תיאטרון גבעתיים. נוף אחר

תערוכה נוף אחר
|

נוף אחר: תערוכה קבוצתית חדשה בתיאטרון גבעתיים בוחנת את נושא הנוף דרך השפה הייחודית וכתב היד האישי של חמישה אמנים, המציגים בפיסול, ציור וצילום את התייחסותם ל'נוף'

תיאטרון גבעתיים

פתיחה חגיגית: 2015 9.7 בשעה 19.00

נוף אחר-1
עבודה של רוני בק

רוני בק בציוריה האקספרסיביים מתייחסת לסביבתה ובתוכה גם לנוף האנושי , שלה עצמה, בפורטרטים אישיים ושל הסובבים אותה, בציורי הטבע מחד והסביבה האנושית מאידך. ציוריה מלאים תשוקה לתפוש את הרגע, את התנועה, את האווירה והאור האופיינים למראה בר החלוף הנגלה לעיניה ולתחושה הנלווית אליו ולהנציח את רשמיה על הבד.

נוף אחר-2
עבודה של כלב קסטל ז"ל

כלב קסטל, ז"ל, צייר ממוצא איטלקי שעלה לארץ והיה שותף לבניינה כחבר קיבוץ נצר סירני , רופא ילדים שצייר כל חייו בעיתות הפנאי, בהן הפליג אל מחוזות ילדותו, אל מרחבי התרבות הקלסית האיטלקית ממנה ינק וממנה הושפע. ציורי הנוף שלו המוצגים בתערוכה נעים מהסגנון הריאליסטי ועד המופשט. בחלקם מתוארים באהבה רבה נופי מולדתו , באיטליה ובחלקם נופי א"י, שטופי האור המזרח תיכוני.

נוף אחר-3
עבודה של אנה טופלד

הצלמת אנה טופלד מביאה את ניחוחות הטבע בצילום לירי, חלקו על גבול המופשט וחלקו אמפרסיוניסטי המעביר אוירה של מסתורין, רומנטיקה ויופי פואטי. הצילומים מינימליסטים, חלקם בתקריב , מעין ציור יפני שבו המועט מחזיק את המרובה. קו, כתם וצבע שמביעים אוירה מלאת אהבה לעולם הנתפש בעין העדשה ומורכב מהיסודות הבסיסיים ביותר: אדמה, רוח , מים. שורשי העץ, השתקפויות במים, תנועת הגלים, אבני הנחל כל אלה הופכים לבתים בשיר הלל לבריאה.

נוף אחר-4
עבודה של יהושוע ננר

ארבעת היסודות באים לביטוי אחר בצילומי הנוף של יהושע ננר. בתערוכה מוצגות שתי סדרות: האחת היא סדרה העוסקת בנופי המדבר והשניה היא נופים מאיסלנד. בסדרת המדבר עוסק ננר באדמה על כל תצורותיה וגווניה, על סוגי האדמה המרכיבים טקסטורות ומראות משתנים תדיר, בגוונים חמים של צהוב, כתום, חום, וסגול. ואילו בסדרת הנופים מאיסלנד, שולטים גווני השמים, התכולים, הקונטרסט החזק בין האור והצל , והדרמה בין העשן המיתמר מלהבות הגייזרים לבוהק השמים וצפיפותה של האדמה.

נוף אחר-5
עבודה של אנה לזובסקי

הפסלת אנה לזובסקי מציגה בתערוכה סדרה חדשה של פסלים קטנים יחסית המשלבים דמויות ברונזה עם אבנים וסלעים. סדרה זו מחברת בין האדם לטבע, ומראה את התלות והאהבה שיש לאדם, ובחוויה האישית במיוחד של האמנית לטבע ולסביבה הבראשיתית. בנוסף לסדרה זו מוצגים בתערוכה פסלי ברונזה  מופשטים העוסקים גם הם במגוון היחסים בין האדם והטבע.

אוצרת: איילת אמוראי-בירן
נעילה:2.8.2015
בתיאטרון גבעתיים, רח' דוד רמז 40, (הגלריה העליונה)
פתוח מידי יום בין 10.00 – 17.00 יום שישי:12:30-10:00 ובשעות המופעים.

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

Beauty fashion Fashion israel Fashion Magazine Fashion News hair Makeup photography style Trends zara אופנה אופנה 2021 אופנה ישראלית אופנת גברים אופנת נשים איפור אפי אליסי אתר אופנה אתר אופנה 2021 ביוטי הפקות אופנה זארה חדשות אופנה חדשות האופנה טיפוח טרנדים טרנדים 2021 כתבות אופנה מגזין אופנה מגזין אופנה 2021 מגזין אופנה אונליין מגזין אופנה ויופי מגזין אופנה ישראלי מגזין אופנה לנשים מעצבי אופנה סטייל עיצוב אופנה צילום צילום אופנה קורונה קסטרו שבוע האופנה שיער שמלות כלה

תגובות פייסבוק