תפוח אדמה לוהט

להיות עם קסטרו. אביב אלוש ורותם סלע. צילומים: ליאור פנקסון, שוקה כהן
|

רותם סלע ואביב אלוש הם הפרזנטורים החדשים של ״קסטרו״. סלע ואלוש הלוהטים מ״להיות איתה״, נבחרו להוביל את ״קמפיין החגים של קסטרו״

בקסטרו מתכוננים לעונת החגים ומתתחדשים בפרזנטורים חדשים, יוקרתייים, יקרים ונחשקים רותם סלע ואביב אלוש מהסידרה הלוהטת והמצליחה ״להיות איתה״ שיצר אסי עזר ונמכרה לעשרות מדינות. מקסטרו נמסר: ״רותם סלע ואביב אלוש היוו עבורנו בחירה טבעית ומדויקת. רותם ואביב אהובים, אופנתיים ומוכשרים ביותר ומתחברים בצורה מושלמת למובילות האופנתית של קסטרו ולערכי המותג. הקמפיין הראשון אליו יצטלמו הוא קמפיין להשקת קולקציית החגים החדשה״.

 

בתמונה: להיות עם קסטרו. אביב אלוש ורותם סלע. צילומים: ליאור פנקסון, שוקה כהן
להיות עם קסטרו. אביב אלוש ורותם סלע. צילומים: ליאור פנקסון, שוקה כהן

 

קסטרו הודיעה היום על הצטרפותם כפרזנטורים של השחקנית ומנחת הטלוויזיה רותם סלע, והשחקן אביב אלוש. בקמפיין הקרוב הם יציגו את קולקציית הסתיו החדשה של קסטרו לקראת החגים שתצולם בשבועות הקרובים.

 

בצילום: הכל נשאר במשפחה. רותם סלע. צילום: שוקה כהן
הכל נשאר במשפחה. רותם סלע. צילום: שוקה כהן

 

רותם סלע שנשואה לאריאל רוטר, בנם של אתי וגבי רותר, הבעלים של קסטרו, היא שחקנית, ומנחת טלוויזיה. כיום מובילה בהנחיית תוכנית הטלוויזיה "רק רוצים לרקוד", שיחקה בתפקיד הראשי (נועה) בסדרת הטלוויזיה "להיות איתה" שיצר אסי עזר, לצד אביב אלוש. בסדרות הטלויזיה " "אבודים באפריקה", ב"אבודים באסיה", "הבורר", וכן בסרט "גאליס קונקט". רותם סלע עתידה לעלות בקרוב עם תפקיד מסקרן בסדרה "האוטונומיות" של הוט. רותם סלע מנחה לצידו של אסי עזר את התוכניות: "הכוכב הבא לאירוויזיון" ו״רק רוצים לרקוד״ ב׳קשת׳, ערוץ 2.

 

להיות איתה גם בקסטרו. אביב אלוש. צילום: ליאור פנקסון
להיות איתה גם בקסטרו. אביב אלוש. צילום: ליאור פנקסון

 

השחקן המוכשר, החתיך, הסקסי והנחשק (נשוי באושר ואב לילדים) אביב אלוש שיחק לאחרונה בתפקיד ראשי (עמוס) לצד רותם סלע בסדרת הטלויזיה "להיות איתה". קודם לכן השתתף בסרט האמריקאי "הבקתה", בסדרת הטלויזיה "אלנבי", "עספור", בסרט הישראלי "ישמח חתני" ועוד. אביב עתיד לעלות עם תפקיד ראשי בדרמה היומית החדשה של ׳הוט׳ "שלטון הצללים".

 

 

Efifo – מגזין האופנה של ישראל
מייסד ועורך אחראי: אפי אליסי
מייל: efifo@efifo.co.il
אינסטגרם: efifomagazine
קבוצת האופנה שלנו פתוחה לכולם: https://www.facebook.com/groups/efifo/

 

 

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק