שי רון: "לעניין אנשים זה הדבר הכי קשה"

שי-רון
|

הזמרת וכוכבת הרשת שי רון (21) פרצה בגיל 15 כחלק משלישיית בנות שהגיעה לרבע הגמר בתוכנית "אקס פקטור". הלהקה אמנם התפרקה, אבל מאז היא לא מפסיקה לדהור קדימה – היא יוצרת, מלחינה, שרה ומנגנת על הגיטרה שכל כך מזוהה איתה, ואפילו מקועקעת על גופה. ישבנו איתה לראיון קצר לקראת שיר חדש שכתבה והלחינה ועומד לצאת בקרוב

בגיל צעיר מאוד, 15 בלבד, פרצת בתוכנית "אקס פקטור". היום בדיעבד היית ממתינה עוד מספר שנים להיות בוגרת ובשלה יותר מבחינה מוזיקלית, כדי לנסות ולפרוץ דרך תוכנית ריאליטי?

"אני מגדירה כל  נקודת מעבר שעשיתי מתחילת דרכי כתהליך בעשייה. לפעמים אני תוהה לעצמי אם זה היה בסדר לעבור את זה בגיל צעיר, והאמת שאני לא מצטערת לרגע כי זה בנה, חישל וחיזק אותי. לא פשוט לעבור את זה בגיל 15, זה נשמע מטורף וכשאני מסתכלת לאחור אני אומרת אוקיי כל הכבוד לי שלקחתי את זה בתור חוויה ולא בתור הגדרה שזאת המציאות." 

מה קרה מאז, איך מינפת את ההצלחה לה זכית בתוכנית?

"באותה תקופה האינסטגרם התחיל. זה היה 2015 ואני זוכרת שהתחלתי להעלות קאברים עם גיטרה, ולאט לאט ראיתי שאנשים מתעניינים. כבר אז היו לי 15k עוקבים, לא באמת חשבתי שזה יוביל לזה שאני אתפרנס מזה, פניתי לבחורה בעלת עסק של תכשיטים ושאלתי אותה אם תרצה שאפרסם אותם ובתמורה היא תשלח לי תכשיטים. וככה קרה, ומאז התקדמתי ליצור תוכן לחברות הכי גדולות כאן, ואני כל כך שמחה בחלקי שכך קרה."

המראה והסטייל הוא חלק בלתי נפרד ממיתוג זמרות הפופ הצעירות. דיי להסתכל על הסטיילינג של נועה קירל או אלה לי ולהבין כמה מאמץ ומחשבה מושקעים בבגדים. עד כמה את שמה על זה דגש ומי עוזר לך בסטיילינג?

"נועה ואלה לי פשוט מהממות בדרכן. אני פחות בנישה של לבוש הפופ, אני מגדירה את עצמי יותר אתנית בייסיק ויותר בוהו שיק. אני מאוד אוהבת את הדברים הנקיים, הצבעים הפסטליים והקו הנקי. לדעתי זה פשוט מרגיש לי יותר שלם ונוח ואני ממש אוהבת שנוח לי, ככה אני מרגישה הכי יפה."

כמעט 260,000 עוקבים באינסטגרם! כמה עבודה נדרשת כדי להחזיק חשבון כזה? כמה זמן את משקיעה באינסטגרם, ועד כמה התמונות ספונטניות ולא מבוימות?

"כמה עבודה נדרשת כדי להחזיק חשבון כזה? המון.!!! זאת השקעה יום יומית – יצירת תוכן, עריכות, זה לא כזה פשוט באמת, אני תמיד אומרת שלעניין אנשים זה הדבר הכי קשה שיש .. 

פעם הייתי משקיעה הרבה יותר אבל הבנתי שזה לא כל החיים וצריך לדעת להפריד, ושלא כל דבר צריך לשתף ולא צריך להראות את כל אורח החיים שלי, אז היום אני משקיעה הרבה פחות. 

רוב התמונות אצלי הן ספונטניות, כשאני אוהבת מקום, או נוף,  או מתלהבת ממשהו אני  מצלמת. לרוב גם יוצא שמצלמים אותי הרבה בים בגלישת גלים או בהופעה עם הגיטרה.  אז לרוב התמונות הן אותנטיות,  אלא אם כן זה צילום עבור פרסום ושם צריך להשקיע יותר מחשבה מברגיל."

אי אפשר שלא להיחשף למספר אהבות גדולות שלך- ים, גיטרה/מוסיקה וכמובן בן הזוג שלך. ממה לא היית יכולה להיפרד ליותר משבוע ימים? 

"ואוו, זאת שאלה שלא שאלו אותי מעולם וגם אני לא שאלתי את עצמי. אם באמת זה היה קורה שאני אצטרך להיפרד לשבעה ימים היה לי קשה להיפרד מהכל כי אני מאוד אוהבת להיות קרובה לדברים החשובים לי – אם זה בן הזוג, הגיטרה והים, זה השקט והשלווה שלי .."

מה התכנון, עכשיו שאת חיילת משוחררת?  

"השתחררתי באוקטובר בקורונה, כך  שלצערי למרות שממש רציתי לא הספקתי לטוס, אבל כל דבר בעיתו. אני  מאמינה שמה שצריך לקרות יקרה, אז לא לקחתי את זה בבאסה. 

בינתיים התחלתי לעבוד על מוזיקה חדשה וזאת המתנה שלי אחרי השחרור.  עוד חודש  יוצא שיר חדש שכתבתי והלחנתי ביחד עם המפיק יובל מעיין (שכתב והפיק את סגול בהיר עם מרגי)  וזה הכי מרגש בעולם! ♥️

אינסטגרם: https://www.instagram.com/shai.ron/

פייסבוק: https://he-il.facebook.com/shai.ron.official

טעימה מהשירים של שי:

נועם

נועם שקד – עיתונאית אופנה
אינסטגרם: noam.shaked

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק