גל גדות שוברת שיאים. וונדר וומן לסבית?

לק ״וונדר וומן״ של אורלי - אתר אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה
|

גל גדות שוברת שיאים, "וונדר וומן" בכיכובה עם הכנסות של למעלה מ-100.5 מיליון דולרים בסוף שבוע אחד בלבד

לק ״וונדר וומן״ של ״אורלי״.  - אתר אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה
לק ״וונדר וומן״ של ״אורלי״. צילום: יח״צ

מאת מערכת המגזין

ביום חמישי האחרון עלה הסרט ״וונדר וומן״ בכיכובה של גל גדות הישראלית והנתונים די מרשימים: ״וונדר וומן״ הכניס בערב הפתיחה כ-11 מיליון דולר! בסרט המבוסס על סדרת הקומיקס dk, גל גדות מככבת כגיבורת־העל הראשונה ביקומי הקולנוע של מארוול. בזמן מלחמת העולם הראשונה, טייס אמריקאי מתרסק על אי האמזונות ומיידע את נסיכת האמזונות בדבר המלחמה המתרחשת בעולם החיצון. משוכנעת ביכולתה לעצור את האיום, היא עוזבת את ביתה, כדי לעזור לבני האנוש במלחמה, והופכת לגיבורת העל הראשונה בעולם. בשבוע שעבר ובעקבות הפצת הסרט אל מחוץ לגבולות ארה"ב, יצא קמפיין חרם על ישראל תחת הכותרת "ישראלית פורצת את בתי הקולנוע בביירות". הקמפיין האמור קרא שלא לצפות בסרט בו מככבת השחקנית גל גדות שתמכה בצבא הישראלי בעת שתקף את רצועת עזה.

בושם ״וונדר וומן״ של קורסיר. 70 שקל, וונדר וומן, גל גדות, Wonder Woman, Gal Gadot  - אתר אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה
בושם ״וונדר וומן״ של קורסיר. 70 שקל
תיק ״וונדר וומן״ - אתר אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה
באלם "וונדר וומן״ של ליפסמקר - אתר אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה

דמותה של ״וונדר וומן״, הלוא היא גל גדות, נוצרה על ידי ויליאם מולטון מרסטון ונחשבת לאחת מהמפורסמת שבין גיבורות העל והיא אחת משלושת גיבורי העל (יחד עם סופרמן ובאטמן). הדמות הופיעה לראשונה בחוברת All-Star Comics #8 מדצמבר 1941. לפי המו"ל, DC Comics, הכוונה היתה "לבדוק את מידת המשיכה שלה באותם ימים, כאשר דמויות של נשים גיבורות היו נדירות". עם זאת, הדמות שלה "התפרסמה בתוך זמן קצר, ובשנה שלאחר מכן היא כבר כיכבה בעצמה".

״וונדר וומן״. בושם מבית ״גוטייה״. צילום: יח״צ  - אתר אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה
״וונדר וומן״. בושם מבית ״ז׳אן פול גוטייה״. צילום: יח״צ

וונדר וומן היא כידוע, דיאנה, נסיכת האמזונות היפוליטה (המבוססות על המיתולוגיה היוונית) בעלת יכולות על-אנושיות וכלים שניתנו לה על ידי האלים האולימפיים, על מנת להביא לשלום, אהבה ואחווה לעולם שסוע. היא חיה בגן העדן תמיסירה, שבו חיות נשים בלבד והיא נחשבת כסמל לשחרור הנשי. Albert Pujols Baseball Jersey היא אתלטית, מהירה, חזקה, ופיזית, היא ניחנה באינטליגנציה רגשית מפותחת. בעיבוד העדכני לדמות, היא קיבלה את מאפייניה ואת כוחותיה מהאלים – יופי כשל אפרודיטה, חכמה כשל אתנה, כוח פיזי כשל דמטר, ואינסטינקטים חייתים כשל ארטמיס. הדמות, מצויידת בלאסו הזהב – כלי אשר מאפשר לה לשלוט בתודעת אלו שלכדה בעזרתו, ולסחוט מהם את האמת כולה.

״וונדר וומן״ - אתר אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה

היא לסבית?

בשישי הקרוב יתקיים בתל אביב מצעד הגאווה 2017 ויש הסבורים כי ״וונדר וומן״ היא לסבית גאה. גרג רוקה, מכותבי עלילות הדמות אמר למראיינת אתר Comicosity, כי ״וונדר וומן״ היא קווירית שניהלה מערכות יחסים עם נשים. Jason Heyward Jersey את הדברים הוא מסר כמענה לשאלה של מאט סנטורי־גריפית. סנטורי גריפית ציין כי המונח "קווירית" מתייחס לדמות ש"יש לה, גם אם לא באופן בלעדי, עניין רומנטי או מיני בבנות מינה". nike air max pas cher "כן", השיב רוקה. "אבל אני סבור שזה יותר מורכב. fjällräven kånken Stora כשאתה מתחיל לחשוב לעומק על הקונספט של תמיסירה, התשובה היא, 'איך ייתכן שלא כולן (האמזונות) יהיו במערכות יחסים חד מיניות. כל מצב אחר היה לא סביר, זה לא הגיוני אחרת. הרי זהו גן עדן. מי שחי שם אמור להיות מאושר וליהנות מיחסים מספקים, מבחינה רומנטית ומינית. והאופציות היחידות שם היו כידוע נשים".

חולצת ״וונדר וומן״ להשיג ב״אטם״. צילום: יח״צ  - אתר אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה
חולצת ״וונדר וומן״. להשיג ב״אטם״. צילום: יח״צ
טאפט ״וונדר וומן״ להשיג ב״גלרי גולדשטיין טפט״. צילום: יח״צ  - אתר אופנה - Fashion Israel - מגזין אופנה
טפט ״וונדר וומן״. להשיג ב״גלרי גולדשטיין טפט״. צילום: יח״צ

מגזין אופנה ישראלי מקדם אנג׳נדות חברתיות

אופנה

מגזין אופנהFashion Newsחדשות האופנהכתבות אופנהאופנת נשיםאופנת גבריםהפקות אופנה

טרנדים באופנה

סטייל באופנהאופנת נשים 2021זארה 2021ZARA 2021קורונה 2021CORONA 2021איפור 2021

זארה

ZARAהפקות אופנהאופנת גברים 2020טרנדים 2021קורונהאופנה 2021חדשות האופנה 2021

פורסם בקטגוריה מגזין אופנה
תגובות פייסבוק