תכירי את מאי מור, מאמנת הכושר הוירטואלית שלך

מאי מור, מאמנת כושר אישית. צילום: יח״צ
|

האם אי פעם חפצת במאמנת אישית שנמצאת שם תמיד? האם רצית לעשות ספורט מהבית כי לא בא לך לצאת בקור או בחום החוצה, לחפש חניה ולבזבז זמן על נסיעה? ואם אין לך אפשרות להגיע לשיעור כושר בשעות שקבעו לך?  קבלי את מאי מור, מאמנת כושר אונליין

 

מאי מור, מאמנת כושר אישית. צילום: יח״צ - 1
מאי מור, מאמנת כושר אישית. צילום: יח״צ

 

מאת חן קרופניק

הגעת למקום הנכון, בזמן הנכון. הכירי את מאי מור מלכת הכושר בוידאו אונליין, מאמנת אישית, כמעט וירטואלית, שנמצאת ברשת 24 שעות ביממה. מאי מציעה עשרות סרטונים של אימוני כושר מלאים, חיטוב ותזונה. כמו כן, שיעורי לייב אינטראקטיבי והכי מיוחדים שראיתן אחת לשבוע בפייסבוק שלה וקהל מתעמלות מכל רחבי הארץ . וגם מוצר דיגיטלי חדש הנקרא M3, אפליקציית web חדשנית הנותנת בחבילה אחת תכנית אימונים מקיפה עם אימונים אקסקלוסיביים, מתכונים, ותכנים לפיתוח אישי ומוטיבציה.

מאי מור, בת 33 היא בוגרת תואר ראשון בחינוך גופני בוינגייט. מאי חיה ונושמת ספורט. עוסקת בתחום הכושר כבר למעלה מעשר שנים ולטענתה, תמיד הייתה מאמנת כושר בנפשה וברוחה. בשנים 2007-2010 עבדה כמאמנת כושר G.O Fitness ברשת כפרי הנופש קלאב מד באילת, תורכיה, ומקומות אקזוטיים כמו מאוריציוס והרפובליקה הדומיניקנית. במסגרת העבודה אימנה מדי יום עשרות אנשים, מכל העולם, מרמות שונות של כושר ורקע שונה, ועם כל הקשיים שבעניין, האימונים שלה נחלו הצלחה.

 

 

מאי מור: "תמיד אהבתי להתאמן והאימונים הינם חלק בלתי נפרד מחיי. אני טובה בזה וטובה בלגרום לאנשים להתאמן ולהנות מהאימון ולראות שכושר יכול להיות כיף. כשאני רואה את ההצלחה של האנשים, זה עושה לי טוב על הלב"

 

אבל לא תמיד הייתה מאי מור ספורטיבית ובכושר. בכיתה י', עלתה מאוד במשקל מאוד. מאז עד גיל 22 היה לה דימוי גוף מאוד נמוך. רק יציאה לריצה או אימון בחדר כושר גרמו לה להרגיש טוב עם עצמה. בגיל 19 החלה הקריירה המקצועית שלה בעולם אימון והדרכת כושר, היא הבינה שהיא רוצה לעסוק כל חייה בפעילות ספורטיבית, לאמן אנשים אחרים וכמובן שלעולם לא להפסיק להתאמן בעצמה.
מאי מור למדה לתואר ראשון בחינוך גופני במכללת זינמן שבוינגייט. לדבריה, נחשפה למגוון רחב של שיעורים על מדעי הספורט ועולם הפעילות הגופנית. "גיליתי על עצמי שאני ספורטאית בנשמה שרוצה לעשות טוב לאחרים באמצעות הספורט".

לאורך השנים שלה כמאמנת, קיבלה מאי מור המון פניות ושאלות לגבי כושר וחיטוב ממתאמנות שלה: מה כדאי לאכול? אילו תרגילים מומלצים לחיטוב הישבן והבטן? כיצד להתעמל בתקופת ההריון? ועוד. מאי מור קיבלה מרבים בקשות לקבלת סרטונים עם תרגילים ואימוני כושר שניתן לקיים בבית. כך גילתה עולם חדש של אלפי נשים שמתאמנות איתה מהבית עם תגובות מדהימות והמון מוטיבציה להמשיך איתה. תגובות אלו רק גרמו למאי מור להמשיך עוד ועוד עם הפעילות. "הבנתי שבעידן של היום, המוצר שאני מספקת הוא מוצר בעל פוטנציאל ענק ויש בו צורך אדיר. הזמן של האנשים כיום יקר והתכנית שלי נותנת מענה לכך. חסכון בכסף ונוחות – אימון מהבית. בדרך זו האנשים יכולים להתאמן בזמן שנוח להם ומכל מקום שנוח להם והתוצאות מדהימות. בימינו ניתן ללמוד הכל באמצעות האינטרנט:  אנשים לומדים לגלוש על גלים, לעשות סלטות, לרקוד ופעילויות מורכבות הרבה יותר מפעילות ספורטיבית, אז בוודאי שאפשר גם לעשות כושר דרך האינטרנט".

אז מי קהל היעד? 
"קהל היעד שלי הוא נערות ונשים צעירות מגילאי 16 והלאה. עיקר הגילאים של הנשים שמתאמנות איתי הם 25 עד 45, כאשר רובן אמהות ואפילו יש מתאמנות מעל גיל 50. האימונים שלי מתאימים בעיקר לנשים שבריאותן הכללית טובה, שהגוף שלהן השתנה וכבר לא כמו פעם, שמבינות שספורט וכושר חייבים להיות חלק מחייהן אבל אין להן מושג איך מתחילים ובטח שלא איך מתמידים״.

וכמו כל עיסוק, התגובות של הקהל הן הדבר החשוב.
"התגובות הינן מדהימות ומרגשות! הרבה בנות מספרות שבזכות האימונים שלי, הן התחילו להנות מכושר, התחטבו וירדו במשקל. אחרות מספרות שהאימונים שאני מספקת להן נותנים להן מוטיבציה וששיניתי להן את החיים".
בדף הפייסבוק שלה ניתן לראות צילומים של מתאמנת שצילמה את עצמה לפני האימונים ואחרי, והתוצאות מעוררות השראה, הבטן שלה ירדה והתחטבה והישבן נהיה חטוב ומורם יותר.

מאי מור, מאמנת כושר אישית. צילום: יח״צ - 2
מאי מור, מאמנת כושר אישית. צילום: יח״צ

מאי מור: "בכל פעם שיש לי נפילת מוטיבציה אני מזכירה לעצמי שהאימונים שלי עוזרים להמון נשים וזה נותן לי המון כוח להמשיך. אני רואה את זה כשליחות להכניס כמה שיותר נשים לכושר, ולהראות להן שכושר זה כיף! מבחינתי, פעילות גופנית היא חגיגה שלמה שהגוף שלנו יכול לעשות ולא עונש על מה שאכלנו. אני כל הזמן מתאמנת בכל סוג של אימון. העבודה שלי, הפעילות גופנית היא גם התחביב שלי. כשאני עובדת בסטודיו, אני מלמדת שיעורים של ריקוד בשילוב עם כושר, וכן שיעורים של חיטוב וחיזוק, ובשעות הפנאי תוכלו למצוא אותי גולשת בים או על הסקייטבורד שלי או אפילו בריצה ליד הים".

בהתחשב בלוח הזמנים הצפוף של האנשים כיום, חוסר זמן, המרדף אחר ההספק, פקקים ועוד – הפתרון של מאי מור מביא איתו ערך ותוצאות טובות. עם סרטונים רבים על פעילות אירובית וחיטוב, שיעורי לייב ומוצר שמספק חבילה מלאה לירידה במשקל בשילוב כושר,תזונה, פיתוח אישי ומוטיבציה ועם כל אלו, אפילו לא צריך לצאת מהבית וניתן לבצע פעילות זו מתי שנוח לנו, אין יותר טוב מזה! זהו הדבר הבא בפעילות ספורטיבית ועשיית כושר. "אני מרגישה שהתכנית שלי עושה באמת המון טוב להרבה נשים ואנשים, והייתי רוצה להגיע לכל נשות ישראל והעולם"

פורסם בקטגוריה אופנה
תגובות פייסבוק