רן הברי: "אני מאמין בסוכנות שלי"

DIVIDED. צילום: אור דדון-1
|

רוברטו בן שושן והסוכן רן הברי חברו יחד והקימו את סוכנות דוגמנות לגברים בלבד, תחת השם DIVIDED ישבנו עם רן הברי לראיון קצר


מאת: נועם שקד


למה עלה הצורך בהקמת סוכנות לדוגמנים בלבד, מה מייחד את הסוכנות?

"הרעיון עלה כשעדיין עבדתי תחת סוכנות רוברטו. זיהיתי שיש מיוצגים מאוד פוטנציאלים שיכולים להגיע מאוד רחוק אם יקבלו ניהול אישי והכוונה נכונה כמו שקיבלו ומקבלות הבנות של רותם גור בסוכנות R&R. החלטתי שזו תהיה סוכנות שמיועדת לבנים בלבד כי קיימות המון סוכנויות מעורבות שבהן תמיד תשומת הלב ניתנת יותר לדוגמניות, כי רוב הלקוחות והקמפיינים באמת מיועדים לנשים, אבל אני בטוח שגם לגברים יש מקום להצליח מאוד בעולם הזה אם יקבלו את המקום שידאג רק להם ככוכבים הראשיים. מה שמייחד את הסוכנות זה בעיקר דרך הניהול האישית שאני מאמין בה, אין אצלי בוקרים כמו ברוב הסוכנויות, הכל מתנהל דרכי אם זה קביעת ימי צילום, התנהלות מול חו"ל, הגעה לימי צילום, הדרכה ותרגול לדוגמנים וכו', חשוב לי מאוד להכיר את המיוצגים שלי ולדעת מה המטרות והשאיפות שלהם בתחום ויחד איתם ובעבודה קשה לסלול לכל אחד ואחד את הדרך הנכונה והייחודית לו."

DIVIDED- 1
DIVIDED. צילום: אור דנון

כסוכן עם הרבה מאוד ניסון, מה נדרש לדעתך כדי להיות דוגמן טוב, דוגמן שיצליח?

"כדי להיות דוגמן מצליח בתחום יש צורך בהמון נתונים. קודם כל בדרך כלל יש צורך בנתונים היבשים והמוכרים לכולנו בתחום כמו גובה ומידות.

אבל בשבילי לפני איך שהדוגמן נראה או מה הגובה שלו הדבר שהכי חשוב לו כדי להצליח להתקדם בתחום הוא דווקא האופי והאישיות. הבנים שלי יודעים שיום צילום ראשון שהלקוח ייקח אותם יהיה לפי הנתונים היבשים, אבל הלקוחות ישמחו להמשיך לעבוד עם הדוגמן דווקא בזכות מי שהוא ומה שהוא מביא איתו אל הסט.

והדבר שהכי חשוב לדוגמן בכדי להצליח זה רצינות, התמדה, לא להתייאש, ולהבין שבכדי להצליח בתחום הזה אנחנו נשמע המון "לא" בדרך, אבל להמשיך להאמין בעצמך כמובן יחד עם הסוכן שלא ייתן לך להתייאש."

DIVIDED - 3
DIVIDED. צילום: אור דנון

האם גם עולם הדוגמנות של הגברים עובר מהפך, כמו זה של הנשים בשנים האחרונות, מבחינת הפתיחות לכל המידות?

"אני חושב שעולם הדוגמנות בכללי עובר היום מהפך מבורך, גם בנשים וגם בגברים. לשמחתי עולם האופנה נפתח לאט לאט. אידיאל היופי השתנה, ואנחנו נחשפים לדוגמנים ודוגמניות מכל המידות, צבעים, ומינים. דווקא בשנים האחרונות מחפשים יותר את המיוחדים והשונים ולא את הדוגמן ה"סטנדרטי"."

מה דעתך על החוק שמנסים לקדם בדבר הגבלות לניהול סוכנות דוגמנות? האם זה מה שימנע לדעתך ניצול ופגיעה בדוגמנים ודוגמניות צעירות?

"אני מאוד תומך בחוק להגבלות לניהול סוכנויות, ויותר מכך אפילו הייתי נכנס קצת יותר לעובי הקורה בחוק הזה בכדי למנוע מקרים כאלו בתחום הזה.

אני מאוד מקווה שהחוק הזה יוציא מהתעשייה הזו את כל מי שמשתמש בכוח שלו לרעה מול נערים ונערות שסך הכל רוצים להצליח בתחום."

DIVIDED - 31
DIVIDED. צילום: אור דנון

החלום הוא למצוא בין הדוגמנים את נועה קירל הבאה של רוברטו?

"נועה קירל יש רק אחת ורוברטו (השותף הגאון שלי) גם. לא רחוק היום שבו יהיו לנו את הכוכבים שלנו בסוכנות DIVIDED. יש כבר המון דברים על הפרק ואני מאמין בסוכנות שלי ובעיקר בבנים המדהימים שלי שהם בדרך הנכונה לכבוש את העולם."

אתר הסוכנות: https://www.divided-models.com/
אינסטגרם: divided_agency

גילוי נאות: סוכנות הדוגמנות לגברים בלבד הראשונה בארץ היא בריק של בובי גלעד

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אינסטגרם: fashion_israel.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel

פורסם בקטגוריות אופנה, דוגמנים, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק