מצעד הגאווה

אבסולוט מהדורת הגאווה-1
|

מצעד הגאווה – Absolut Colors, לראשונה בישראל: וודקה אבסולוט מהדורת הגאווה

מצעד הגאווה

אבסלוט גאווה-2
וודקה אבסולוט מהדורת הגאווה

וודקה אבסולוט יוצאת במהדורה מוגבלת ומיוחדת בתפוצה עולמית של Absolut Colors שנוצרה בהשראת דגל האווה וממחישה את תמיכתו המתמדת של המותג אבסולוט באנשים המביעים את העצמי האמיתי שלהם באמצעות אמנות, אהבה ובכל דרך אחרת, ללא קשר לזהותם ולמקום בו הם חיים. בקבוק ה- Absolut Colors, שכל כולו גאווה והנאה, מתגאה בשרוול הנושא את דגל צבעי הקשת האיקוני, שיצר גילברט בייקר ב-1978 כמסר של סולידריות, אהבה וכבוד לגיוון. מאז מהווה הדגל סמל חשוב של התנועה הגאה ואף סמל המייצג חגיגות ססגוניות, מסיבות המוניות וחשיבה חופשית.
במשך שלושה עשורים מעורבת אבסולוט באורח פעיל בקהילה הגאה ותומכת בה עם שיתופי פעולה יצירתיים וייחודיים עם אמנים, ארגוני צדקה ואישים מפורסמים ובולטים.
בשנת 2003 אף תמכה אבסולוט ביצירתו של דגל הגאווה הגדול ביותר בעולם, שנמתח ממפרץ מקסיקו עד לחוף האוקיינוס האטלנטי בקי ווסט.
נודג'מה פואד, מנהלת בכירה באבסולוט מסרה:"אבסולוט תומכת מזה זמן רב בחופש הביטוי העצמי והיצירה האישית ומעודדת אנשים להיות מי שהם. אנו מביטים בגאווה לאחור, אל ההיסטוריה שלנו בקהילה הגאה ונרגשים למנף את ההשקה של Absolut Colors כהזדמנות למיצבנו מחדש כחלוצים של ממש בתמיכה המתמדת בשוויון".

מחיר מומלץ לצרכן : 750 מ"ל כ –95 שקל

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן

תגובות פייסבוק