רומי נסט: ״לכל אישה צריכה להיות חתימה אישית״

אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, רומי נסט. צילומים- אינסטגרם
|

לא כל דוגמנית היא פאשניסטה, ולא כל פאשניסטה היא דוגמנית. במקרה של רומי נסט – אין ספק שמדובר בדוגמנית עסוקה שהיא גם פאשניסטה עם  המון סטייל וחותם אישי. השילוב שהיא עושה בין אופנה לאמנות ויצירתיות הוא המפתח ליצירת השילוב הכל כך מוצלח. לקרוא וללמוד. ישבנו איתה לשיחה על סטייל באינסטוש

 

אופנה, חדשות אופנה, מגזין אופנה, כתבות אופנה, רומי נסט. צילום- אינסטגרם
רומי נסט. צילום: אינסטגרם

 

מאת: נועם שקד

 

מבין הלוקים ההורסים שלך באינסטגרם, מה התמונה המועדפת עלייך?
״אני מאד מתחברת לתמונה הזאת, משום שהיא משלבת אופנה ולייף סטייל. יש פה ירידה עד לפרטים הקטנים, חדי ההבחנה שבנינו, ישימו לב לתיק הפרותיי הוורוד, שמונח על הכיסא, או למגזין עם הכיתוב הוורוד שעל השולחן״.

איך היית מגדירה את הסטייל שלך?
״הסטייל שלי ייחודי, בעיקר בשל העיסוק בצבע. אני חוקרת שילובי צבעים, ומחדדת את הגוונים והקו הצבעוני גם בעמוד האינסטגרם שלי. אני חושבת שהשוני שלי נובע מכך, שבכל תמונה אני נראית אחרת, שכל לוק שלי שונה מקודמו, ובעיקר שונה משאר הלוקים שאנו רואים בנוף היומיומי. אני תמיד משתדלת לחשוב מחוץ לקופסה, והשילובים הלא צפויים, הם הכי יפים בעיניי״.

https://www.instagram.com/p/BxmS0jShPhg/?igshid=1w30w3oeyoekd

מה הבגד הכי חרוש בארון הבגדים שלך? ומה לעולם לא תלבשי?
״אין בגד חרוש, משום שאני מחליפה פריטים בכל פעם, אני לא נוהגת לחזור על פריטים שלבשתי, בעיקר לא בטווחי זמן קצרים. אני מאד אוהבת לגוון, אני חושבת שאופנה מלמדת על יצירתיות. במידה ואחזור על פריט שלבשתי,  זה יהיה באופן שונה לחלוטין, כך שקשה יהיה לזהות שזה אותו בגד. זו גם הסיבה, שלא אשלול שום בגד, כי אופנה היא אמנות ומכל פריט אפשר להוציא יצירה״.

 

מציאות מפתיעות

מהו לדעתך האקססוריז שהוא חובה לשדרוג כל הופעה?
״אני מאמינה שהסוד של פאשניסטה הוא ליצור מעין "חתימה", קו אופנתי שהוא ייחודי לה. אז קודם דיברנו על הסגנון הצבעוני שלי, ואוכל להגיד שמבחינת אקססוריז, אני מאד אוהבת חגורת מותן גבוהה, שמדגישה את מבנה הגוף. כמו כן, יש לי אוסף פרטי של משקפי שמש מכל הסוגים״.

https://www.instagram.com/p/BunzvsgB2s4/?igshid=18sm65j12qxmc

מהו מותג האופנה המועדף עלייך?
״הקסם והאתגר באופנה, הוא שילוב. שילוב של מותגים יוקרתיים, יחד עם מותגים יותר עממיים. בכל טוטאל לוק שאלבש, יהיה גם פריט יוקרתי, דוגמת תיק של גוצ'י, חצאית של זארה, ונעליים של טו גו. מבחינתי שילוב של השניים, הוא מנצח. ניתן למצוא מציאות מפתיעות אם הראש פתוח, והדימיון פועל״.

איזה אינסטגרמריות מהוות השראה עבורך?
ישנן שתי אינסטגרמיות, השונות מאד זו מזו, אך דומות בעצם בחירתן בקו עיצובי מסוים לעמוד האינסטגרם שלהן, שהן דובקות בו. אותה "חתימה" עליה דיברתי קודם לכן, לגמרי מופיעה אצלן, ואני מעריכה את העבודה שלהן:
MICAH GIANNELImicahgianneli, MARTA SIERRAmarta__sierra״.

רומי נסט באינסטגרם: rominest

 

נועם שקד, אופנה, אינסטגרם

עיתונאית אופנה – נועם שקד
אינסטגרם: noam.shaked

 

עורכת ראשית – מירב רום
Fashion Israelמגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
אינסטגרם: fashionisrael.mag
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של ישראל
דף עסקי: Fashion Israel

 

פורסם בקטגוריות אופנה, מגזין אופנה
תגובות פייסבוק