תכשיט שעושה טוב לילדים: קונים צ'ארם אופנתי ותורמים לילדי וראייטי

טיטי איינאו, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashion, Fashion Magazine, Efifo, מגזין אופנה ישראלי - 1
|

רשת קפה גרג וטיטי איינאו, לצד כוכבי הביצה המקומית, התגייסו למען פעילות מבורכת שתעלה חיוכים על פני ילדים רבים שזקוקים לכך. בזכות צ'ארם שיקי ואופנתי שאתם תקנו לעצמכם או לקרובים והאהובים שלכם, כשכל ההכנסות מהמכירות – תרומה לוראייטי

 

טיטי איינאו, תליון צ׳ארם. תרומה לילדי וראייטי. צילום: יח״צ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashion, Fashion Magazine, Efifo, מגזין אופנה ישראלי - 3
טיטי איינאו למען ילדי וראייטי. צילום: יח״צ

 

איתי א. גורביץ'

בוראייטי, ארגון צדקה בינלאומי הפועל כבר מעל 90 שנה למען ילדים, עלו על רעיון מצוין לגרום לנו להפוך לשותפים בשמחת הילדים. הם יצרו צ'ארם סופר שיקי ואופנתי, מתאים לצמיד או לשרשרת, שיימכר במחיר נגיש של 55 שקלים, וכל ההכנסות ממכירתו – תרומה לילדי וראייטי.
"הרעיון נולד בפגישה שלי עם עופר שביט, מנכ"ל עזריאלי חיפה ומתנדב בוראייטי, שהציע לעשות משהו אחר ממה שעשינו עד עכשיו", סיפרה ל-Efifo אוקי לב, מנהלת וראייטי ישראל בצפון. "הוא, בעצם, הגה את רעיון הצ'ארם. המעצב גיל רוזנברג היה אחראי על עיצוב, המבוסס על הלוגו שלנו – לב וכובע".

תליון צ׳ארם. תרומה לילדי וראייטי. צילום: יח״צ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashion, Fashion Magazine, Efifo, מגזין אופנה ישראלי - 5
תליון צ׳ארם. תרומה לילדי וראייטי. צילום: יח״צ

אחרי לידת הרעיון והביצוע, חברו אנשי וראייטי לאנשי קפה גרג שגייסו את כל סניפי הרשת, ולטיטי איינאו שהתייצבה כדי להוביל את הקמפיין, והנה זה קורה – פעילות למען ילדי וראייטי, תחת הסלוגן "לעשות טוב זה צ'ארם".
במסגרת הפעילות, שתמשך בשלב זה עד סוף חודש יולי, תציע רשת "קפה גרג" בכל סניפיה ברחבי הארץ תליון צ'ארם. כלומר, כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את הלב, לקפוץ לאחד מסניפי גרג ולרכוש את הצ'ארם.

תליון צ׳ארם. תרומה לילדי וראייטי. צילום: יח״צ, אופנה, מגזין אופנה, חדשות אופנה, כתבות אופנה, Fashion, Fashion Magazine, Efifo, מגזין אופנה ישראלי - 1
תליון צ׳ארם. תרומה לילדי וראייטי. צילום: יח״צ

ארגון וראייטי מסייע לילדים עם צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם. התמיכה שנותן הארגון לילדים עוזרת להם לתפקד טוב יותר, לפתח עצמאות, לתקשר, ללמוד ולהתפתח, ובסופו של דבר להשתלב בקהילה ובחברה הישראלית בצורה הטובה ביותר. במשך השנים עזר ארגון וראייטי לעשרות אלפי ילדים עם אוטיזם ,שיתוק מוחין, תסמונת דאון ולקויות אחרות, מכל המגזרים, העדות והדתות, להשתלב שיקומית וחברתית בחברה הישראלית.

פרטים נוספים באינסטגרם של וראייטי: www.instagram.com/variety_israel

 

 

 

איתי גורביץ - 1

עורך אופנה Efifo – איתי גורביץ׳

איתי גורביץ' – מבעלי גואפו (GUAPO) – בית ספר למקצועות האופנה – לימודי עיצוב אופנה ותדמיתנות במסלול המקצועי, לימודי תפירה למתחילים ומתקדמים, עיצוב שמלות כלה וערב, תדמיתנות בגדי ילדים ועוד.

המייל של איתי גורביץ׳ – info@guapo-fashion.com
האתר של גואפו – www.guapo-fashion.com
האינסטוש של גואפו – guapofashion
הפייסבוק של גואפו – https://www.facebook.com/guapofashionschool

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Efifoמגזין האופנה של ישראל

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק