Dolce & Gabbana. Dior
Dolce & Gabbana: הצרכנים בישראל בחרו והכתירו את ה-Superbrands לשנת 2015:
הוכרזה רשימת ה-Superbrands של ישראל בתחום האופנה והקוסמטיקה
Dolce & Gabbana. Dior
מאת: מערכת Fashion Israel
ארגון Superbrands הבינלאומי הכתיר את מותגי העל של ישראל כפי שנבחרו על ידי קהל הצרכנים בישראל.
50 מותגי על חדשים נכנסו השנה לרשימה הכללית
קבוצת שטראוס מחזיקה במספר הרב ביותר של מותגי על בישראל – 16. מניתוח הרשימה עולה כי המותגים בישראל ממשיכים לחזק את הקשר הרגשי שיש להם עם הצרכנים.
דולצ'ה וגבאנה
ארגון ה-Superbrands הבינלאומי פרסם את רשימת ה-Superbrands – מותגי העל – הפעילים כיום בישראל. הרשימה גובשה לאחר מחקר צרכנים מקיף, שנערך בישראל.
Dior
במסגרת הבחירה, הוכתרו כ-Superbrands מותגי אופנה בולטים וביניהם ארמאני, הוגו בוס, טומי הילפיגר, נייקי, פראדה, אדידס, גוצ'י, דולצ'ה וגבאנה, H&M ,קרוקס, קסטרו, Dior, American Eagle, GAP ומותגים נוספים.
אסתי לאודר
בתחום הקוסמטיקה, הוכתרו כSuperbrands מותגי קוסמטיקה בולטים וביניהם GARNIER, ניוואה,קליניק, אהבה, M.A.C, רבלון, לוריאל, אסתי לאודר ולנקום לצד מותגים נוספים מהתחום.
בין יתר המותגים שהוכתרו: מותגי תקשורת כדוגמת האייפון, WAZE, גוגל ופייסבוק; מוסדות ציבור כדוגמת המוסד, צה"ל והשב"כ.
אישים כדוגמת הנשיא ראובן ריבלין, הרמטכ"ל הקודם בני גנץ ושלמה ארצי ועמותות כדוגמת אד"י, זק"א ויד שרה.
50 מותגים חדשים הפעילים בישראל, נכנסו השנה ל"היכל התהילה" של השיווק העולמי, וביניהם גם אופטלגין, תלמה, סנפרוסט, עץ הזית, מילקה, דנונה, פלמוליב, קליניק, M.A.C., גרנייה, ניוואה ואפליקציית החניה Pango.
רק מותגים, שעוצמת הקשר שלהם נמצאת במחקר כחזקה מספיק – מוכרזים כמותגי-על על ידי הארגון
הארגון מפעיל מועדון מקצועי שכולל הפקת ספר המציג את סיפוריהם של מותגי העל של ישראל, עורך מפגשים מקצועיים ופעילויות למען הקהילה ויוזם הרצאות של בכירי ה-Superbrands בפני סטודנטים לניהול, שיווק ומנהל עסקים.
הקשר שנוצר בינם לבין הצרכנים הוא עמוק וחזק במיוחד
אתי עמיעד, מנכ"ל Superbrands Israel: Superbrands הינם מותגים שהקשר שנוצר בינם לבין הצרכנים הוא עמוק וחזק במיוחד. רק מותגים, שעוצמת הקשר שלהם נמצאת במחקר כחזקה מספיק – מוכרזים כמותגי-על על ידי הארגון".
מותגים אינם צריכים לשלם על הגשת מועמדות או על הזכייה בתואר
"מניתוח רשימת מותגי העל של ישראל לשנת 2015 משמח לגלות שמותגים משיבים אליהם את האמון מצד הצרכנים בישראל, דבר שמתבטא בחיזוק עוצמת הקשר שבין מותגי העל לבין הצרכנים ובכניסתם של מותגים חדשים לרשימת ה- Superbrands של ישראל".
בכל שנה, בכל מדינה, נערך מחקר מקיף בקרב הצרכנים אשר מדרגים את המותגים וקובעים מי ראוי בעיניהם להיות מוכתר בתואר "מותג על" בישראל ולהפוך ל-Superbrands. מותגים אינם צריכים לשלם על הגשת מועמדות או על הזכייה בתואר.
שלב ראשון
הרכיבו נציגי Superbrands בישראל את רשימת כל המותגים הפועלים במדינה: מוצרי צריכה ושירותים, מקומיים ובינלאומיים, ואפילו מגזר ציבורי ואנשים כדוגמת פוליטיקאים, אנשי תקשורת, אנשי עסקים ואמנים. בסך הכול, כללה הרשימה יותר מ-2,300 מותגים.
שלב שני
ניגש לפעולה צוות שופטים בראשות פרופ' יעקב הורניק מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, המורכב מ-120 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים. צוות השופטים ניפה ודירג את רשימת המותגים המלאה, כאשר רק המותגים שזכו מהשופטים בציונים גבוהים עלו לשלב מחקר הצרכנים.
שלב שלישי
נערך מחקר הצרכנים על ידי מכון המחקר MarketWatch בבעלות אבינעם ברוג, שבמסגרתו דירג מדגם ארצי ומייצג (800 צרכנים ישראליים) את המותגים שעלו לגמר, לאחר שאלה חולקו ל-28 קטגוריות. פרטים נוספים באתר www.superbrands.co.il
בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים
אודות Fashion Israel
מגזין אופנה
מגזין אופנה ביוטי מוביל בישראל. משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל. Dolce & Gabbana
מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה. Dolce & Gabbana. Dior
Dolce & Gabbana. Dior
המגזין שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית.
כישרונות
המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל. Dolce & Gabbana
מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות
קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. Dolce & Gabbana
חשיפה
של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.
Dolce & Gabbana. Dior
דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור. Dolce & Gabbana
Dolce & Gabbana. Dior