אנשים ואופנה: אלינור שחר פותחת סוכנות מתחרה לסולו

הודיה וסיגל. צילום ענת מוסברג
|

החלום של אסף גורן מתגשם, מאקו vs יעל שלביה. סיגל והודיה. זו הזיה – אל תאכלו את זה. אלינור שחר: ״שותפתי טל קליינבורט נרגשות לקראת המהלך״

 

אפי אליסי – עורך אחראי

 

אסף גורן. מסמר הערב. שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום: אלכס פרגמנט
אסף גורן. שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום: אלכס פרגמנט

אלינור שחר vs סולו

ArtbookTlv היא סוכנות בת חדשה של אלינור שחר (ArtBook AGENCY), המתחרה בסולו. אלינור שחר: ״שותפתי טל קליינבורט ואני זיהינו צורך בשוק המקומי התכנות לסוכנות שתייצג ותשמור על האינטרסים של הכשרונות שאנו מייצגים.
לאורך השנים היו פניות אל טל ואלי מצד האנשים המוכשרים ביותר בתחום, ומכיון שיש לנו נסיון רב בניהול וייצוג טאלנטים החלטנו להרחיב את תחום פעילותינו. אנו נרגשות לקראת המהלך״.

 

https://www.instagram.com/p/ByuN6jsntFN/

 

דומניק

אתה מנצח. אתה ווינר. על גג העולם. לא אם קוראים לך דומניק שרמן. 2025. התוכנית שכולם רוצים לשכוח. פגשתי בו במסיבה של שירלי לוי המקסימה. הוא היה חביב. החלפנו טלפונים.
כעבור שבועיים נפגשנו להפקה במכמורת. באוהלים השכימו קום מעוד לילה של מסיבת חוף או משהו. כשנפוצה השמועה, חבורה של נערות הייתה חייבת להצטלם.

דומניק שרמן, צילום Mauricio Marcillo
נשאר עם אהבת הקהל. דומניק שרמן. צילום: Mauricio Marcillo

 

חיבורים הזויים

הודיה כהן מצליחה יחסית. קוטפת קמפיין פה (לקסטרו) קמפיין שם. היא דווקא כן הצליחה במקום שהוא לא. היו כבר חיבורים הזויים על ידי מנהלים וסוכנים של דמויות מעולם הריאליטי. בודדים החזיקו.
זוגות זוגות יצאו מתיבת הנוח של הריאליטי. זה לא החזיק קרח. החיבור בין סיגל והודיה הוא הזיה.

הודיה כהן פרזנטורית חדשה של קסטרו צילום עדי סגל
הודיה כהן. צילום: עדי סגל

 

אסף גורן

כיף לראות איך החלום מתגשם. אני זוכר בחדר איפור במלון הקטן שם צילמנו את ההפקה. אסף גורן צעק את החלומות שלו. ווינר אמיתי. לקח את הזכייה בשתי ידיים. כן, בהתחלה הוא היה מפוחד.
מהר מאוד התעשת והחליט להגשים את החלום.

אסף גורן, צילום נועם שמיל
לפעמים חלומות משגשמים. אסף גורן. צילום: נועם שמיל

 

עומרי יערי

הניסיון של מאקו לקעקע את סיפור ההצלחה של עומרי יערי נתקל בחומת הגנה של שני המיוצגים החזקים שלו. יעל שלביה שתיארה בפוסט את האמת שלה:
״לצערי הרב עלתה עכשיו כתבה להכפיש את הסוכן שלי עומרי יערי. חשוב לי לציין שהקשר שלי ושל עומרי הכי מדהים אמיתי ושקוף שיש.  מאקו אני מאוכזבת מכם״.
גם הטאלנט החדש, ברק שמיר לא נשאר חייב ופרגן בסטורי לסוכן האהוב.

https://www.instagram.com/p/BwX3431DXNX/

 

איתי גורביץ׳

הפינה של דורין אטיאס ב״גיא פינס״ היא רע במיעוטו. יש שם בעיקר צהוב. אגב. שמתם לב שהטלוויזיה שלנו הפכה צהובה כמו בגד הים של נטע ברזילי בתצוגה של נטע אלחמיסטר (מזל טוב).
אם גם לכם נמאס. תעבירו לכאן 11 או ל- VOD של ערוץ שמונה או כאן. תמצאו שם פנינים.
אפשר וראוי שתהיה תוכנית פריים טיים טובה על אופנה. שהרי מה לנו בני האנוש: אוכל ובגד. אלו שני ה-must have של היצור האנושי.  אם אתם לא מאמינים, תצפו בתוכנית אופנה שעורך איתי גורביץ׳ ברדיו החברתי.
זה הבסיס ממנו ניתן לחשוב רחוק.

בעלי גואפו - בית ספר לאופנה. איתי גורביץ וטל דקל. צילום: ראובן שניידר, אופנה, Fashion, מגזין אופנה ישראלי, מכללה לצילום, בית ספר לצילום, אופנה ישראלית, Fashion News, חדשות אופנה, חדשות אופנה 2018, Fashion Articles, מגזין אופנה, Fashion Magazine, כתבות אופנה, צילום אופנה, כתבות אופנה 2018, Efifo, מגזין אופנה אונליין, Photography, מגזין אופנה ועיצוב, מגזיני אופנה ישראלים, בית ספר לאופנה 2018, מגזין אופנה 2018, עיתון אופנה 2018, אינסטגרם, שיער, סטייל, מגזין האופנה של ישראל
תלמדו משהו. תכונית אופנה ברדיו החברתי. איתי גורביץק וטל דקל. צילום: ראובן שניידר

 

קצר אבל חשוב

שאפו לקסטרו על מסיבת המיליונים של עופר נסים. קסטרו חגגה את אירועי הגאווה עם המסיבה הגדולה בפארק הירקון בתל-אביב. חגגו בה למעלה מעשרת אלפים איש.
קסטרו, נותנת החסות הראשית למסיבה אירחה במתחם VIP מפנק את הכל הדיט אנד דוט. נקווה שהדוחות הכספיים של החברה במגמת שיפור. שתהיה סיבה לחגיגות הגאווה של חברת האופנה המובילה בישראל.

 

בצילום: אפי אליסי עורך אתר אופנה אפיפו

אפי אליסי – עורך אחראי
fashionisrael.mag@gmail.com
fashionisrael.mag

 

תגובות פייסבוק