זארה סוגרת – קורונה. נועה קירל מיליונרית

נינט-טייב-קורונה
|

נינט טייב נמצאה חיובית לנגיף קורנה. אמיליה בתה נכנסה איתה לבידוד. נועה קירל חתמה על חוזה בינלאומי השווה מיליונים רבים, קירל נכנסה כשותפה עסקית באפליקציית רשת חברתית חדשה המתמקדת באופנה. זארה הודיעה כי תסגור כ-1200 סניפים ברחבי העולם ומעבירה אותם לאתרי מכירה אונליין

זארה סוגרת – קורונה.


חדשות אופנה רותחות! חדש: חדשות בתמונות! אל תחמיצו!


מאת: אפי אליסי – עורך אחראי

זארה לא תסגור סניפים בישראל

ג׳קט של זארה, ז׳קט פרווה של זארה, ז׳קט צמר של זארה, ז׳קט עור של זארה, ז׳קט ג׳ינס של זארה, zara, אופנה, מגזין אופנה, זארה נשים, Efifo, Fashion, Fashion Magazine, zara's jaket - 1
זארה. צילום: יח״צ חו״ל

״אינדיטקס״ – קבוצת האופנה הגדולה בעולם (בבעלותה זארה, פול אנד בר, ברשקה, מאסימו דוטי) מתכוונת לסגור 1,200 סניפים של זארה ברחבי העולם בעקבות משבר הקורונה.

החברה שנפגעה קשה מהקורונה דיווחה על הפסד של 409 מיליון יורו. נכון לעכשיו, רבע החנויות זארה עדיין לא נפתחו מחדש.

בזארה מתכוונים להתמקד בחנויות האונליין. גורמים בענף מעריכים כי המהלך לא ישפיע על הסניפים בארץ.

נינט טייב חולה בקורונה

נינט טייב-NUTOPA-נוטופה
נינט טייב. NUTOPA. צילום: רפי דלויה

נינט טייב שהייתה בקרבת חולה מאומת לפני מספר ימים, נדבקה בנגיף הקורונה. בבדיקה שעברה, נמצאה נינט טייב חיובית לנגיף הקורונה ונכנסה לבידוד של שבועיים יחד עם בתה אמיליה.

נועה קירל והכסף הגדול

נועה-קירל-אלון-ליבנה
״מיליון דולר? מיליונים! נועה קירל.בעיצוב של אלון ליבנה. צילום: אינסטגרם

נועה קירל (רוברטו בן שושן), כוכבת הפופ הגדולה בישראל, לא מפסיקה לספק כותרות. זה התחיל בפרסומת ל-yes (המוצלחת) שגררה תגובות רבות, המשיך בחתימת חוזה מיליונים בחברת ההקלטות ״אטלנטיק רקורדס״.

החוזה המוערך ב-12 מיליון דולר הוא למספר שנים, במהלך השנה הקרובה תעבוד נועה קירל על חומרים באנגלית ותצלם קליפים שיופצו ברחבי העולם על ידי ״אטלנטיק רקורדס״.

אם זה לא מספיק, נועה קירל שיחחרה קליפ מושקע במיוחד לשיר החדש שלה ״מיליון דולר״ (היא יודעת על מה היא שרה) ונכנסה כשותפה עסקית ב"ווישיק" – אפליקציית רשת חברתית חדשה שמתמקדת באופנה.

עוד כותרת: לאחר שלוש עונות יחד, רנואר והפרזנטורית נועה קירל נפרדים. רנואר: ״אנו מודים לנועה על תקופה נהדרת, ומאחלים לה הצלחה רבה״.


מוטי רייף ממציא את שבוע האופנה

אלון ליבנה. קולקציית שמלות כלה 2020-אופנה נשים - 1
אלון ליבנה. שבוע האופנה ביום אחד. צילום גיל חיוןן

מכון היצוא, התאחדות התעשיינים ומוטי רייף, יזם ומפיק שבוע האופנה תל אביב 2020, מתגייסים לטובת מעצבי אופנה ישראליים.

LAGO, מתחם אירועים בראשון לציון, הפך ליום אחד לגרסה מצולמת של שבוע אופנה תל אביב (ללא קהל), על מסלול התצוגות נערכו צילומי (סטילס ווידאו) קולקציות חדשות של מעצבי אופנה ישראלים, מובילים בארץ ובעולם.

קום-איל-פו-יוני-2020-שבוע-ביום-שבוע-האופנה-צילום-גיל-חיון_03
קום איל פו. שבוע האופנה ביום אחד. צילום גיל חיון

מוטי רייף הניע את הקולקציות החדשות של המעצבים הישראלים (שהקורונה לקחה להם את שבוע האופנה) אל מסלול הצילומים בקצב מטורף.

אלון ליבנה, אלמביקה, אפרת קליג, ״בננהוט״ של נטע אלחימסטר ונועה בני, גליה להב, ודרור קונטנטו, יוכלו לשווק ולקדם את צילומי הקולקציות באפיקים דיגיטליים בארץ ובעולם לשימושים מסחריים נוספים.

מאי-משיח-יוני-2020-שבוע-ביום-שבוע-האופנה-צילום-גיל-חיון_13
מאי משיח. שבוע האופנה ביום אחד. צילום גיל חיון

גם הילי ארי, ליהי הוד, מאי משיח, משכית, סי בי פאשיין, חנה בן סימון, ענבל דרור, קום איל פו, רינה צין, ריקי דלאל, שחר אבנט, שי שלום, שלומית אזרד, שני צימרמן וששון קדם היו חלק מהיום הדחוס הזה. גילי אלגבי היה אמון על הביוטי וגיל חיון על הצילום.


קול קורא להגשת מועמדות לחממת מפעל הפיס לאופנה 6. הנושא: קיימות וסביבה

עיצוב-נדיר-שושני-חממת-מפעל-הפיס.-צילום-גיל-חיון-FASHION-MAGAZINE
נדיר שושני, חממת מפעל הפיס לאופנה 5. צילום: גיל חיון

כזוכור זוכי חממת מפעל הפיס לאופנה מס 5 לא זכו להציג בשבוע האופנה תל אביב 2020 (במסגרת תצוגת Upcoming Designers) שבוטל עקב הקורונה, כפיצוי, התקיים יום צילום מיוחד של הקולקציות במתחם התחנה.

במפעל הפיס ממשיכים לתמוך במעצבי אופנה ישראלים ויוצאים בקול קורא להגשת מועמדויות לחממת מפעל הפיס לאופנה 6, ומזמינים מעצבים להגיש הצעות לעיצוב קולקציית ביגוד חדשה ( 10 מערכות לבוש לפחות) ולהצטרף לנבחרת ה-Upcoming Designers.

פריט-בעיצוב-אהרון-ישראל-גניש-חממת-מפעל-הפיס-צילום-גיל-חיון_אופנה
אהרון ישראל גניש, חממת מפעל הפיס לאופנה 5. צילום: גיל חיון

תנאי הסף להגשת מועמדות: מעצבי אופנה, בעלים של מותג עצמאי הקיים לא פחות משנתיים ולא יותר מעשר שנים.

המעצבים המתמודדים יתבקשו להתייחס לנושאי קיימות וסביבה תוך שימוש בחומרים מקומיים. המעצבים שייבחרו יזכו למענק כספי בסך כ-120 אלף שקל לעיצוב קולקציה, להצגתה בשבוע האופנה ולליווי מקצועי ועסקי.

הצעות למועמדות חממת מפעל הפיס לאופנה 6 ניתן להגיש עד לתאריך 12 ביולי 2020, באתר מפעל הפיס www.pais.co.il.


יש קורונה?


לראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה התקיימה תצוגת אופנה עם קהל בישראל

נטע אלחמיסטר עם אוריה עזרן. צילום: אור גפן
נטע אלחמיסטר (עם אוריה עזרן) חושפת הרבה ועושה את זה נכון! צילום: אור גפן

עומר נודלמן, עדן פינס, אנה זק, מור סילבר, נטע אלחמיסטר, נועה בני, בר זומר, דנית גרינברג, אדל בספלוב, טהוניה ההריונית עם בעלה, רומי פרנקל, רומי גיאור, שגית רביבו, אורטל עמר, מיקי בוגנים, אתי קובו, בל אגם ואחרות צפו בתצוגת אופנה של אוריה עזרן כשברקע מגפת הקורונה שעדיין כאן, ובגדול.

בשעת שקיעה כשברקע השדות של מושב מצליח, התקיימה תצוגת אופנה של אוריה עזרן בה הציגה 20 דגמים. הדוגמניות צעדו על שטיח צהוב ארוך שנפרס לאורך המסלול בשדות המושב.

עדן-פינס-תצוגה-של-אוריה-עזרן-צילום-אור-גפן-(1)
הצליח לה! התמונה קיבלה חשיפה רבה. לגבי הבגד: תחליטו אתם. עדן פינס (בינתיים) בלי דור רפאלי. בתצוגת אופנה של אוריה עזרן. צילום: אור גפן

התצוגה התקיימה בשיתוף פעולה של המעצבת עם קולקציית הבישום של DIOR. אוריה עזרן הפכה לשם החם בקרב הסלבס כשעיצבה את שלושת שמלות החתונה של טהוניה רובל.

אוריה עזרן (30), בעלת סטודיו ברמלה של שמלות ערב ושמלות כלה הלבישה בעיצובים שלה גם את אילנית לוי, יעל בר זוהר, עדן פינס, בר זומר ונטע אלחמיסטר.


30 שנות אופנה. רינה צ׳ין. תודה!

רינה-צין-צילום-מיכל-שינבאום--2
רינה צ׳ין. אביזרים: אופיר פרץ., סטיילינג: יונתן פריפרמן. צילום: מיכל שינבאום

כשנחת המייל הזה בתיבת המיילים של המערכת. נרגעתי. עולם האופנה לא מת, לא ימות ומסתבר שסוף העולם רחוק. משבר הקורונה נחת על תעשיית האופנה הישראלית כשהיא חבולה ושותת דם.

ענקיות האונליין והמיסוי הגבוה בישראל, הביאו מעצבי אופנה רבים לפשיטות רגל וסגירת חנויות (מיכל נגרין, דני מזרחי, מאוזנר ועוד).

רינה-צין-צילום-מיכל-שינבאום--1
רינה צ׳ין. אביזרים: אופיר פרץ., סטיילינג: יונתן פריפרמן. צילום: מיכל שינבאום

רינה צ׳ין מסכמת 30 שנות יצירה ואופנה וחושפת קולקציה יפיפיה, מרעננת ואופטימית שמזכירה לנו שיש כאן בישראל מעצבי אופנה נפלאים. חבל שהממשלה המנופחת בתולדות המדינה לא רואה (בושה!) את מצב האופנה הישראלית בכלל והמעצבים הישראלים בפרט. למעט לוביסטים צעקנים. הראל ויזל לדוגמא.


חזרה לשגרת אימונים – 1


פוקס החליפה את השם לרשת חנויות הספורט החדשה שלה

במהלך חודש ינואר התפרסמו בתקשורת כתבות לפיהן רשת האופנה ״פוקס״ מתכוננת להרחיב את פעילותה ולהשיק את Just Spor – רשת חנויות ספורט שתתחרה בין היתר ברשת ״דקטלון״. ״פוקס״ תשקיע 15 מיליון שקל בחמשת הסניפים הראשונים.

הרשת של הראל ויזל תצטרף לרשתות ״פוטלוקר״ ו״נייקי״ שכבר מופעלות על ידי ״פוקס״. בכוונת ״פוקס״ לפתוח בשנה הראשונה 5-3 סניפים ולמכור מותגים בינלאומיים. ״פוקס״ נודעה במסעות הפרסום הפרובוקטיביים בעלי רמיזות מיניות

בין הדוגמנים שלקחו חלק בקמפיינים: דודי בלסרמאיה ישעיהואיתן אורבךיעל בר זוהריהודה לויאסתי גינזבורגמייקל לואיסנעם טור ובר רפאלי. חברת ג.ס.ט. ספורט בע"מ מייבאת ומשווקת ציוד ספורט ללקוחות פרטיים, לעסקים, לחדרי כושר ולמוסדות חינוך תחת השם: Just Sport. 

הראל-ויזל-פוקס-צילום-שוקה-כהן-
הראל ויזל. ״פוקס״. צילום: שוקה כהן

ג.ס.ט. נדהמו לגלות כי ״פוקס״ הציבה שלט ענק עם הלוגו Just Sport

לדברי ג.ס.ט. ספורט, פנו אליהם מרשת ״פוקס״ בשנת 2019 במטרה לרכוש את הדומיין www.justsport.co.il, באמצעותו פועלת החנות המקוונת של ג.ס.ט. כ-10 שנים. איש לא סיפר להם כי על בסיס דומיין זה עתידה לקום רשת ציוד ספורט מתחרה.

עו"ד גיא אורן (משרד ״אור קליין״ – מתמחים בהגנה על סימני מסחר וקניין רוחני). פנה ל״פוקס״ והזהיר אותם מפני שימוש בשם מסחרי תפוס, ודרש מהם לדחות את השקת רשת חנויות הספורט.

מוצרי ג.ס.ט. משווקים תחת השם Just Sport

הצדדים נפגשו וניהלו משא ומתן, אנשי ג.ס.ט. ספורט נדהמו לגלות כי ״פוקס״ הציבה שלט ענק עם הלוגו Just Sport במתחם G בראשון לציןו ועל בניין משרדי ״פוקס״

ע״ד אורן הזהיר את ״פוקס״ מלעשות שימוש בסימן השייך לג.ס.ט. ספורט ודרש מהם להסיר את השלט. לאחר כשבוע ״פוקס״ פירסמה כי למותג הספורט החדש שלה יקראו Dream Sport.

BOOHOO – אימפריית אופנה אונליין, בישראל

BOOHOO-קולקציות-אופנה
BOOHOO. צילום: יח״צ חו״ל

boohoo.com, חברת אופנה בינלאומית מקוונת, נחתה בישראל ומשיקה אתר סחר ייעודי לישראל, החברה משתפת פעולה עם משפיענים וכוכבים בינלאומיים כמו: אריאנה גרנדה, פריס הילטון, מונטנה, QUAVO, ZENDAYA ועוד.

BOOHOO מובילה עם טרנדים חמים באופנה לטובת 7 מיליון הצרכנים שלה. נשים וגברים בגילאי 16-24. בחברה מבטיחים שבאתר הישראלי יופיעו מגוון רחב של קולקציות במחיר מקומי ונוח.

חזרה לשגרת אימונים – 2


פילוסופיית ספורט בפקטורי 54

אולי בעקבות מגפת הקורונה בה אנשים התחברו לעצמם, משיקים בפקטורי 54 את עולם ה-WELLNESS – ספורט, תזונה נכונה, מיינדפולנס ולייפסטייל.

FACTORY54-OLIVIA-VON-HALLE-1990NIS-PHOTO-PR--(2)
פקטורי 54. OLIVIA VON HALLE. מחיר: 1990שקל. צילום: יח״צ חו״ל

פקטורי 54

״החיבור לנושא נולד מתוך רצון להשלים את החוויה ההוליסטית ולאגד במקום אחד את הצרכים המקיימים את השילוש הקדוש של תודעה, גוף ונפש״.

ה-WELLNESS יכלול תכנים, סדנאות, שיעורים והרצאות – אימונים פיזיים לצד תרגולים מנטאליים – שיתקיימו בחנות בקניון TLV (גינדי) ובמתחם מיוחד באתר.

FACTORY54-CK-289NIS-PHOTO-PR
פקטורי 54. CK. מחיר: 289שקל. צילום: יח״צ חו״ל

בגדי אימונים מבית המותגים המובילים (קלווין קליין, טומי הילפיגר, ורסצ'ה ועוד) בעולם, בתוכם ALO YOGA, מותג בגדי יוגה קליפורני – בגדי ספורט שהפכו אהובים על ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר, טיילור סוויפט והיילי בולדווין-ביבר.

פקטורי 54 יקיימו שיעורי יוגה שבועיים לקהל לקוחותיהם בחנות בקניון TLV ללא תשלום ובהרשמה מראש.

מגזין מיוחד עלה באתר

תכנים שיתעדכנו מדי שבוע ויציגו ראיונות, טיפים והמלצות בתחומים שונים. תרגילים לאיזון נפשי וגוף חטוב, שיחות עם מאמנים מובילים ושיטות המדיטציה הסודיות של אושיות הסטייל הנחשבות בעולם.

קניון TLV. פקטורי 54 נשים: https://www.factory54.co.il/wellness

twentyfourseven עכשיו גם לגברים (entyfourseven men). את הקולקציה הציגו על מסלול תצוגה במרלוג של החברה. התצוגה בכיכובם של הפרזנטורים נטע אלחמיסטר וסטפן לגר, התקיימה ללא קהל בעקבות הקורונה, שודרה בלייב בדיגיטל של המותג.



ג'סטין ביבר - CALVIN KLEIN - צילום: מריו סורנטי
ג'סטין ביבר בקולקציית CK JEANS. להשיג בחנויות הדגל של CALVIN KLEIN וב-FACTORY54. צילום: מריו סורנטי
קנדל ג'נר מאלומה-CALVIN KLEIN-צילום: מריו סורנטי
קנדל ג'נר מאלומה בקולקציית CK JEANS. להשיג בחנויות הדגל של CALVIN KLEIN וב-FACTORY54. צילום: מריו סורנטי
ליל נאס X בקולקציית CK JEANS. להשיג בחנויות הדגל של CALVIN KLEIN וב-FACTORY54. צילום: מריו סורנט
הראפר ליל נאס X בקולקציית CK JEANS. להשיג בחנויות הדגל של CALVIN KLEIN וב-FACTORY54. צילום: מריו סורנטי

היילי ביבר - ג'יידן סמית -Levis
Levis חוגג יום ההולדת לג'ינס 501 האייקוני עם הדוגמנית היילי ביבר והזמר ג'יידן סמית. רכישה בחנויות הדגל של LEVIS, בחנויות פקטורי 54 ובאתר Factory54.co.il עם שליחות בחינם עד הבית. צילום: יח״צ חו״ל
קוקציית אופנה בפקטורי 54 - FACTORY54-KENZO-X-VANS-
פקטורי 54 משיקים: קולקציית אופנה בלעדית: KENZO x VANS. צילום: יח״צ חול
פקטורי 54. טומי הילפיגר משיק קולקציית קפסולה מיוחדת לילדים בשיתוף פעולה עם אייקון תרבות הפופ לוני טונס. צילום: יחצ חו״ל
פקטורי 54. טומי הילפיגר משיק קולקציית קפסולה מיוחדת לילדים בשיתוף פעולה עם אייקון תרבות הפופ לוני טונס. צילום: יחצ חו״ל
רותח! TROPIC OF C,  מותג בגדי ים סקסי במיוחד הגיע לפקטורי 54. מייסדת המותג היא קנדיס סווניפול, דוגמנית עבר של ויקטוריה סיקרט. צילום: יח״צ חו״ל
רותח! TROPIC OF C, מותג בגדי ים סקסי במיוחד, הגיע לפקטורי 54. מייסדת המותג היא קנדיס סווניפול, דוגמנית עבר של ויקטוריה סיקרט. צילום: יח״צ חו״ל

H&M. Conscious Exclusive. פריטי אופנה עשויים מתוצרי לוואי של תעשיית היין וחומרים נוספים בקולקציית אביב קיץ 2020-צילום: הנס מוריץ
H&M – Conscious Exclusive. פריטי אופנה עשויים מתוצרי לוואי של תעשיית היין וחומרים נוספים בקולקציית אביב קיץ 2020. צילום: הנס מוריץ

רותם סלע. צילום דודי חסון - קסטרו. קולקציית ״ספארי״ לקיץ 2020
קסטרו. קולקציית ״ספארי״ לקיץ 2020. רותם סלע. צילום דודי חסון
ריף נאמן. צילום דודי חסון - קסטרו. קולקציית ״ספארי״ לקיץ 2020
קסטרו. קולקציית ״ספארי״ לקיץ 2020. ריף נאמן. צילום דודי חסון
יהונתן מרגי. צילום דודי חסון - קסטרו. קולקציית ״ספארי״ לקיץ 2020
קסטרו. קולקציית ״ספארי״ לקיץ 2020. יהונתן מרגי. צילום דודי חסון

ELLESSE. מותג אופנה איטלקי משיק את קולקציית אביב קיץ 2020 ואתר רשמי בישראל
ELLESSE. מותג איטלקי משיק את קולקציית אביב קיץ 2020 ואתר רשמי בישראל. צילום: יח״צ חו״ל

קולקציית אופנה - Pull & Bear - SS20. new beginnings
Pull & Bear. SS20. new beginnings. צילום: יח״צ
קולקציית אופנה - Pull & Bear. SS20. new beginnings
Pull & Bear. SS20. new beginnings. צילום: יח״צ

SACK'S. מותג אופנה לנשים, מציג לראשונה בתולדות המותג קולקציית קפסולה ראשונה לגבר.
SACK'S. מותג אופנה לנשים, מציג לראשונה קולקציית קפסולה לגבר. צילום: שי יחזקאל

קובי גולן. קולקציית אופנה - קיץ 2020
קובי גולן. קמפיין קיץ 2020. צילום: רותם ברק

 גליה להב, בית אופנה בינלאומי לשמלות כלה וערב, פותח אתר און ליין המציע שמלות כלה מוכנות ללבישה במחירים נגישים
גליה להב, בית אופנה בינלאומי לשמלות כלה וערב, פותח אתר און ליין המציע שמלות כלה מוכנות ללבישה במחירים נגישים. צילום: מארק קין

צחי הלוי-גולף קיץ 2020-צילום: דודי חסון
גולף משיקה מחדש את חנות מותגי (גולף & קו, גולף, גולף & קידס ופולגת) קבוצת GOLF בכלבו שלום (בהשקעה של כ-3.5 מיליון שקלים), ומשיקה קולקציות חדשות. גולף קיץ 2020. צחי הלוי. צילום: דודי חסון

משקפי-שמש-HAVAIANAS
HAVAIANAS. מחיר: 280 שקל. ניתן השיג בסניפי הרשת ואתר החברה https://havaianas.co.il/
צילום:יח״צ חו״ל

מניפות אופנה - Xtina-Aguilera-onThe-Voice-USA
FANCY Hand Fans – מותג ישראלי ראשון (וכנראה היחיד) למניפות אופנתיות, חוגג עשור. המותג הוקם ע״י אם ובתה. המניפות נמכרות בחנויות בארץ, ברחבי העולם ובחנות אונליין. צילומים: יח״צ


זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

זארה סוגרת – קורונה.

אודות Fashion Israel

מגזין אופנה

מגזין אופנה ביוטי מוביל בישראל: משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה. זארה סוגרת – קורונה.

מגזין אופנה של כולם!

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום. של כולם!

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות: קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד. זארה סוגרת. קורונה

זארה סוגרת – קורונה.

יוזם ותורם למען התפתחות וחדשנות של עולם האופנה בישראל: דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


זארה סוגרת – קורונה.

אופנה ישראלית, אופנת גברים, דודי חסון, נטע אלחמיסטר, Fashion, Fashion Magazine, מוטי רייף, אלון ליבנה, שנקר. זארה סוגרת – קורונה.

ויצו חיפה, בצלאל, שבוע האופנה, איפור, הפקות אופנה, ZARA, CORONA, זארה, זארה גברים זארה סוגרת – קורונה.


זארה סוגרת – קורונה.

תגובות פייסבוק