שופרא דה שופרא 

שופרא. צילום: יח״צ - 7
|

רשת "שופרא" השיקה חנות קונספט ייחודית בעזריאלי שרונה. באירוע, שכלל דוכנים מיוחדים, אוכל, שתייה וגוד ווייבס,  הושקה החנות הגדולה והחדשנית ביותר של הרשת.  לצד קולקציות של מגוון מותגים בינלאומיים מובילים, החנות כוללת גם  סנדלריה עם צוות סנדלרים מקצועי, מתחם יד שנייה של נעליים שנרכשו בעבר ברשת וטכנולוגיה ייחודית להזמנת נעליים למדידה. 

שופרא. צילום: שלו אריאל - 9
שופרא. צילום: שלו אריאל
שופרא. צילום: יח״צ - 7
שופרא. צילום: יח״צ
חנות שופרא מגדל עזריאלי שרונה צילום יחצ-3
חנות שופרא מגדל עזריאלי שרונה צילום יחצ
שופרא. צילום: יח״צ - 6
שופרא. צילום: יח״צ

גיא בן שבת, מנהל השיווק ברשת "שופרא", מוסר: "אנחנו שואפים להעניק חוויה דומה בחנות הפיזית כמו באונליין, נוחה ושימושית עם ערך מוסף ולא רק טריק שיווקי. שילבנו בין צגי מחיר דיגיטליים המאפשרים בנגיעה עם הנייד לקבל מידע נוסף על המוצר, זמינות במלאי והזמנה עצמאית למדידה בחנות – או הביתה עם שליח ללא עלות. הוספנו גם גמישות באפשרויות משלוח ותשלום באמצעות Apple/Google pay, שוברי מתנה ועוד. כל אלה הופכות את הרכישה לעצמאית ונוחה יותר אך לא מחליפה את צוות החנות, להיפך, מעניקה גם להם גישה למידע בזמן אמת וגמישות בפתרונות ללקוח ויכולות שירות גבוהות יותר, וזו רק ההתחלה מבחינתנו".

אתר: https://www.shoofra.co.il

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק