תנו למוסיקה לחבר בינינו

פסטיגל 2023.. צילום: נוקד סעדה-25
|
הראל סקעת. מראיינת מאיה אושרי כהן. צילום: דיאנה לטר
הראל סקעת אמיר שורוש. צילום: נוקד סעדה-1
הראל סקעת אמיר שורוש. צילום: נוקד סעדה

אבי אבורומי, אוראל צברי, אושר כהן, אמיר שורוש, אנה זק, דניאל ליטמן, הראל סקעת, יהודה לוי, יעל שלביה, לירית בלבן, נועה קירל, עדן סבן, קווין רובין. השנה, הפסטיגל מציב את עולם המוסיקה במרכז הבמה יחד עם נבחרת הכוכבים הגדולה בישראל. מוסיקה – העולם המופלא בו שפות, מקצבים, סגנונות, הרכבים, מילים ותווים חיים זה לצד זה בהרמוניה מושלמת ומייצרים יחד פס-קול שבלעדיו החיים של כולנו לא היו אותו הדבר.

קווין רובין. מראיינת מאיה אושרי כהן. צילום: דיאנה לטר
פסטיגל 2023.. צילום: נוקד סעדה
פסטיגל 2023.. צילום: נוקד סעדה

SING – פסטיגל

בפסטיגל השנה עולם של זמרים, נגנים, להקות, ריקודים ושירים. בעולם הזה נמצאים אנשים שמגיעים ממקומות וסגנונות שונים שכנגד כל הסיכויים מוצאים את החיבור ביניהם דרך המוסיקה. המוסיקה מייצרת שפה אחת בין אנשים שונים – והשנה, ב-SING פסטיגל, המשתתפים והקהל יבקשו יחד על הבמה הגדולה
בישראל: תנו למוסיקה לחבר בינינו.

אבי אברומי. מראיינת מאיה אושרי כהן. צילום: דיאנה לטר
אבי אברומי. צילום: נוקד סעדה-3
אבי אברומי. צילום: נוקד סעדה

לראשונה, האופן בו נספר את הסיפור השנה הוא קצת אחר, ויחד עם הקהל נרכיב את הפאזל המוסיקלי הזה חתיכה אחרי חתיכה עד שתתגלה לנו התמונה השלמה.
החל מחודש אוגוסט ישוחררו 8 קליפים מושקעים בכיכובם של אמני הפסטיגל, כאשר בכל קליפ יעמוד שיר מקורי או קאבר מתוך פס-הקול הישראלי, בעיבוד ובביצוע חדש. הקליפים יחשפו הצצות לעלילה ולדמויות של הסיפור השנה ויעלו אחת לשבוע, באותו היום ובאותה השעה. לאחר יציאת הקליפים, ישוחרר סרט בן כ-25 דקות שיחבר את כל קצוות העלילה וסיפורי הדמויות שהקהל נחשף אליהם בקליפים. הסרט יהיה זמין לצפיה לראשונה ב-FreeTV, פלטפורמת הסטרימינג של קשת ובהמשך גם לקהל הרחב.

Maya Oshri Cohen, מאיה אושרי כהן

מאיה אושרי כהן – עורכת ראשית
אינסטגרם: maya_oshri_cohen

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

Editor in Chief: Effie Elisie
Email: fashionisrael.mag@gmail.com
Instagram: fashion_israel.mag
site: https://www.fashion-israel.co.il
Facebook business page: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק