
מחיר כרטיס:  75 שקל, מכירה מוקדמת: 70 שקל.  לקוחות ישראכרט: 1 + 1

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

פטר והזאב – תיאטרון אורנה פורת

תיאטרון מוסיקלי עפ"י יצירתו של סרגיי פרוקופייב
הצגת ילדים לגילאי: 8-4
עיבוד למחזה: איציק ויינגרטן בימוי ותנועה: נועה לב עיבוד לאנסמבל ווקאלי וניהול מוסיקלי: נדב ויקינסקי  עצוב תפאורה ותלבושות: לירון גת הדרכה קולית: יהלי תורן עיצוב תאורה: זיו וולושין משתתפים בהצגה :  רוני דותן, אתי וקנין/מונה חוא, יניב חן, רובי קסוס,ורד רגב, סיוון ברונשטיין/ניצן נאור, פסנתר: נדב ויקינסקי/מיכל סולומון.

העלילה: פטר חי עם סבו בסמוך ליער גדול ושם הוא זוכה להכיר חברים טובים:  החתול, הציפור והברווזה. יום אחד מגיח זאב עם כוונות רעות למקום בו משתעשעים פטר וחבריו החיות. הגעתו של הזאב משנה את החיים השלווים של החבורה. פטר מחליט ללכוד את הזאב ולהחזיר את השקט לשכונה. העלילה על הנער פטר, חבריו החיות והזאב המציק, מציגה בפנינו קשת של רגשות כמו אומץ לב, פחד, עזרה הדדית וחברות ובסופו של סיפור גם מצפה לכולנו הפתעה.
פטר והזאב, יום שישי 6.3.15, שעה 11:30, אולם רוזין.
מחיר כרטיס:  55 שקל, לקוחות ישראכרט: 1 + 1.

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

מה זה התנועות האלה?!!

קונצרט לילדים פורים
קנצרט פורים לילדים. "מה זה התנועות האלה?!!"

אנסמבל סולני ת"א בקונצרט מיוחד לפורים במסגרת הסדרה "בובה של קונצרט". באווירה עליזה עם הרבה הומור, משחק, ומבחר יצירות קלאסיות אהובות, יגלו הילדים את סודות המוסיקה והניצוח ואת פשר אותן תנועות. עם הנחייה משעשעת של הבובה, קנון, והמנצח, ברק טל. הקונצרט מתקיים במסגרת הסדרה  "בובה של קונצרט", קונצרטים איכותיים לילדים ולכל המשפחה.  מנהלת אמנותית : דקלה בניאל, מנצח : ברק טל, בובנאי/פנטומימאי: דותן אלעד. לגילאי 5-10 ולכל המשפחה.
 מה זה התנועות האלה – קונצרט לפורים – אודיטוריום רוזין המחודש, דרזנר 2 רמת אביב, 4/3 ב: 17:30
רכישת כרטיסים: 70 שקל לכרטיס 054-2257277

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

פורים במוזיאון תל אביב

פורים במוזיאון תל אביב
סופסופ הסיפור

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

"סוף סוף הסיפור" – ז'וליק הפקות

יום רביעי ה-4/3/15
גיבורי סיפורנו הם ילד שאוהב כדורגל וילדה שאוהבת לקרוא ספרים אשר יום אחד פגשו בספריה במספר סיפורים שאינו יכול להשלים את סיפורו הקסום של נחום גוטמן.
'לובנגולו מלך זולו' אשר נעלם… הילדים יוצאים למסע חיפושים והרפתקאות בחפשם אחרי סוף הסיפור… בדרכם הם פוגשים את פרופסור מילונאי, תולעת הספרים, מלכת המילים העבריות ודמויות נוספות אמיצות ונחושות, המצטרפות למסע החיפושים
ספרה של הזמרת ריטה זוכה לעיבוד בימתי מרהיב, המשלב תיאטרון ומחול לצד מוזיקה אותנטית, תלבושות צבעוניות ותפאורה קסומה. את ההצגה מלווה פסקול מתוך אלבומיה השונים של ריטה ושהבולט ביניהם הוא האלבום הפרסי שראה אור בשנה שעברה.שפה אישית מובהקת המצטיינת באיכויות גבוהות של מרכיבי העשייה הבימתית. ההצגה מטפלת בנושא ענק באמצעים זערוריים, יוצרת קסם אמיתי ומציגה סיפור מכמיר לב מלא בהומור ושובבות.
כתיבה ובימוי: עדי לויתן, תפאורה ובובות: לאוניד אליסוב ואוקסנה יאנוביצקי , לחן: רותם שם-טוב, שחקנים: רעות אורן, אפרת גונן / אמיר ירושלמי.
שעה : 11:30 מחיר כרטיס: 50 שקל גילאים: 3 ומעלה אולם: קאופמן

פורים במוזיאון תל אביב 2015
המכה אסתר. צילום: דניאל קמינסקי. עיצוב: רקפת ונטורה

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

"המכה אסתר " – תזמורת הבמה הישראלית יד חריף

יום חמישי 5/3/15

סיפורה הבלתי יאומן של ""המכה אסתר"" – מנהלת קרקס מוסיקאלי נודד, שתלטנית וחסרת רגישות, בעלה ""אומן הרשע"" – להטוטן טוב לב ומתחשב ושני בניהם, ""החש בראש"" – ליצן בעל אלף פרצופים הסובל תדיר ממחושים בראשו ו""מרדכי היסודי"" – מנצח תזמורת, בעל ליקויי דיבור חמורים.""המכה אסתר"" שולטת בכל הנעשה ביד רמה (למעט בלשונה ובאגו העצום שלה)עד אשר אירוע יוצא דופן גורם לה להשתנות באופן מוחלט ולהיהפך לטובה, אוהבת ומתחשבת. סיפור סוחט דמעות (צחוק בעיקר)המשלב מוסיקה נהדרת, תיאטרון, שירה, קסמים ולהטוטים עד-לא –ידע
ביצוע: תזמורת הבמה הישראלית, ניצוח: רוני פורת, כתיבה: שלמה מושקוביץ ורוני פורת, בימוי: ירדן בר כוכבא ,""המכה אסתר"":  עמנואל חנון, ""אומן הרשע"":  רוסטי וורהרסט, ""החש בראש"":  טל גינת, ""מרדכי היסודי"": רוני פורת
שעה: 11:00  מחיר כרטיס: 75 שקל  גילאים: 4-10  אולם: רקאנטי

פורים במוזיאון תל אביב-20
בארץ לובנגולו מלך זולו

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

"בארץ לובנגולו מלך זולו" –  צחי סיטון

יום חמישי 5/3/15
מחזמר לכל המשפחה. עלילת הספר, שנכתב במקור כסיפור בהמשכים ל""דבר לילדים"", מספרת את סיפורו של נחום גוטמן גוטמן, הצייר והסופר מתל אביב, העיר הקטנה שלחוף הים הגדול, החולם על הרפתקאות ועל חיות הבר של אפריקה. יום אחד הוא מחליט לקום ולעשות מעשה, ויוצא בעקבות חלומו למסע הרפתקאות מופלא, שבמהלכו הוא מתוודע לאגדה אודות האוצר הגדול של לובנגולו מלך זולו, אבי עם המטבולו אשר בהרי בולוויה.
ליברית: סמדר שיר, מוסיקה מקורית : ירון כפכפי, בימוי: יובל זמיר, הפקה: המרכז לאופרה פרינג', עיצוב תפאורה/תלבושות/בובות ומסכות : פרנקלין טרבס, תנועה: רוני פרידמן, כלי הקשה: הנרי ורד, תאורה: בן גולדמברג, סאונד: דוד ברוך, מנהל הצגה: צחי סיטון. משתתפים: צחי סיטון, אלדר ברנטמן, עופר רגירר, קארין שיפרין, אורן כהן, הגר ליבוביץ.
שעה: 11:30   מחיר כרטי : 70 שקל גילאים: 4 ומעלה אולם: אסיא

פורים במוזיאון תל אביב לאמנויות
תופר החלומות. צילום: כפיר בולטין

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

"תופר החלומות" – פיקסטוויסט

יום חמישי 5/3/15

לפרום את הפחד מהחלום עם חוט,כפתור והמון דמיון, מתוך מתפרה לכריות מתגלה ממלכה מנומנמת- ממלכת נמנמניה, בה כולם ישנים שנת ישרים וחולמים חלומות מתוקים, רק את נמנמונת הנסיכה פוקדים חלומות מפחידים, נמנמונת מחליטה לצאת אל החלום כדי למצוא את הפתרון, האם כפתור עגול וקצה חוט ארוך יובילו אותה אל תופר החלומות ? הצגה ויזואלית של בובות וחפצים העוסקת במרחב הדמיוני של החלומות.
זוכת פרס העיצוב, פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים 2013.
רעיון וביצוע – אורית ליבוביץ נוביץ ורוויטל גריך / FixTwist, בימוי – גליה פרדקין, מחזה – איציק ויינגרטן,עיצוב וביצוע בובות – אורית ליבוביץ נוביץ, מוסיקה- אלדד לידור, תאורה- אמיר קסטרו, הפקה- רונה ספורטה.
שעה: 11:30   מחיר כרטיס: 50 שקל גילאים: 4-10 אולם: קאופמן

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

"עם צבע ומכחול אני מספר את הכל" –  ז'וליק הפקות

יום חמישי 5/3/15
מפגש איור סיפור מדליק עם מאיירת ספרי הילדים נורית צרפתי. מפגש חווייתי, ייחודי ומרגש עם המאיירת האהובה. הסטודיו של נורית נפתח ממש "חי" לעיני הילדים – ההופכים לגיבורי הסיפור והאיור. נורית מביימת את עלילת הסיפור ומציירת את האיור בעזרת הילדים שחלקם אפילו הופכים לגיבורי הסיפור ודמותם מופיעה בציור. הילדים לומדים על סגנונות איור שונים ואפילו מגלים כמה סודות משולחנה של המאיירת. הילדים מתקרבים לעולם היצירה ולאהבת הספרים והסיפורים. בסיום המפגש כל ילד יצור את הסיפור שלו.
שעה: 11:30 מחיר כרטיס : 50 שקל גילאים: 3 ומעלה אולם: שדלובסקי

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

"פיטר הארנב" –  חני העמותה לקידום תיאטרון מובחר

יום שבת, ה-7/3/15
פיטר הוא ארנב שובב, הגר עם אמו ואחיו במחילת חול מתחת לשורשי עץ הברוש. יום אחד יוצאת הגב' ארנבת לקניות לא לפני  שהיא חוזרת ומזהירה את שלושת הארנבונים שלה שלא להתקרב בשום אופן לגינה של האדון מקרגור.למרות אזהרותיה של אמו, מתגנב פיטר לגינה, שם צפויות לו ולקהל הצופים הרפתקאות, סכנות וסוף טוב.
משחק והפעלה: נילי דביר, יעוץ אמנותי: שרונה שפירא, איקי גלעד, מוסיקה: אלדד לידור.
שעה: 11:00   מחיר כרטיס: 50 שקל גילאים: 3-6  אולם: שדלובסקי

פורים במוזיאון תל אביב
עם צבע ומכחול אני מספר את הכל

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

"קונקודהקו" – תיאטרון הקרון

יום שבת, ה-7/3/15

קו ונקודה קמים לחיים, משחקים, בונים, הורסים, ומתפייסים.פוגשים חתול משולש וארנב מרובע, חולמים ומסיימים בנשף ריקודים.הצורות מתחברות ומתפרקות מעצמן לסיפורים קטנים  ללא מילים.תיאטרון פשוט ופלאי המשוחח עם עולם האנימציה והאמנות המודרנית.ההצגה היא סירה קטנה בים של מוסיקה ודמיון. אתם מוזמנים להפליג.הצגה ללא מילים. רעיון, עיצוב ובימוי: עלינא אשבל, מפעילות יוצרות: שני ויסמן, הילה כהן ניצן / עלינא אשבל, ייעוץ אמנותי: מרית בן ישראל, מוסיקה: נדב ויקינסקי, עיצוב תאורה: שחר מרום, הפקה: תיאטרון הקרון.
שעה: 11:00 מחיר כרטיס: 50 שקל גילאים: מגיל 3 ולכל המשפחה  אולם: קאופמן

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

"ג'אז לילדיםאגדת הבוגי ווגי" – שמים הפקות

יום שבת, ה-7/3/15
הבוגי ווגי הוא ריקוד בקצב מטורף. הג'אז נתן לו כבוד כי נוצרה מוסיקה לא רק להאזנה אלא גם לריקוד.  הבוגי התפשט כאש בשדה קוצים בסוף שנות השלושים – וכולם רקדו והזיזו את עצמם בקצב הבוגי מטריף החושים. סילבן זינג, כוכב המופע, נחשב כאחד מפסנתרני הבוגי ווגי והבלוז הטובים בעולם. העיתונות הבינלאומית מכנה אותו: ""שגריר הבוגי ווגי"". אגדת הרוק אנד רול ואפילו צ'אק ברי, מכנה אותו ""אח הבלוז שלי"". הופיע עם בי בי קינג, קרלוס סנטנה ואחרים. סילבן זינג- פסנתרן, דנה דבורין- הנחיה ומשחק, נעם ויזנברג- בס, אביב כהן- תופים, פלורה בושרו – ריקוד- שוויץ, ת'ורביורן סולבול אורסקוג- ריקוד- נורבגיה.
שעה: 11:00  מחיר כרטיס : 90 שקל גילאים: 4-10  אולם: רקאנטי 

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

"מקהלה עליזה"– תיאטרון מופע

יום שבת, ה-7/3/15
הצגה מבוססת על שירים וסיפורים של  לאה נאור, מקהלה עליזה, אדון חרדון, רכבת ההפתעות, פרפרים מכל מיני צבעים, איזה חג לי, בואו נעשה שלום קטן .אלה הם רק חלק מהשירים של לאה נאור המשולבים בהצגה.שלושה ילדים מגיעים לחצר גרוטאות שם הם פוגשים ב""חנן ענן".  (דמות ידועה ומוכרת לילדים מסיפוריה של לאה נאור). במהלך המפגש הם לומדים עד כמה חשובה החברות ושיתוף הפעולה ביניהם. זהו שילוב של תיאטרון, תנועה ושירים המעניק לצופים חוויה תיאטרלית אמיתית.
כתיבה ובימוי : רענן פררה, משה בן שושן, מוזיקה : נורית הירש, נחום היימן, קובי אשרת, משה וילנסקי, עוזי חיטמן, עיבודים: שי אלון, תפאורה: יובל כהן, תלבושות: לאה שץ , כוריאוגרפיה: יעקב תמרי, תאורה : חיים בארי, שחקנים : שרון צור, נירית אהרוני/סתיו שרים, הילה רביב, אורן כהן.
שעה: 11:30 מחיר כרטיס : 65 שקל גילאים: 3-9   אולם: אסיא

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

תיאטרון זיקית

"המתנה של סבא"

ההצגה הינה בז'אנר התיאטרון החזותי, הצגה ללא מילים, המשלבת שחקנים, בובות וצלליות ומלווה במוסיקה מקורית. בעידן של הצגות ילדים המשלבות יתר גירויים ההופכים את הצופה הצעיר לפאסיבי, בבחרו יוצרי התיאטרון בז'אנר החזותי, כדי לפנות מקום לעולם הדמיון העשיר של הילדים ולפרשנות אישית. כל פריט על הבמה מקבל חיים משלו, מספר סיפור ולוקח את הילדים לטיול מרגש בעולם דמיוני. ההצגה מיועדת לגילאי 4-8.
אודות ההצגה: אמא של גולי נוסעת ללילה אחד וגולי נשאר עם סבא. סבא לא שומע טוב וגם בקושי מדבר, וגולי מאוד מודאג ולא מרוצה. סבא מגיע עם מתנה מיוחדת שמציתה את עולם המשחק והדמיון. במפגש המתמשך לאורך הלילה פינות החדר הופכות לעולמות מפתיעים והשניים יוצאים למסע משותף במהלכו נוצר ביניהם קשר מיוחד. יוצרים ומבצעים: אפרת הדני ופבלו אריאל, מוסיקה: גוסטבו בוסטמנטה.

המתנה של סבא
המתנה של סבא. צילום: אריק שאלין

תיאטרון זיקית הינו תיאטרון רב תחומי הפועל מתפן שבגליל ומופיע בכל הארץ וברחבי העולם. הרב-תחומיות מתבטאת בעושרם של אמצעי ההבעה: תיאטרון בובות, תיאטרון חפצים, תנועה ומחול, צלליות, מיגזרות נייר, מוסיקה, תאורה ועוד, עם שימוש מועט מאוד במילים.  מרבית ההצגות של תיאטרון זיקית הן ברובן חזותיות. התיאטרון מפיק הופעות למבוגרים ולילדים, ומידי שנה יוצא לסיבובי הופעות בחו"ל בפסטיבלים ובאירועי תיאטרון וזכה בפרסים רבים בארץ ובעולם. בית זיקית שוכן בתפן שבגליל המערבי, וכולל בין השאר אולמות להצגות, סדנאות עבודה לבובות ותפאורה, בית קפה ומשרדים. כל חברי הקבוצה הם אנשי תיאטרון מקצועיים, תושבי הגליל, יהודים וערבים. התיאטרון פונה במובהק אל שני הקהלים. השימוש בשפה חזותית אוניברסלית והשימוש המועט במלל, מאפשרים לדוברי שפות שונות ליהנות מההצגה באותה מידה.

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

" שְקוּפִיהשקט שבין הפעימות

הצגה חדשה לילדים על בעיות קשב וריכוז ודרך להתמודדות בעזרת המוסיקה 

השחקנית יעל פרימר-סביר והמוסיקאי אלון נטף, חברו יחדיו ויצרו את ההצגה "שקופי – השקט שבין הפעימות", המטפלת בנושא בעיות קשב וריכוז בקרב ילדים ומציעה דרך להתמודדות באמצעות המוסיקה. ההצגה המיועדת לגילאי 5 עד 10, מספרת את סיפורה של קָלִימְבַּה  – ילדה היפר אקטיבית חובבת הרפתקאות וטבע, הפוגשת באחד מסיוריה בכפר ילד מוזר, ספק אמיתי או אולי חבר דמיוני, לו היא נותנת את השם 'שקופי'. הילד שקופי חוזר שוב ושוב אחר כל מה שהיא אומרת ואף מחקה את תנועותיה ללא הפסקה. קלימבה המפוחדת מנסה לגרש את הילד, אך הוא מתעקש לא לעזוב אותה. בייאושה, היא פונה אל זקן חכם, המתחיל לנגן לקלימבה בכלים אותנטיים ומסורתיים ודרך הצלילים היא לומדת, לראשונה בחייה , מה הוא שקט ואיך היא יכולה להתרכז ולהתמודד עם הרעשים והקולות  בתוך ראשה המונעים ממנה ללמוד ולהקשיב לאחרים. 

שקופי
יעל פרימר. שקופי. צילום: ניתן אשוח שאול

topale-lahat1 topale-lahat

שחקנית ההצגה בוגרת בית צבי, יעל פרימרסביר ("מתחת לעור" עליה היא מועמדת לפרס שחקנית השנה בטקס פרסי המדיה של TLVFest , "אורי","איה,אאוץ,אווה","מכתבים לצופיה")המגלמת את קלימבה, מתחברת לדמות ברמה האישית. פרימר גדלה (בראשון לציון) כילדה "שונה". ילדה שלא יכלה לשבת בריכוז בבית הספר, שלא הבינה על מה המורה מדברת בכיתה ושסבלה מ"חרם" שארגנו עליה חברותיה לספסל הלימודים רק בגלל היותה שונה משאר הילדים. יעל פגשה את המוסיקאי אלון נטף ("פיוטים וסליחות במעגל השנה","צלילי עולם","מרק" ועוד) המתמחה בטיפול בעזרת מוסיקה ומדיטציה והוא כתב את הסיפור על הילדים קלימבה ושקופי מתוך רצון לקבל ולהכיל ילדים עם רעשים פנימיים ולנסות לעזור להם למצוא את השקט. לאורך ההצגה מגלם נטף מספר תפקידים (המספר,שקופי והזקן) ומנגן  בכלי נשיפה והקשה עם ניחוחות של ארצות רחוקות על הבמה: נאי–  חליל קנה סוף, קלימבה, דג'מבה וסומסומיה. את ההצגה ביים אלעד שרעבי ("שבע","נו,ציפור,לשרוק","כהנא צדק" ).  

המסרים בהצגה מיועדים הן לילדים והן להוריהם. לקטנים – ללמוד, לקבל ולהבין את העולם הפנימי העשיר והייחודי, ולהורים לתת מקום ליצירת שלווה ושקט אצל ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז.

משתתפים: יעל פרימר- סביר ואלון נטף, בימוי: אלעד שרעבי, עיצוב תלבושות ותפאורה – מאי סלע, הזמנת כרטיסים בטלפון:03-6878277

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

תחפושת לפורים

"עולם הפיות וחיות היער" – צליל שקד

תחפושת פורים צליל שקד. פיות וחיות היער
צליל שקד. תחפושות לפורים. פיות וחיות היער. מחירים : 250-350 שקל
צלילי שקד בפייסבוק , איש קשר גיל 0546812285 tzlilshakeddesign@gmail.com

אופנה: פורים. תיאטרון ילדים

נאפיס חולון עדלידע

במסעדת נאפיס חולון המיתולוגית החוגגת השנה 25 שנות קיום מתהדרים בחידושים נון סטופ ונערכים לסופ"ש שמח במיוחד של פורים.
בימים רביעישבת של פורים תוכלו להנות במסעדת נאפיס חולון מחגיגת מאפרות לילדים שיאפרו את הילדים ואת כל המשפחה .כמו כן, בשעות הלילה אחרי השעה 23:00 יוצעו דילים ללא תחתית של בירה מהחבית ב-59 שקל ו/או קאווה ללא תחתית ב-69 שקל.

נאפיס פורים
קוקולידה. נאפיס

לכבוד החג המתקרב הכינו נאפיס ספיישל קינוח  משפחתי מיוחד "קוקילידה" ממולאת בגלידה עם קצפתשיוגש חינם לכל משפחה שתהיה מחופשת כולה.

 

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן


אודות Fashion Israel


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק