קורס עיצוב חלונות ראווה ב״בצלאל״

CHANEL, KNIGHTSBRIDGE. צילום: יח״צ-1
|

חלונות הראווה היפים ביותר וחלון ראווה אחד שהתפספס: בארני'ז מציגים הומור לצד פתיתי שלג נדושים, הערבה הבוכיה וניחוח סבנטיז נשי ורך של טורי ברץ׳, אנתרופולג׳י אה לה בתיה עוזיאל בפרחי נייר מרהיבים ואבי הטכנאי ברח לשאנל באמצע ההתקנה

מאת: נעה ארמן

חלונות הראווה שלפניכם מתמודדים בתחרות חלונות הראווה הכי טובים של השנה, המתקיימת על ידי האתר windowswear.com – אתר מקצועי הסוקר את כל חלונות הראווה של הרשתות המובילות מסביב לעולם לאורך השנה, מעין Vogue של חלונות ראווה.

 

חלון ראווה של BARNEYS. צילום: יח״צ
BARNEYS. צילום: יח״צ

חלון הראווה של בארני'ז בניו יורק

האחים האאס עצבו את חלון הראווה של בתי הכלבו הגדולים בעולם – בארני'ז בניו יורק, הלא היא המכה של השופינג. מדובר בעולם פנטזיה פסיכדלי עם אסתטיקה נאיבית ופרימיטיבית שמאד מזוהה עם האחים התאומים ומביאה רוח של רעננות והומור לחלונות החגים הסופר מושקעים אך גם הנדושים לעיתים (פתיתי שלג וכוכבים, מישהו?). כל חלון מארבעת חלונות החנות הוא חלק אחר בסיפור היקום מבריאתו ועד העתיד בשילוב אנימציה וטיפול עד הפרט האחרון.

תהליך העבודה של האחים האאס

 

חלון הראווה של מעצבת האופנה טורי ברץ׳

חלון ראווה של TORY BURCH. צילום: יח״צ
TORY BURCH. צילום: יח״צ

עבודה עדינה בפורנירים של עץ אלון בחיתוכים וצריבת לייזר ומשחק מונוכרומתי של שכבות היוצרים מרחבים ועומק, ונותנים את האווירה הסתווית הראוייה לקולקצייה בניחוח סבנטיז נשי ורך. התאורה הרכה מוסיפה חמימות והערבה הבוכיה בקו הויטרינה מוסיפה לאווירה הנוגה והנוסטלגית, ממסגרת בצורה משחקית שמוסיפה תנועה וממקדת את המבט אל מרכז החלון ואל עבר המרחק. הבית שבמוקד החלון עוצב בהשראת בית משפחתה של טורי ברץ׳ בהמפטונס שממנו שאבה את ההשראה לקולקציה.

 

חלון הראווה של אנת'רופולוג'י

חלון ראווה של ANTHROPOLOGIE. צילום: יח״צ
ANTHROPOLOGIE. צילום: יח״צ

כהרגלו, ANTHROPOLOGIE ממשיך במסורת העבודה העמלנית האופיינית לו, שלא ניתן להתעלם ממנו תוך כדי חישוב שעות העבודה שהושקעו ביצירות מאות פרחי הנייר החינניים. סגנון בעבודות ועיבודי הנייר האלו פופולרי בסצינת ה-DIY השוקקת quilling paper art וטכניקות נוספות (לא תאמינו מה אפשר לעשות מגלילי נייר טואלט משומשים – הקישו בפינטרס הקרוב. הכי בתיה עוזיאל שאפשר). כיאה למעמדם, אנתרופולג׳י מביאים את זה לשלב הבא ויוצרים באמצעות נייר, החומר הפשוט והזמין כל כך, אלמנטים ענקיים ומורכבים. חלונות הרשת כולם עוצבו באווירת החממה כשבכל חלון פורח בוקה מרהיב אחר.

עוד חלונות בבלוג שלהם: http://blog.anthropologie.com/spring-2017-windows/

חלון הראווה של שאנל

 חלון ראווה של CHANEL, KNIGHTSBRIDGE. צילום: יח״צ
CHANEL – KNIGHTSBRIDGE. צילום: יח״צ

שרשורית מזגנים בחלון של שאנל. מדובר בחומר סופר מגניב ואפשר להיות איתו קצת יותר יצירתיים. הצינורות המשתלשלים מלמעלה מעניקים את התחושה כאילו אבי הטכנאי ברח לכם באמצע ההתקנה. קוקו הבטחת שסטייל זה לנצח. מאכזב!

 

קורס עיצוב חלונות ראווה ב״בצלאל״

חלון ראווה מקורי ויוצא דופן יכול לגרום לנו להיכנס לחנות ומשם הדרך למימוש קנייה קצרה יותר.

בקורס עיצוב חלונות ראווה ב׳בצלאל׳ – היחידה ללימודי חוץ, התלמידים ילמדו כיצד משתמשים בחלונות ככלי להעברת מסר, כחוויה ויזואלית עשירה מלאת צבע ודימיון המושכת את העין והלב, תוך פיתוח חשיבה יצירתית ויישומית כאחד. במהלך הקורס יתנסו התלמידים בבנייה וגיבוש של קונספט עיצובי, דרך בחירת חומרים ועד שלבי הפקה והקמה, בדגש על ראיה מערכתית של ניתוח צרכי השיווק וקידום המכירות.
הקהל הרחב מוזמן להירשם לקורס עיצוב חלונות ראווה שבסיומו יוכלו להשתלב בתחום עיסוק מבוקש.
את הקורס תנחה נעה ארמן, בעלת סטודיו לעיצוב גרפי ומיתוג חללי ומתמחה בקריאייטיב ועיצוב בינתחומי, בחיבורים של עיצוב גרפי ומיתוג לעיצוב פנים וחלל ליצירת אווירה כוללת ושלמה. שימשה כמנהלת אמנותית ומעצבת גרפית במחלקת הקריאייטיב של רשת חנויות נעליים 'שופרא'. חלונות הראווה של הרשת מושכים את עיניהם של העוברים והשבים בזכות עיצוב מקורי, יצירתי שיוצא מחוץ לקופסה.

הקורס יתקיים בתאריכים: 19.4-20.8, מידי שני בין השעות 17:00-20:00, בבית הנסן, ירושלים.
למידע נוסף:  http://bit.ly/2zX52Di

 

פורסם בקטגוריה עיצוב אופנה
תגובות פייסבוק