ניתוחים פלסטיים לגברים

proportsia_men-2
|

ניתוחים פלסטיים לגברים – אמנם הם עדיין מהווים מיעוט בתחום הרפואה האסתטית, אבל מספר הגברים הפונים אליה נמצא בעלייה מתמדת. לראייה, נתונים שחשפה האגודה האמריקאית לרפואה פלסטית, מראים כי גברים מהווים כ-10% מכלל המטופלים ומספר הניתוחים וההליכים בתחום שביצעו גברים עלה ב-65% מאז שנת 2000.

ניתוחים פלסטיים לגברים

עד לפני עשור, לראות גבר מחכה בחדר ההמתנה של מנתח פלסטי היה מראה נדיר (אלא אם כן הוא ליווה מישהי) אבל בשנים האחרונות, אפשר לראות יותר ויותר גברים המגיעים למרפאות האסתטיקה והפלסטיקה.
סימני הזמן כמו שיער שיבה או קמטים נחשבים לסקסיים יותר אצל גברים, אבל כל זה לא בהכרח אומר שהם נהנים לראות את עצמם מזדקנים… בשורה התחתונה, כולם מחפשים מעיין הנעורים וגברים אינם יוצאי דופן.
לכן אפשר לראות כיום שיותר גברים שמים בצד את האגו והפאסון ומגיעים למרפאות האסתטיקה כשהם מנסים להשיב את השנים שאבדו ולתקן עיוותים אסתטיים כאלה ואחרים בגוף.
הדיעה הרווחת היא, שדימוי גוף הוא נושא רגיש בעיקר עבור נשים. אך המציאות היא שהלחץ החברתי למראה מצודד ונטול פגמים מופעל גם על גברים וכשזה מגיע לנושא של ביטחון עצמי ואגו, ידוע שגברים רגישים לביקורת חיצונית, לא פחות ואולי אף יותר מנשים… בהתאם לכך, ניתן לראות גידול משמעותי במספר המטופלים הגברים התחום הפלסטיקה.

פרופורציה-ניתוחים פלסטיים לגברים
"גברים רגישים לביקורת חיצונית, לא פחות ואולי אף יותר מנשים"

הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר בקרב גברים

הניתוחים הפלסטיים הנפוצים בקרב גברים הם:
גניקומסטיה – הקטנת חזה לגבר. מדובר בתופעה בה החזה אינו שטוח אלא מלא, ממש כמו שדיים נשיים. מצב זה נגרם עקב ריבוי של רקמות שומן ושד באזור החזה, כאשר הגורמים לתופעה הם בעיקר גנטיים (לכן לא סביר ש דיאטה תעזור). בניתוח מקטינים את החזה ומשטיחים אותו, כך שייראה מוצק וגברי יותר.
שאיבת בלוטות זיעה – מדובר בניתוח המהווה פתרון תמידי לבעיית הזעת יתר, ממנה סובלים גברים רבים. הניתוח יעיל במקרים של הזעת יתר כללית בכל הגוף ופחות במקרים של הזעת יתר מוקדית באזור מסוים. בניתוח למעשה שואבים את רוב בלוטות הזיעה ובכך פותרים את הבעיה באופן מידי וכאמור, קבוע.
הרמת עפעפיים – ניתוח פלסטי נוסף שצובר פופולריות בקרב הקהל הגברי (כ-10% מהמטופלים). זהו ניתוח יחסית פשוט, שבא לתקן תופעה של צניחת עפעפיים, שבאה לידי ביטוי בגילאי 50 ומעלה. צניחת עפעפיים גורמת למראה עייף וזקן ואף מגבילה את שדה הראייה, מה שגורם לאמץ את העיניים ויכול לגרום נזקים. לפיכך, מדובר בניתוח שהתועלת שלו איננה רק אסתטית, כי אם בריאותית. תוצאות הניתוח כוללות מראה פנים צעיר ורענן יותר וכמובן שיפור בשדה הראייה.
ניתוחים פלסטיים נוספים שגברים מבצעים כוללים ניתוח אף, הצמדת אוזניים, הסרת שומות ועוד.
חושב על ניתוח פלסטי? חייג אלינו 5599* לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות!

למידע נוסף על ניתוחים פלסטיים באתר פרופורציה 

 

 ניתוח פלסטי, ניתוחים פלסטיים לגברים, בלוטות זיעה, הרמת עפעפיים, שיער שיבה, צניחת עפעפיים, ניתוח אף, הצמדת אוזניים, הסרת שומות, גניקומסטיה, רפואה פלסטית

 

זארה-Fashion-Israel-מגזין- אופנה-ישראלי-טרנדים-נשים-2021-טרנדים-גברים-2021-חדשות-אופנה-אתר-אופנה-חדשות-האופנה-כתבות-אופנה-סטייל-טרנדים-מגזין-סטייל-מגזין-יופי-אופנה-ישראלית-אופנת-נשים-הפקות-אופנה-ישראל-קורונה-מגזין-אופנה

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרםfashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: רח׳ בר כוכבא 1, דירה 1, רמת גן


אודות Fashion Israel


מגזין אופנה של כולם!

משמש במה ייחודית לדור החדש של האופנה בישראל: מעצבי אופנה, צלמי אופנה, סטודנטים לאופנה, בוגרי אקדמיות לאופנה ובתי ספר לצילום אופנה.

Fashion Israel שם לו למטרה לקדם ולפתח כישרונות בתעשיית האופנה הישראלית: נשים, גברים, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, הומואים, סטרייטים, לסביות, טרנסג׳נדרים, בי סקסואלים. מכל דת, מגדר ולאום.

נועזים, בועטים ותוססים

מקדם כישרונות המבקשים במה להשמיע מעליה את קולם הרם, הברור והמחדש – נועזים, בועטים ותוססים מתחומי אופנה, ביוטי וצילום בישראל.

אנג׳נדות חברתיות

קידום מעמד האישה, שיתוף פעולה עם אקדמיות, מכללות ובתי ספר גבוהים בארץ לצילום ואופנה, אופנה בחברה ערבית – במה אופנתית לתעשיית האופנה של ערביי ישראל. חשיפה של אלפי סטודנטים. פועל למען אנשים בעלי מוגבלויות, פגועי נפש, נכים ועוד.

התפתחות וחדשנות

דגש מיוחד על קהילת מעצבי אופנה, צלמי אופנה, הדוגמנים/יות סטייליסטים וסטייליסטייות, מעצבי השיער ואנשי האיפור.


תגובות פייסבוק