יובל כספין. פוצ’יני של שירל

אופנה-חדשות-טרנדים-האופנה8-11
|

האג׳נדה העיקרית שלנו: קידום כישרונות בתעשיית האופנה בישראל. אנו גאים להציג פרויקט אופנה של שירל אברגל, סטודנטית לעיצוב אופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה, במסגרת סטודיו תאטרון בהנחיית יובל כספין ובהשראת המחזה ״טורנדוט״

מאת: מערכת Fashion Israel

שירל אברגל, 23, מהקריות, סטודנטית לעיצוב אופנה במרכז האקדמי ויצו חיפה מציגה פרויקט אופנה שעיצבה במסגרת סטודיו תאטרון בהנחיית יובל כספין ובהשראת המחזה ״טורנדוט״. (מלכת קרח סינית).

אופנה-חדשות-טרנדים-האופנה -8-1_08
שירל אברגל. צילום: יח״צ

ג'קומו פוצ'יני

שירל אברגל: ״אני אוהבת ליצור, לתפור ולהתעסק באומנות, בנוסף, אני מתפרנסת כעובדת בחנות בגדים. בזמני הפנוי אוהבת לצייר, לצאת להליכות בים, לצייר על נעליים״.

יובל כספין

״במסגרת הלימודים במרכז האקדמי ויצו חיפה, בחרתי מקבץ של קורסים. אחד מהם היה סטודיו תאטרון בהנחיית יובל כספין. התבקשנו לעצב קולקציה בהשראת התאטרון, בתוך זה דגם קוטור (אומנות לבישה)״.

אופנה-חדשות-טרנדים-האופנה -8-1_1
שירל אברגל. צילום: יח״צ

נסיכת הקרח

״בין הסטודנטים הוגרלו מחזות שונים. אני קיבלתי את האופרה/מחזה ״טורדנוט״ שכתב המלחין הנודע ג'קומו פוצ'יני. התבקשתי לעצב קולקציה בהשראת הדיווה (נסיכת הקרח) הראשית״.

אופנה-חדשות-טרנדים-האופנה8-10
שירל אברגל. צילום: יח״צ

"טורנדוט"

"טורנדוט" היא אופרה המבוססת על מחזה מאת קרלו גוצי. העלילה מתרחשת בסין, שם מתגוררת טורנדוט – נסיכת הקרח, אשר כל המבקש להינשא לה חייב בפתרון שלוש חידות.

אופנה-חדשות-טרנדים-האופנה8-14
שירל אברגל. צילום: יח״צ

״קור, רוע לצד רכות ואור״

כל אדם שנכשל במשימה ראשו נערף. הנסיך כלף, אשר התאהב בנסיכה, לוקח על עצמו את האתגר, ובסופו מצליח לענות על שלוש החידות. טורנדוט ההמומה מתנגדת לנישואיה עם כלף.

הוא מצידו מציע לה דרך להתחמק מהבטחתה להינשא לו. כלף מסכים למותו, בתנאי שטורנדוט תגלה את שמו. טורנדוט מכריזה בבוקר את שמו של הנסיך והם מתחתנים.

אופנה-חדשות-טרנדים-האופנה8-13
שירל אברגל. צילום: יח״צ

״צורות גאומטריות דמויי קרח״

זוהי האופרה האחרונה שכתב ג'קומו פוצ'יני. עקב פטירתו של פוצ'יני לא נסתיימה כתיבתה, והיא הושלמה על ידי תלמידו פרנקו אלפאנו.

״בקולקציה ובדגם שעיצבתי בחרתי להתמקד בקור, רוע ובפחד שטורנדוט משדרת כשהיא דורכת בממלכה. בנוסף, התייחסתי לרכות ולאור שהתרחשו בסוף הסיפור״.

אופנה-חדשות-טרנדים-האופנה8-12
שירל אברגל. צילום: יח״צ

״4 מטר של בד ג׳ינס״

״באותה תקופה בלט זרם ה״אר דקו״. אני בחרתי להתייחס בדגמים לצורות גאומטריות דמויי קרח להמחיש את הקרחונים והקור שמתקיימים ב״טורנדוט״.

״האוברול מורכב מחלקים של צורות גאומטריות, הבד נצבע בטכניקת צביעה ״אינדיגו״ – מספר גוונים של צבעי בד״.

״מעל האוברול מונח קימונו סיני מבד ״אורגנדין״ ומעליו צורות דו ותלת מימד. 4 מטר של בד ג׳ינס שעבר תהליך של הורדות והחזרות צבעים״. 

אופנה-חדשות-טרנדים-האופנה -8-1
שירל אברגל. צילום: יח״צ

שירל אברגל אינסטגרם: _young_favorite


FASHION - אופנה ישראלית, אופנת נשים, אופנת גברים, טרנדים, Trends, מגזין אופנה, כתבות אופנה, חדשות אופנה, איפור, הפקות אופנה, Style, סטייל, ביוטי, אופנה, Fashion Magazine, Fashion

בעלים ועורך אחראי: אפי אליסי
Fashion Israel
 – מגזין אופנה ישראלי
מייל: fashionisrael.mag@gmail.com
טלפון: 050-7368167
אינסטגרם: fashionisrael.mag
אתר: https://www.fashion-israel.co.il/
הקבוצה שלנו בפייסבוק: Fashion Israel – מגזין אופנה של כולם!
דף עסקי: Fashion Israel
כתובת למשלוח: ויצמן 68 כניסה ב׳ דירה 3 גבעתיים

יובל כספין. פוצ’יני

יובל כספין. פוצ’יני

אופנהמגזין אופנהFashion Newsחדשות האופנהכתבות אופנהאופנת נשיםאופנת גבריםהפקות אופנהאיפורטרנדיםסטיילביוטי

תגובות פייסבוק