פעם הייתי אתה. שירל אברג'ל

שירל אברג'ל - 32
|

פרויקט גמר בעיצוב אופנה 2022 שירל אברג'ל – המכללה לעיצוב וחינוך ויצו חיפה. שם הפרויקט – I USED TO BE YOU – פעם הייתי אתה. הפרויקט עוסק במציאות של האוכלוסייה השקופה, דיירי הרחוב.

״אדם שהייתה לו יציבות כלשהיא ואיבד אותה, במהלך חיים שלי עברתי תקופה מאוד קשה שהרגשתי את הרגשה של הלבד בעולם, שאין לי בית לחזור אליו ואין לי אף אחד שמגן עלי, הרגשה של חוסר בהגנה פיזית, נפשית, ובמעטפת של משפחה וקורת גג.

מאחורי כל אדם כזה עומד סיפור שגרם לו להגיע למציאות הזו. גם אם מתעלמים מהם עדיין הצצה,  מאפשרת לנו לחשוף ולהבדיל על פי תנוחת הגוף הקורס, העצב בעיניים המלווה באופטימיות, הצבע הדוהה של הבגדים המתכסים בלכלוך, זהו ציר הזמן של דייר הרחוב.

שירל אברג'ל - 1
שירל אברג'ל. דף השראה סופי

דיירי הרחוב מספרים שעם כל הקושי הם רואים גם נקודות אור, גם חיוך והתעניינות יכול לעזור להרים ולתת תקווה מלבד כסף, אוכל או סמים. הקולקציה מציגה שלבים של מעבר מחיים רגילים של יציבות, לאובדן פיזי של קורת גג, אובדן נפשי ועוד.

בחרתי להתמקד במעיל עוטף כמגן, כובעים עומס ושכבות, המבטאים את המציאות היום יומית שלהם בשילוב של האופטימיות של אנשים אלו כצבעוניות עזה וחזקה של רגשותיהם המעורבים.״

שירל אברג'ל - 4
שירל אברג'ל. צילום רועי קשי
שירל אברג'ל - 6
שירל אברג'ל. צילום רועי קשי
שירל אברג'ל -9
שירל אברג'ל. צילום רועי קשי
שירל אברג'ל - 8
שירל אברג'ל. צילום רועי קשי
שירל אברג'ל - 12
שירל אברג'ל. צילום רועי קשי
שירל אברג'ל - 3
שירל אברג'ל. צילום רועי קשי
זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

תגובות פייסבוק